Re: proracun ogibljenja (hod, tvrdoca...)
Ma naravno da ce ide coilover, zato i kazem da ne mora ne znam kako precizno
.
Varijanta sa namestanjem amortizera pa merenjem nije bas povoljna, makar ne meni.
Da bi se montirali amortizeri moraju se iseci ovi vratovi (ne znam srpski izraz, engleski je struts) u kome je ulozak amortizera i na ciji se gornji deo kaci rukavac coilovera sa navojem koji podesava donju tacku oslanjanja opruge i gde se steluje visina.
Kad se iseku, nema vise voznje dok ne ulegnu opruge a obzirom da planiram da ih nabavim spojla, ne vidim da negde ovde ima, to ce znaciti da nema vozenje 2-4 nedelja sto mi nije prihvatljivo
.
Stoga sam za opciu proracuna na papiru, pa da ubodemo nesto blisko sto se da kompenzovati stelovanjem coilovera
Sto se tice tvog papirnog proracuna vazilo bi kad bi opruge bile jednako tvde tokom celog svog radnog hoda. ALi nije tako
Zbog te cinjenice Eibach racuna prosek od 20 do 70% hoda i za to definise tvrdocu.
Za AE86, TRD prodaje zadnje opruge od 4.3 kg/mm do 8kg/mm
Najtvrdje su slobodne dugacke 203mm i njenih definisanih 8kg/mm AE86 kad legne spusti negde na 170mm "montirano".
Kada se montira na istu duzinu sidje i TRD opruga definisana na 4.3 kg/mm koja je slobodna dugacka 219mm.
Kako je duplo tvrdja opruga sisla 33mm a ova skoro 100% slabija samo 50% vise je sabijena ? Upravo zato sto opruge nisu jednako tvrde u celoj duzini svog hoda.
Sigurno to znas, nego da pomenem zbog drugih.
Pozdrav
p.s. slika vrca od unibolova, ali ja mislim da sam jos mlad za diskus herniju pa cemo to ipak preskociti
Ma naravno da ce ide coilover, zato i kazem da ne mora ne znam kako precizno

Varijanta sa namestanjem amortizera pa merenjem nije bas povoljna, makar ne meni.
Da bi se montirali amortizeri moraju se iseci ovi vratovi (ne znam srpski izraz, engleski je struts) u kome je ulozak amortizera i na ciji se gornji deo kaci rukavac coilovera sa navojem koji podesava donju tacku oslanjanja opruge i gde se steluje visina.
Kad se iseku, nema vise voznje dok ne ulegnu opruge a obzirom da planiram da ih nabavim spojla, ne vidim da negde ovde ima, to ce znaciti da nema vozenje 2-4 nedelja sto mi nije prihvatljivo

Stoga sam za opciu proracuna na papiru, pa da ubodemo nesto blisko sto se da kompenzovati stelovanjem coilovera

Sto se tice tvog papirnog proracuna vazilo bi kad bi opruge bile jednako tvde tokom celog svog radnog hoda. ALi nije tako

Zbog te cinjenice Eibach racuna prosek od 20 do 70% hoda i za to definise tvrdocu.
Za AE86, TRD prodaje zadnje opruge od 4.3 kg/mm do 8kg/mm
Najtvrdje su slobodne dugacke 203mm i njenih definisanih 8kg/mm AE86 kad legne spusti negde na 170mm "montirano".
Kada se montira na istu duzinu sidje i TRD opruga definisana na 4.3 kg/mm koja je slobodna dugacka 219mm.
Kako je duplo tvrdja opruga sisla 33mm a ova skoro 100% slabija samo 50% vise je sabijena ? Upravo zato sto opruge nisu jednako tvrde u celoj duzini svog hoda.
Sigurno to znas, nego da pomenem zbog drugih.
Pozdrav
p.s. slika vrca od unibolova, ali ja mislim da sam jos mlad za diskus herniju pa cemo to ipak preskociti

Comment