Potrebna ti je usisna grana za dvogrli karb. (ja sam nasao na otpadima da 1000 din) , sajla gasa, kuciste filtera ... to bi bilo to
Da i moras da izvedes +12V do karba ja MISLIM da se kaci na cok (saug). NEKA TO OBJASNI NEKO MALO STRUCNIJI...
Ako se vec drndas sa tim (mada po meni na tu kubikazu neces bas mnogo izvuci - sem potrosnje) obradi usisnu granu turpijanjem da ti se poklope rupe na glavi motora i na usisnoj, kao i na usisnoj i karburatoru.
OBAVEZNO TURPIJAJ SAMO USISNU GRANU NE DIRAJ OSTALO.
NE POLIRAJ USISNU GRANU !
Nabavi izduvnu granu 4-2-1 (15 ? - na otpadima) i nju malo isturpijaj da sve to lepo legne, navari cev fi 50 sa sto manje krivina i protocnim loncem na kraju ("malo" ce da se dere).
To ti je to sto se tice "sredjivanja" a da ne ulazis u vecu mehaniku oko motora.
Mada imas da nadjes 1300 ccm za 200 ? po otpadima ako budes uporan, a sa tim vec mozes da uradis nesto ozbiljno !
Ako neko ima nesto da doda ili da ispravi bio bih zahvalan!
taj motor, od 903 kubika je sporovrteci i nije predvidjen za vise obrtaje pod opterecenjem, niti dugotrajnije.
svi opisani radovi na tom motoru skoro da nece imati nikakav efekt, mozda 2-3 KS u prosecnim obrtajima tokom voznje, i to onako optimisticki.
nesto ce biti bolje krajnje perfomanse, max brzina najizrazenije ce porasti koji km/h.
sve zajedno, pitanje je isplativosti a pre svih tih radova treba dovesti motor u savrseno ispravno/fabricko stanje dakle generalni remont (najcesce, ne znam za konkretni motor).
najveca usteda u potrosnji i najveci efekat na perfomanse bi se dobio ugtradnjom LPG/ gasa i eventualno 5brzinskog menjaca ako je to uopste moguce.
motor od 903 i 1116 kbuka su potpuno razlicite koncepcije i bitno drugacijih mogucnosti za efikasnu doradu.
sacekajete da se ekspert uros aktivira pa cete dobiti preciznije kako i zasto bi moglo ili ne na tom motoru.
Svaki karb je prakticno napravljen za odredjen broj obrtaja i na tim obrtajima postize najbolje rezultate. Kod motora koji koriste veci raspon broja obrtaja (svi benzinci u poslednjih 30+ godina) javlja se problem izbora precnika difuzora. Ako se izabere difuzor veceg preseka dobija se veca snaga na visim obrtajima ali je pri nizim brzina vazduha manja sto se negativno odrazava na homogenost smese. Ako je difuzor mali, rad na nizim obrtajima je dobar ali na vecim obrtajima prigusuje motor.
Dvogrli karburator resava ovaj problem, jer se kod njega jedno grlo koristi do 2/3 gasa, tako da se na nizim obrtajima ponasa kao jednogrli karb sa malim difuzorom, a kada se predje 2/3 gasa otvara se i drugo grlo, pa se presek difuzora prakticno povecava oko dva puta i nema gusenja motora.
Rezultat je snaga i na manjim i na vecim obrtajima.
Za tako mali motor treba naci karburator koji ima ista ili manja grla/difuzore od originalnog. Mislim da za juga postoji neki karb sa 30/30 grlima, a 45ica ima 32 grlo, zar ne?
RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.
da 45ica ima grlo 32 kod mene. malo sam u nedoumici sa ovim sada. dali uopste vredi sredjivati nesto oko ovog motora ili ne?
znam da bi mnogo vise dobio ubacivanjem drugog jaceg motora ali ovaj motoric mi se nekako svidja ba bi hteo da ga malo probudim, ali malo . pa sam mislio da bi prodisao sa dvogrlim karb.
Prikljucuje se na plus sa kontakta. Provodnik se greje i menja svoju duzinu i tako oplako otvara saugh. Postoji slican sistem sa vodom. Ja preferiram manuelni saugh.
RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.
Zavisi od konkretnog karburatora.
Treba da zatvoris leptir saugha i dok se on nije skroz zatvorio da malo dodas gas. To se desava na obicnom saugh-u. Pogledaj neki rucni pa ces videti sta se desava i sta trebas da uradis.
Ali zasto se zezati sa time ako imas ispravan automatski?
RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.
Comment