BMW 325 IX - misljenja?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 206
    Admin od ispočetka :)
    • 09.12.2004
    • 9548
    • Beograd
    • 206

    BMW 325 IX - misljenja?

    Sad rizikujem da me neko prozove da sam lud, imam ili previse vremena ili previse novca...ni jedno ni drugo ni trece nije istina, samo mi se svidjaju ovakve stvari

    Elem, o cemu se radi? Imam jedan BMW 325 IX, '90 godiste (siroke stopaljke), koji se blizi kraju korisnog zivota kao svakodnevni auto. Plan za ovaj auto, naravno, je da se po isteku "normalnog" zivota pretvori u vampira koji ce da nastavi da zivi malo duze jedan nenormalan zivot Drugim recima, hocu da napravim zver od njega

    Zasto ovaj auto? Zato sto je 1) BMW koji se relativno lako budzi, uglavnom ubacivanjem drugog motora unutra 2) 4x4 vuca

    Pretpostavljate vec da bi namena automobila bila uglavnom za jurcanje i 402m, naravno, sta drugo...

    E sad, posto ja ovaj moj "projekat" nameravam da krenem da radim ne pre od sledece godine (treba zavrsiti 206 pre svega), pitanje je sledece: sta i kako uraditi od njega? Znaci, da li se drndati sa postojecim 2.5l motorom, nabacivati kojekakve dzidzabidzice na njega tipa neke lepe Garretove duvaljke, ili se manuti toga pa zabosti neki 3.2 M3 motor i menjac unutra? Ili nesto sasvim trece?

    Najlepse kod ovog auta je sto ima naravno vucu na sva 4 tocka, to je glavni razlog da se krene u pravljenje ozbiljne masine od njega. Naravno, iako na izvesne kompromise ne pristajem, ipak ne planiram da potrosim brdo novca na njega, jer se za neke relativno pristojne pare moze napraviti oooozbiljna masina.

    Hajde pustite lepo masti na volju, da vidimo sta biste vi napravili od njega, i kako?
    The difference between men and boys is the price of their toys
  • dfast
    CBC Senator XXL
    • 26.05.2005
    • 1302
    • Hoofddorp NL /Bgd

    #2
    Evo da jos malo pojacam tvoju zelju i da to ne bude samo sirovi tuning nego i malo sminke.
    Inace na www.E30.de ima dosta toga.
    Doduse touring model ali... opasno dobro izgleda.


    Comment

    • Nenad
      CBC Senator XXL
      • 06.01.2005
      • 1364
      • BBgd/Mow

      #3
      Ti si lud,imas previse novca i vremena ali gde bi nam dusa ako bi svi bili razumni,siromasni i bez slobodnog vremena-vrlo tuzno.

      Elem, ako mislis da budes konkurentan moraces da se potrudis dobro zato sto u startu imas hendikep da se na 4x4 manje KS prenosi na tockove nego na mono pogonu. Tojest, kola sa prednjim pogonom gube oko 15% od motora do tockova, kola sa zadnjim pogonom oko 10-12% a kola sa pogonom na sva 4 oko 20% od snage motora, ovo za rucne menjace a za automate na sve dodaj jos oko 10-15%.

      Ako se vec masta onda bal na vodi-
      Motor od M3 ili cak M5 sa kompresorom i nadpritiskom od oko 1-1,2Bara (to ti je oko 100-120% povecanje snage u idealnom slucaju a u prirodi oko +75-90% KS),interkuler vazduh/voda ali povezan sa sistemom erkondishna . Ako pricamo samo o turbinama u sustini ces imati isto posla da pripremis unutrasnjost- znaci klipovi,klipnjace, radilica. Na ovo bi ja dodao karbon/kevlar kardan i poluosovine, moze i Aluminijumski ali kad je bal onda na vodi Naravno-duple opruge nazad,launch control,menjac,bla,bla,bla... Stvarno si lud
      Boost or bust...

      Comment

      • 206
        Admin od ispočetka :)
        • 09.12.2004
        • 9548
        • Beograd
        • 206

        #4
        Da li sam bas TOLIKO lud ili ne, videcemo

        Sigurno je jedno: ja auto pravim. I skupljam predloge

        E sad, u krajnje ekstreme ipak necu ici, ali prilicno daleko - to da.
        The difference between men and boys is the price of their toys

        Comment

        • Wartburg
          CBC Senator XXL
          • 01.02.2005
          • 663

          #5
          Po meni je bolja varijanta nadrndati postojeci motor, pa kad on krepa onda staviti M5 motor.

          Comment

          • M-power
            Moderator
            • 10.01.2005
            • 10060
            • Bg; Banovo Brdo
            • CorsaC, astra H,

            #6
            Koliko sam ja razumeo decko se zeli zadrzati na 4X4 pogonu te ne ulaziti u neku duboku problematiku da se to mnogo ne oduzi i ne iskomplikuje. Tako da M3,5 motore izostavljamo i gledamo da poradimo na periferiji postojeceg.
            Tako da nesto ovako....


            Ili ti vec imas dosta iskustva sa NOS-om a BMW-i to vole + par standardnih sitnica 2.7, brege, glava, chip i mislim da ce biti dovoljno
            To date there has never been a faster car built for the public road and,
            it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

            Comment

            • 206
              Admin od ispočetka :)
              • 09.12.2004
              • 9548
              • Beograd
              • 206

              #7
              Ala si ti jedan pametan decko, M-power, malo debeo ali pametan

              Naravno da je poenta sacuvati 4wd, sto pretpostavljam da iskljucuje M-olike motore pod haubom (jer tesko ce to da se navari na ostatak transmisije, osim naravno ako M3 motor ne moze da se napasuje sa ovim menjacem, sto cisto sumnjam...)

