GSX/R 1100 masina u auto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • pitatore
    CBC Senator
    • 11.01.2005
    • 242
    • Beograd

    GSX/R 1100 masina u auto

    Pozdrav svima,
    Interesuje me dali neko ima neku informaciju,uputstvo,iskustvo itd sa
    ubacivanjem ovakvih ili nekih slicnih motora u kola posto imam problem sa velicinom motornog prostora u mom Fiatu.Svaki savet bi mi koristio
    Pleh Hirurgija
  • sw.brick
    CBC Senator XXL
    • 09.10.2004
    • 8141
    • Beograd, barajevo-zemun
    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

    #2
    hm, ako dobro citam to je motor od motorcikla ?

    ako je tako, premala je kubikaza da bi mogla da pokrece auto, treba bar 3000-4000 kubika takvog motora da bi pokrenuo 1200-1500kg koliko ima prosecni auto. mislim, nisam siguran.

    razlog, motori motocikala su obicno jako slabasni, male jacine a velike turaze predvidjeni za pokretanje laganih sprava- obicno do 300-400kg mase.

    nisam probao, ali na osnovu nekih zakonitosti koje teorija predvidja mislim da je neizvedivo u autu a da ima auto nekakve upotebljive perfomanse, i da uopste moze da se pokrene recimo na uzbrdici.
    volvo
    945 SE turbo lpg
    344 GL lpg

    Comment

    • M-power
      Moderator
      • 10.01.2005
      • 10060
      • Bg; Banovo Brdo
      • CorsaC, astra H,

      #3
      Pa sve moze da se odradi samo je pitanje para i vremena.
      Veoma malo informacija si dao da bi se moglo nesto konkretno reci.
      Koji Fiat, koja kilaza, gde je motor. Koji je fabricki motor u njemu.

      Taj i slicne motore sto si naveo uglavnom se mogu trpati u laganije aute.
      Rasterecenje vrsis prepolovnjanjem prenosa i vise. Tu resavas delimicno problem tezine auta ali ima jos metoda.
      To date there has never been a faster car built for the public road and,
      it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

      Comment

      • pitatore
        CBC Senator
        • 11.01.2005
        • 242
        • Beograd

        #4
        Fiat 127 je u pitanju tezak 780 kg idem na to da mu smanjim tezinu na 700kg a fabricki motor u njemu je 1050 kubika sa fabrickim 13/53
        prenosom.Mislim da bi najveci problem bio adaptacija menjaca i poluosovina.
        Pleh Hirurgija

        Comment

        • M-power
          Moderator
          • 10.01.2005
          • 10060
          • Bg; Banovo Brdo
          • CorsaC, astra H,

          #5
          Bilo bi, al je izvodljivo uz podosta rada.
          Ima jedna prednost.
          Dobijas sekvencijalni menjac sa 6 brzina
          PS: A gde mu dodje rikverc

          Varijanta 2: Std.menjac
          Podosta rada i jos toliko rada.
          Prednost. E vidi imam reduktor
          To date there has never been a faster car built for the public road and,
          it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

          Comment

          • Uros Piperski
            CBC Senator XXL
            • 31.01.2005
            • 2978
            • Beograd

            #6
            Ja sam pre za jedan Fiat/Lancia twin cam od 2 litra. Ako moze da stane u peglicu moze i u 127


            RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

            Comment

            • luka.l
              CBC Senator XXL
              • 30.09.2004
              • 490
              • Beograd
              • ВАЗ 21213

              #7
              Originally posted by pitatore
              Fiat 127 je u pitanju tezak 780 kg idem na to da mu smanjim tezinu na 700kg a fabricki motor u njemu je 1050 kubika sa fabrickim 13/53
              prenosom.Mislim da bi najveci problem bio adaptacija menjaca i poluosovina.
              Jedno pitanje...da li imas taj motor i da li je to sport varijanta ili obicna od 50 konja?
              - "Dobar dan. Dobro ste. Kako sam ja?"
              - "I vi ste dobro."

              Comment

              • TommyZG
                CBC Član
                • 28.03.2005
                • 36

                #8
                Lovro Badurina iz okolice Rijeke, poznat po trimoto Swiftu, slaze to kod sebe u garazi, ali on uzima dva motora od GSX-Ra.... Stavlja to u Lotus Elise koji je ultra lagan, tako da bi trebao letjeti.... Planira 2,5 sekunde do 100, sto je po meni vrlo nedostizno i nerealno.

                Comment

                • M-power
                  Moderator
                  • 10.01.2005
                  • 10060
                  • Bg; Banovo Brdo
                  • CorsaC, astra H,

                  #9
                  Originally posted by TommyZG
                  Planira 2,5 sekunde do 100, sto je po meni vrlo nedostizno i nerealno.
                  Samo zbog trakcije
                  To date there has never been a faster car built for the public road and,
                  it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                  Comment

                  • TETAK
                    CBC Senator XXL
                    • 30.09.2004
                    • 3034
                    • Čačak, Srbija

                    #10
                    Motori koji se ugradjuju u motocikle se ekstremno potentni, tako da motor sigurno neće biti ograničavajući faktor, ali sve ostalo hoće.Mislim da bi to bila nemoguća misija a da cela stvar ostane u granicama dobrog ukusa.Kada ovo kažem mislim pre svega na cenu prerade!
                    Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

                    Comment

                    • TommyZG
                      CBC Član
                      • 28.03.2005
                      • 36

                      #11
                      Cijena nije upitna jer tip koji je to narucio im je kupio Lotus Elise i dva GSX-Ra. Ima love, bez brige. Mislim da ce biti neizvedivo zbog prijenosa snage. Vrlo je lagan, a puno konja...

                      Comment

                      • pitatore
                        CBC Senator
                        • 11.01.2005
                        • 242
                        • Beograd

                        #12
                        Trenutno je u njemu 50 ks motor a sto se tice 2.0 TC motora nebi dzabe pitao za motorcic od 150 ks jer Fiat ima pre uske i pre kratke koseve sto znaci siri koseve ,seci vezni i pozarni lim,ispupcuj haubu zbog visine motora a da ne pricam o menjacu, sve sam to premeravao na mom 1.6 TC motoru kog sam spremio za njega
                        Pleh Hirurgija

                        Comment

                        • dejoo
                          CBC Član
                          • 18.04.2005
                          • 46

                          #13
                          lovro

                          e daaaa... crni lotus.... ok je sve to.... malo kila, puno konja, ali ipak lagano razočarenje na kraju svega....

                          ako mislimo na istog lovru s krka?

                          Comment


                          • #14
                            Nevjeruj da ce imati problema sa prenosom snage na asfalt jer ti motori nemaju velik obrtni momenat!

                            Comment


                            • #15
                              Ovdje imate link na stranicu gdje prave lanci a112 sa motoro od r1! http://www.abarth-r1.se/

                              Comment

                              Working...
                              X