Kad motor zariba?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dfast
    CBC Senator XXL
    • 26.05.2005
    • 1302
    • Hoofddorp NL /Bgd

    Kad motor zariba?

    Kupio sam u subotu rezervni motor na otpadu, stajao je malo duze ali nekako nisam mogao da se odvojim od njega. Suv i nedirnut prosto me je mamio. Po cajgeru presao 150kkm a i po ostalim vizuelnim pokazateljima. Ali kako je duze stajao sa otvorenom usisnom granom, voda je ulazila i punila neki ili neke od cilindre tako da je zaribao ili zapekao kako god.
    Interesuje me da li postoji neko sredstvo koje bi ga otkocilo, da ne bih morao da ga otvaram, pa i ako ga otvorim opet mi sledi izbijanje klipova ali rekoh mozda postoji vec neko oprobano resenje, neka malo agresivnija tecnost ili sta vec?
  • luka.l
    CBC Senator XXL
    • 30.09.2004
    • 490
    • Beograd
    • ВАЗ 21213

    #2
    Bilo je vec reci o tome, mene je interesovala ista stvar i diesel je spominjan kao resenje.
    - "Dobar dan. Dobro ste. Kako sam ja?"
    - "I vi ste dobro."

    Comment

    • zoranbg
      CBC Senator XXL
      • 23.03.2005
      • 4098
      • Rooster's Hill , Beog
      • Grande Punto 1.2

      #3
      @dfast....bio je detaljan post o tome ali neznam gde...
      neka fora...nalije se po 2 dcl diesela u svaki cilindar...pa se rucno okrece motor svaki dan pomalo dok ne otpusti....
      nadji post..ima sve detaljno.
      jer neko je bio postavio isto pitanje kao i ti.
      Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

      Comment

      • srle1
        CBC Senator XXL
        • 08.02.2005
        • 320
        • Beograd

        #4
        Da,da sipa se petrolej ili dizel u cilindre i ostavi se da odstoji par dana obavezno, pa tek onda oprezno pokušati sa okretanjem radilice.Ja sam to radio na svom autu.
        Ko leti vredi, ko ne leti ne vredi!

        Comment

        • gaston
          CBC Senator XXL
          • 24.03.2005
          • 324
          • N BG - Batajnica

          #5
          Ako je dugo stajao , ja sam imao moj koji je u nekoj poluotvorenoj garazi stajao , tek kad sam ga otvorio video sam sta je unutra. Otvaraj naj sigurnije, vidi kako stoji sa cementacijom i da li su stubline dobile FLEKE i koliko kad ocistis desi se da mozes pod prstom da osetis koliko je pojedeno . Bolje nego da ga montiras pa ponovo skifdas.Obavezno i proveri lezajeve , ako zapusi izlaz iz magistrale okrene ga i eto havarije nije bitno da li odmah ili posle 2- k km
          Nal lakse ga je razraditi da okrene neki od sprejova za otpustanje pa zatim nafta ili eko benzin - kerozin sa malo ulja .
          27.5 god za djevrekom auta snova :
          Djulieta 1750, Junior GT 2.0, sud 1.3 , sprint 1.5 QV , sud 1.5 QV , 33 1.3 IE , 75 2.0 TD , 33 1.7 , 164 2.0 ts , ALFA SUD 1.3 , 164- 2.0 TS +156 2.0 ?KW ...za dalje ??????????


          NIJE BITNO DA LI JE DO KOLENA ILI ZEMLJE .. VAZNO JE DA JE DO PUPKA

          Comment

          • Nikola
            CBC Senator XXL
            • 29.09.2004
            • 975
            • Indjija/Vojvodina

            #6
            Posle toga se upali i ostavi da malo radi, pa zatim se obavezno zameni ulje...
            BOOST pisao o tome, a Sasha pitao za svog Sprinta
            .:Cuore Sportivo:.
            Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 103HP 96`

            Comment

            • Saabo
              Moderator
              • 29.09.2004
              • 1724
              • Vrbas
              • SAAB 9000 2.3T STANDARD :D

              #7
              Ko zna u kakvom je stanju i dihtung glave, tako da je najbolje da skines glavu, naspes mesavinu ulja i nafte pola-pola i ostavis pola dana i onda okrenes radilicu tamo-vamo i stavis da su ti svi klipovi na pola, tj. u istoj ravni i onda opet sipas meshavinu i tako par puta odradis i to bi trebalo biti dosta da se otpusti garez koja postoji u kanalima gde su karike...
              SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran ... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...

