Temperatura ulja u motoru

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Temperatura ulja u motoru

    Auto je ibiza, motor GTI 2.0 16V
    Zanimaju me koje su normalne temperature ulja koje pokazuje komjuter i koje su maksimalne?
    Meni pri normalnom radu u gradu drzi temperaturu na oko 86-88, kad ga malo jace gazim oko 90, maksimalno sto sam video je 94.
    Jer je ovo malo?
    Takodje me zanima na koliko se pale prva i druga brzina ventilatora tj. koje su standarne temperature na termodavacu?
    Kazalja za temperaturu vode se podigne do sredine i nemrda ni malo.
    Auto u mestu stoji na +30 i gas na 6000 obrtaja i ne upali drugu brzinu ventilatora a kazaljka ne mrda sa normale i ulje max 94.
    Da li je ovo sve uredu?
  • sw.brick
    CBC Senator XXL
    • 09.10.2004
    • 8141
    • Beograd, barajevo-zemun
    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

    #2
    rekao bih da. spoljnih 30C je tek smlaceno a na leru pri 6000 rpm motor nema prakticno nikakvo opterecenje osim da savlada unutrasnje trenje sto je smesno malo tako da je po meni bas kako treba- ne sme da se poemri ni za mm skala temeprature jer nema opterecenja a time ni razloga za povecanje iste.

    iz moje prakse, temperatura ulja pri normalnom, blagom opterecenju motora kao sto je gradskavoznja oko 70C. posle voznje od najmanje 30-40 minuta t ulja poraste na oko 80C.

    leti, kada je vruce (oko 40 ili vise od 40C) i pri max opterecenju (gas do daske) uzbrdo t ulja se popne u opseg 105-110C i daljle ne ide ma koliko bio opterecen auto.

    leti, umerene spoljne temperature (30-35C) duga voznja autoputem t ulja je oko 95C.

    auto je dizel, 6 cilindara, 2400 kubika ako je bitno.
    volvo
    945 SE turbo lpg
    344 GL lpg

    Comment

    • BOOST
      Founder - Admin od Začetka
      • 29.09.2004
      • 8726
      • Gislaved//Sweden
      • SAAB 9000 AERO R; SA

      #3
      Za zagrejati ulje treb imati i chime

      Kod mene je temperatura ulja 108C tj. tu je tachka na kojoj termostat otvara i izbacuje ulje u hladnjak koji nazalost nije optimisan za tropske vrucine te ulje lako moze da ode i dalje.

      Uljano hladjenje klipova je razlog vise temperature a sto motor ima veci efekat tim se i ulje vise greje preko klipova.

      Kod tebe je savrseno normalno i daje mogucnost ulju da opstane duzi period.
      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
      move your mind

      Comment

      • 24v
        CBC Senator XXL
        • 11.12.2004
        • 479
        • Beograd, Karaburma

        #4
        Ivane ja ne znam sta da kazem je je meni na coradu 2.0 16v temperatura ulja u gradu uvek oko 100c a kad ga brzo vozim ide i do 112c.

        Uvek je tako! I sa predhodnim corradom koji je bio G60. Temperatura je i na njemu bila ista kao na ovom.

        Bas me cudi jer su nam isti motori osim ubrizgavanja!
        I Drift not because it is a quicker way around a corner, but the most exciting way!

        Comment

        • Nikola
          CBC Senator XXL
          • 29.09.2004
          • 975
          • Indjija/Vojvodina

          #5
          Originally posted by BOOST
          ...a sto motor ima veci efekat tim se i ulje vise greje preko klipova.
          U mom boxeru temp. lagano ide i do 120C. Znaci motor mi ima najveci (efekat) od svih vas
          .:Cuore Sportivo:.
          Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 103HP 96`

          Comment

          • BOOST
            Founder - Admin od Začetka
            • 29.09.2004
            • 8726
            • Gislaved//Sweden
            • SAAB 9000 AERO R; SA

            #6
            Eh.. sad o konstrukcijama i boxerima, produvavanju i frikcijama dakle o parametrima koji moogu da dignu temperaturu ulja.