              A 2.7 konverzija, pretpostavljam da je to opet neko hibridizovanje delova (radilice) sa nekog drugog modela? NoS naravno ide Turbinica, mhhhmmm, verovatno. Jos samo da se malo raspitam ko ce to da mi nasrafi da radi kako treba...
              The difference between men and boys is the price of their toys

              Comment

              • glogi
                CBC Veteran
                • 13.12.2004
                • 115
                • Novi Sad

                #8
                206, ima jedan lik u Pazovi,prodaje kockicu 325 ix,stranac,motor i upravljacka jedinica su u jako dobrom stanju,unutrasnjost i nije bas najbolja.......

                Mislim ovo ti pricam ako ti zatreba za neke delove da imas(posto znam da je problem naci delove za ix,a vecina delova od "obicno" 325i ne pasu),mi smo isli da ga gledamo,ali mije nam bio potreban ix,covek za njega trazi 700-800 eura.......koliko se secam bio je kupe......

                ako ti treba,javi pa cu ti objasniti gde se tacno nalazi

                Comment

                • dfast
                  CBC Senator XXL
                  • 26.05.2005
                  • 1302
                  • Hoofddorp NL /Bgd

                  #9
                  Sto se tice 2.7 to je motor iz ete, kome se skida originalna glava i stavlja od 325i, i pase sraf na sraf.

                  Comment

                  • Igor
                    CBC Senator XXL
                    • 30.12.2004
                    • 394
                    • DORCOL REPUBLIKA

                    #10
                    Ja imam jedan predlog... mislim da ce se jos neko sloziti... Jedan Saabov motor... ( postoji vec nacrt za kocicku kako se pravi ploca za menjac)
                    I to je to... lagano odes na 600 ks... i eto... sta ces vise...
                    Saab 900 SE Cabrio 2.0 Turbo - B204L
                    Saab 900 SE 2.x Turbo - B236R

                    Comment

                    • 206
                      Admin od ispočetka :)
                      • 09.12.2004
                      • 9548
                      • Beograd
                      • 206

                      #11
                      @glogi: Hmmmm, to za tog stranca i nije neka losa ideja, ako je cena ok, ozbiljno se da razmisljati o tome

                      @Igor: pa i valja i ne valja...Sta znam, petljavina ,mi je to OGROMNA, a opet...nije ni losa ideja preterano. Daj neki detalj. Doduse, ti imas 2 Saab-a pa ti nijedan nije mrdnuo daleko od standardne snage, zasto li to?
                      The difference between men and boys is the price of their toys

                      Comment

                      • M-power
                        Moderator
                        • 10.01.2005
                        • 10060
                        • Bg; Banovo Brdo
                        • CorsaC, astra H,

                        #12
                        Originally posted by dfast
                        Sto se tice 2.7 to je motor iz ete, kome se skida originalna glava i stavlja od 325i, i pase sraf na sraf.
                        Jednostavna prepravka s kojom se skoro nista ne dobija, ali uz prateci softwer od 2.5 pored glave i te kako je lepo povecanje snage
                        To date there has never been a faster car built for the public road and,
                        it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                        Comment

                        • Igor
                          CBC Senator XXL
                          • 30.12.2004
                          • 394
                          • DORCOL REPUBLIKA

                          #13
                          @206 - Videces u nisu da li su mrdnuli i koliko... ili sutra na dynojetu...
                          a na 900 uskoro ide turbina sa S2... uostalom videce se i cuti...
                          Saab 900 SE Cabrio 2.0 Turbo - B204L
                          Saab 900 SE 2.x Turbo - B236R

                          Comment

                          • BOOST
                            Founder - Admin od Začetka
                            • 29.09.2004
                            • 8726
                            • Gislaved//Sweden
                            • SAAB 9000 AERO R; SA

                            #14
                            Hehe.. lowbudgetrides
                            206... slusaj Igora..hehe..

                            Btw: Sta ti najmanje treba je lesina sa puno tezine napred..razmisli jos jednom
                            Posto sve izgleda kao da imas godinu dana fore, prva lekcija kod Urosa u nedelju a nastavak na Cannonu kad opet sednem za "komandni pult" u Swe
                            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                            move your mind

                            Comment

                            • 206
                              Admin od ispočetka :)
                              • 09.12.2004
                              • 9548
                              • Beograd
                              • 206

                              #15
                              Lepo, takvog te volim

                              Usput, mozda ti donesem onu glavu u nedelju da imas necim da se zanimas dok zvaces one pljeskavice Cisto da se ne opustis previse

                              @Igor

                              shvati ovo kao stimulativnu provokaciju

                              Znam ja da bi verovatno moglo lako da se napravi puno od tog auta ugradnjom SAAB hardvera, ali koliko god ideja o SAAB motoru izgledala na prvi pogled primamljiva, ipak bih da BMW ostane BMW, makar po cenu da dobijem manje za vece pare. Ne znam koliko ovo logicno izgleda ali tako je. Isto tako sam u Peugeota mogao da ubacim vec uradjen motor iz 306 SP- na primer, ali...nije to TO. Nije interesantno.

                              Inace, ispod 300KS kao krajnji rezultat necu da pricam uopste
                              The difference between men and boys is the price of their toys

                              Comment

                              Working...
                              X