              Comment

              • dfast
                CBC Senator XXL
                • 26.05.2005
                • 1302
                • Hoofddorp NL /Bgd

                #8
                Definitivno cu morati da mu skinem glavu jer nece da mrdne ni za milimetar, da se on pokrece bar malo bez obzira koliko otezano to ne bi bio problem ali ovako samo mogu da nagadjam kakvo je stanje unutra.

                Comment

                • zoranbg
                  CBC Senator XXL
                  • 23.03.2005
                  • 4098
                  • Rooster's Hill , Beog
                  • Grande Punto 1.2

                  #9
                  probaj kroz otvor za svecice da nalijes ulje-diesel...pa malo da odstoji...pa ako ni onda nece....
                  vidi ko zna...ja neznam
                  Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

                  Comment

                  • gaston
                    CBC Senator XXL
                    • 24.03.2005
                    • 324
                    • N BG - Batajnica

                    #10
                    O T V A R A NJ E
                    Verujte ako hoces da znas sta da vozis spremi set dihtunga i skidaj glavu i karter pa vidi sa obe strane u kakvom je to stanju.
                    27.5 god za djevrekom auta snova :
                    Djulieta 1750, Junior GT 2.0, sud 1.3 , sprint 1.5 QV , sud 1.5 QV , 33 1.3 IE , 75 2.0 TD , 33 1.7 , 164 2.0 ts , ALFA SUD 1.3 , 164- 2.0 TS +156 2.0 ?KW ...za dalje ??????????


                    NIJE BITNO DA LI JE DO KOLENA ILI ZEMLJE .. VAZNO JE DA JE DO PUPKA

                    Comment

                    • dfast
                      CBC Senator XXL
                      • 26.05.2005
                      • 1302
                      • Hoofddorp NL /Bgd

                      #11
                      Otvorio sam ga danas popodne, i prilicno se iznenadio. Cilindar koji je bio otvoren je najmanje stradao (ako je suditi po nagomilanoj rdji), dok su ostala tri cini mi se gore prosla. Voda je izgleda prolazila po malo izmedju ventila i siceva i najvise se zadrzavala jer nije imala direktnog dodira sa vazduhom, dok je onaj otvoreni se najbrze punio vodom ali i isto tako voda iz nega brze i isparavala. U svakom slucaju bice posla oko njega. Napravicu neku fotku pa cete videti kako to izgleda.

                      Comment

                      • gaston
                        CBC Senator XXL
                        • 24.03.2005
                        • 324
                        • N BG - Batajnica

                        #12
                        Slilo se ulje i kondenzacija sa ostacima sumpora je to napravila , tj sumporna kiselina sa dodacima.
                        Ja sam ti zato upravo sugerisao da ga otvoris. Drugo je kad znas motor pa ti otstoji a drugo kad kupis ko zna sta.
                        27.5 god za djevrekom auta snova :
                        Djulieta 1750, Junior GT 2.0, sud 1.3 , sprint 1.5 QV , sud 1.5 QV , 33 1.3 IE , 75 2.0 TD , 33 1.7 , 164 2.0 ts , ALFA SUD 1.3 , 164- 2.0 TS +156 2.0 ?KW ...za dalje ??????????


                        NIJE BITNO DA LI JE DO KOLENA ILI ZEMLJE .. VAZNO JE DA JE DO PUPKA

                        Comment

                        • dfast
                          CBC Senator XXL
                          • 26.05.2005
                          • 1302
                          • Hoofddorp NL /Bgd

                          #13
                          Evo kako to otprilike izgleda, i kao sto rekoh sacekacu malo da otpusti pa ce da padne smirglanje pa cemo videti kako ce ispasti.





                          Comment

                          Working...
                          X