            120 stepeni u ulju nije nikako pozeljno
            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
            move your mind

            Comment

            • Nikola
              CBC Senator XXL
              • 29.09.2004
              • 975
              • Indjija/Vojvodina

              #7
              Znam da nije pozeljno. Trazim hladnjak, a do tada sintetiku 10-50(60) menjam na 5000 km

              ima li neko predlog gde da nadjem hladnjak ulja koji bi meni odgovarao. Leziste za filter ulja je isto kao kod juga
              .:Cuore Sportivo:.
              Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 103HP 96`

              Comment

              • Uros Piperski
                CBC Senator XXL
                • 31.01.2005
                • 2978
                • Beograd

                #8
                Fiat Uno turbo!
                A verujem da ce ti odgovarati hladnjak i sa nekog drugog Fiata. JA na Dedri 1.8 imam isto leziste kao na lugu, ali izmedju tog lezista i filtera imam hladnja voda/ulje - rashladna tecnost motora hladi/greje ulje. Mozda bi ti i to bilo dovoljno. Ako mislis da nije, onda nadji pravi hladnjak i adapter.


                RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                Comment

                • Nikola
                  CBC Senator XXL
                  • 29.09.2004
                  • 975
                  • Indjija/Vojvodina

                  #9
                  Hvala Urose!
                  Sad sam po oglasima trazio i niko nema hladnjak ulja za uno turbo. Svi mi nude hladnjak od dizela a to nece da moze...
                  Nasao sam na placu na N.Bg-u na Bezaniji taj hladnjak od Dedre 1.8. Lik mi trazi 30eur. sad ne znam jel to OK cena? U svakom slucaju, verovatno cu ga sutra pokupiti...
                  .:Cuore Sportivo:.
                  Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 103HP 96`

                  Comment

                  • Uros Piperski
                    CBC Senator XXL
                    • 31.01.2005
                    • 2978
                    • Beograd

                    #10
                    Ne znam za cenu. A sto se hladnjaka za dizela tice, pogledaj ga. Mozda koriste isti filter. Tebi zapravo treba adapter koji se stavlja ispod filtera i koji u sebi ima termostat. Sa tog adaptera se ulje vodi u hladnjak pa u filter. Ako nabavis adapter koji ti odgovara mozes da koristis bilo koji hladnjak.
                    Sta god da nadjes, ostaje ti pitanje creva za ulje ili za vodu. Ako uspes da iskoristis originalna za ulje, super. Ako ne, moraces da ih pravis sto nije tako jeftino, ali postoje firme koje to rade. Creva za vodu su jednostavnije...
                    Na kraju ostaje pitanje da li postoji neki drugi razlog zasto je neki hladnjak bolji ili losiji osim tog da li odgovara tvom motoru.
                    Nego, da nemas mozda predvidjene otvore za hladnjak koji su zepuseni cepovima?


                    RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                    Comment

                    • Nikola
                      CBC Senator XXL
                      • 29.09.2004
                      • 975
                      • Indjija/Vojvodina

                      #11
                      Cek ajde mi objasni kako to na tvojoj Dedri izgleda. Koliko sam ja shvatio na motorj e pricvrscen hladnjak, pa na hladnjak navijen filter. I jos hladnjak ima ulaz i izlaz za rashladnu tecnost... Ili sam ja tu nesto pogresno shvatio?
                      .:Cuore Sportivo:.
                      Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 103HP 96`

                      Comment

                      • Uros Piperski
                        CBC Senator XXL
                        • 31.01.2005
                        • 2978
                        • Beograd

                        #12


                        RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                        Comment

                        • BOOST
                          Founder - Admin od Začetka
                          • 29.09.2004
                          • 8726
                          • Gislaved//Sweden
                          • SAAB 9000 AERO R; SA

                          #13
                          Slicno ovome, samo malo drugacije jer je ovde filter kao patron u kucistu i menja se posebno.

                          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                          move your mind

                          Comment

                          • BOOST
                            Founder - Admin od Začetka
                            • 29.09.2004
                            • 8726
                            • Gislaved//Sweden
                            • SAAB 9000 AERO R; SA

                            #14
                            Ovde je jedan vodenom hladjeno ulje za menjac na automatskim menjachima.

                            Funkcionise principijelno i na ulju za motor

                            Mislim da je slika kasna



                            Sta jedna cev i malo bakarne cevi u njoj znaju da urade
                            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                            move your mind

                            Comment

                            • Uros Piperski
                              CBC Senator XXL
                              • 31.01.2005
                              • 2978
                              • Beograd

                              #15
                              Evo kako to izgleda na mojoj Dedri



                              RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                              Comment

                              Working...
                              X