Regulator pritiska goriva?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • cvrle
    CBC Senator XXL
    • 11.06.2006
    • 1008
    • Beograd,Banovo brdo

    Regulator pritiska goriva?

    Planiram da postojeci sistem ubrizgavanja zamenim sa dellorto dhla 40 karburatorima. Polako prikupljam delove i slazem kockice.

    Za normalan rad ovih karburatora se preporucuje pritisak goriva od 0.3 do 0.5 bara a moja pumpa za gorivo daje pritisak nesto preko 2 bara. Razmisljao sam o upotrebi regulatora pritiska goriva sa manometrom koji ima da se kupi ali ne vidim potpunu iskoriscenost toga pa mislim da bi mozda neki od vakumskih sa nekih kola mogao da radi posao. Nesto ovako tj. da ima deo za povratak viska u rezervoar:


    Sa kojih kola bi mogao da mi pase a da ima pritisak od 0.3-0.5bara?
    Koja je cena tog reglatora otprilike?
    Da li bi taj sistem linijom elektricna pumpa(2bara)- regulator pritiska 0.3-0.5 bara-karburator bila dovoljna ili cu morati da menjam pumpu za neku elektricnu sa velikim protokom ali malim pritiskom ili moze bez nje.
    Boj ne bije svetlo oruzje vec boj bije srce u junaka

  • Gumetina
    Banovan
    • 12.12.2004
    • 1082
    • Novi Sad

    #2
    Re: Regulator pritiska goriva?

    Cvrle godina je 2009. a ti stavljas karburator ?

    Izaci ce te skupo ta rabota, kad pogledas 2 karburatora 100-200e a onad remont jos toliko, pa gde su nam dizne, ko ce da ga nasteluje, a treba nam i WB sonda da to bude ko svet, eh da pumpa treba elektricna ac pumpa...

    uzmes lepo novce i kupis pismeno ubrizgavanje

    ovo sa regualtorom, sam video da radi, svojim ocima, i to je bio regualtor pravljen na strugu sa kuglicom i oprugom od hemijske...

    grozno....

    Comment

    • cvrle
      CBC Senator XXL
      • 11.06.2006
      • 1008
      • Beograd,Banovo brdo

      #3
      Re: Regulator pritiska goriva?

      Karburatori zato sto je to neki oldschool fazon i ide uz ovaj auto, stavljalo ih je toyotino sportsko odeljenje za grupu N2 80-ih,dosta takvih prerada ima po svetu i to provereno radi. Dobija se neki konjic vise,zvuk je jako lep. Kad me smori ili iz nekog razloga ne bude moglo da radi kako treba uvek mogu da vratim na staro a ovo prodam nekom entuzijasti preko.

      Dellorto dhla 40 vec imam, servis sam odradio i ostalo je jos da se samo nasteluju kad se montiraju na kola. Ako ne sam, onda ce se naci neko ko tu tematiku stelovanja vec poznaje.

      Pismeno ubrizgavanje kosta mnogo mnogo vise a i tesko se dolazi do njega,bar ono sto bi zeleo, i ima opet dosta prepravki.

      Regulator pritiska bi trebalo da imaju jaci automobili koji su koristili karburatore iz tog vremena i hteo bi da iskoristim neki takav, kao ovaj sa slike recimo, jer mislim da je nepotrebno kupovati onaj sa promenljivom regulacijom na sraf mada ako se nista drugo ne bude naslo morace takav da se uzme, taj ce da radi provereno.

      Zbog cega mora ac pumpa, nesto razmisljam ako pritisak dodje do regulatora i visak se vraca u rezervoar a trazeni pritisak prolazi ka karburatorima cemu onda drugacija pumpa koja gura gorivo.
      Boj ne bije svetlo oruzje vec boj bije srce u junaka

      Comment

      • M-power
        Moderator
        • 10.01.2005
        • 10060
        • Bg; Banovo Brdo
        • CorsaC, astra H,

        #4
        Re: Regulator pritiska goriva?

        Regulator pritiska nece drzati pritisak goriva u karburatoru jer ti ne treba.
        Tebi treba samo el. pumpa niskog pritiska, one su nove 50-tak eur. Karburator je sam sebi regulator, kada zatvori iglicu preko plovka visak goriva vraca nazad u rezervoar.
        To date there has never been a faster car built for the public road and,
        it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

        Comment

        Working...
        X