Aditiv za gorivo - ciscenje rezervoara, fi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • acatheking
    CBC Član
    • 22.01.2005
    • 78
    • Beograd / Mirijevo

    Aditiv za gorivo - ciscenje rezervoara, fi

    Dakle, majstor mi danas preporuči Motulovo sredstvo koje se sipa u rezervoar i koje, navodno, pročisti ceo sistem za gorivo.
    Kakva su iskustva i mišljenja u vezi sa ovim sredstvom?
    Nameravam da malo pročistim sistem ili tim sredsvom (jeftinija varijanta) ili u neki servis i Wynns metoda (skuplja varijanta). E sada malo tuđih iskustava neće da škodi...
  • overspeed
    CBC Senator XXL
    • 24.05.2005
    • 2779
    • Kosovska Mitrovica

    #2
    Pozdrav, "acathekralj"

    Samo cu izneti moje mishljenje i iskustvo u vezi ovog, a onima koji vishe znaju ostaviti da daju "struchniju" ocenu o svemu... Naime, vec se pisalo o aditivima, procheshljaj malo forum pa cesh videti i sam. Sve u svemu bilo je dosta oprechnih mishljenja o njima. Rekoh, ja cu samo da iznesem moja iskustva...

    Dakle, shto se aditiva za chishcenje injection sistema tiche koristio sam ih i koristim i dalje redovno, na svakih 4-5 k km po jednu bochicu na pun rezervoar. Koristim uglavnom Liqui Moly. Mozhda je subjektivan "trip" u pitanju, ali mislim da "smiruju" rad motora (narochito primetno na leru) i maaalo smanjuju potroshnju. Uzevshi u obzir (ne)kvalitet nasheg goriva sigurno nece da shkodi... Mislim da ipak ovi aditivi ne mogu da speru talog sa dna rezervoara, pa iz tog razloga jednom godishnje skinem rezervoar, "izvrnem" ono shto se skupi unutra, lepo isperem i dooobro ishushim. Ovakva praksa me je do sada "spasila" i najmanjih problema sa pumpom za gorivo. Sve ce to mozhda delovati smeshno, narochito chlanovima foruma koji nisu trenutno u SCG, ali je u stvari zhalosno videti kad se iz rezervoara nakon godinu dana eksploatacije izbaci sav onaj talog i prljavshtina.

    Ipak, korishcenje aditiva je predostrozhnost i prezervativa, a ako vec dodje do problema sa radom injection sistema - onda je jedino reshenje chishcenje dizni u ultrazvuchnim kadicama, ili chishcenje celokupnog sistema ubrizgavanja (bez skidanja brizgaljki) sistemom Wynn's i slichnim.

    Moja iskustva sa ultrazvuchnim chishcenjem dizni su osrednja, rezultat nije bio ochekivan, mada treba uzeti u obzir chinjenicu da je odradjeno u nekom servisu u Kraljevu, i ne znam koliko je sve struchno odradjeno... Mnooogo bolje rezultate je dalo chishcenje celokupnog sistema za ubrizgavanje goriva sistemom Wynn's. U pitanju je bila Fiesta XR2i, a sve je odradjeno u servisu Ford Gaga (na Cerskom vencu). Auto je bukvalno bio preporodjen, dobio je na (izgubljenoj) snazi pa nekih 20-ak % i troshio bar litar manje i sve je bilo OK nekih 15-ak k km, kad je sve ponovljeno (danak nashem "benzinu"...). \

    BTW. Za chishcenje sistemom Wynn's su mi u Gagi naplatili 3500 dindzi, mada je to bilo 2003. Bochica Liqui Moly injection cleaner-a je nekih 400 dindzi.

    Malo smorih... ali sam izneo moja lichna iskustva u vezi tvog pitanja. Toliko...

    Pozz
    http://www.bmw.tv

    Comment

    • sri98
      Admin od Trpeze
      • 24.10.2004
      • 7262
      • Republic of Konjarnik
      • Toyota Corolla E 210

      #3
      Slicno iskustvo: pre par godina sam Wynsom cistio sistem na Fiesti i zivnula je.
      Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

      Comment

      • djukic
        CBC Senator XXL
        • 27.03.2005
        • 2526
        • Beograd

        #4
        overspeed_1976>> Vidi ako vec imas iskustva i znanja da skines rezervoar onda mozes i sam da tretiras auto Winsom sto je mnogo bolje i lakse nego dodavanje aditiva u rezervoar. Kako ja to radim: Izvadim pumpu iz rezervoara i ubacim je u malko vecu kantu u koju sipam wins, dalje auto upalim i ostavim ga da radi 15 min na leru pa ugasim, posle 20minuta opet upalim i pustim da radi na leru jos 15 minuta. Tretman je idencitan onom u servisu jedino sto oni imaju onu fensi kadicu i pumpu sa stelovanjem pritiska i tajmerom Cena winsa kod zatupnika je 1200 din kolicina je dovoljna (zavisno od potrosnje auta) za 2 do 3 tretiranja
        https://t.me/pump_upp

        Comment

        • acatheking
          CBC Član
          • 22.01.2005
          • 78
          • Beograd / Mirijevo

          #5
          Kod mene na Puntu, pumpa je potapajuca i sada nešto razmišljam, kako čike iz servisa rade "wynns metodu" u takvim situacijama. Creva i žice koje idu u pumpu su isuviše kratki da bi se pumpa izvadila i potopila u tu kadicu. Osim ako nemaju adekvatne nastavke.

          Comment

          • 206
            Admin od ispočetka :)
            • 09.12.2004
            • 9548
            • Beograd
            • 206

            #6
            Pa umesto da vadis pumpu, postoji posuda u koju se sipa wynns, i posto je pod pritiskom (ima malu pumpu), otkacis vod za gorivo sa fuel rail-a koji ide od pumpe, i fuel rail zakacis direktno na posudu. Obavezno iskopcaj pumpu! Znaci, auto radi na wynns iz posude, i radi dok ga ne potrosi.
            The difference between men and boys is the price of their toys

            Comment

            • djukic
              CBC Senator XXL
              • 27.03.2005
              • 2526
              • Beograd

              #7
              Pazi postoji posebna kolica koja se sastoje iz rezervoara za sredstvo za ciscenje, dalje ide pumpa ciji se pritisak moze podesavati u zavisnosti od auta koji se cisti, dolazno crevo za gorivo i povratno do rezervoara se prespajaju na pumpu odnosno u wins rezervoar. Pumpa u rezervoaru radi i dalje ali je spojena s povratnim vodom tako da samo vrti gorivo.
              https://t.me/pump_upp

              Comment

              • overspeed
                CBC Senator XXL
                • 24.05.2005
                • 2779
                • Kosovska Mitrovica

                #8
                @ djukic:

                Dobro velish, djukicu, nisam o tome razmishljao... Ipak, upravo zbog te z*jebancije sa posudom iz koje fluid mora pod tachno odredjenim pritiskom, u zavisnosti od tipa vozila, da ulazi u fuel rail ne bih tako neshta isprobao, verovatno efekat ne bi bio isti. Mada je ideja dobra!

                @ acatheking:

                Isti sluchaj je bio i sa mojom Fiestom - potapajuca pumpa. Dakle, ne vadi se pumpa iz rezervoara, nego se dovod na fuel rail sa rezervoara "prekopcha" na kanticu sa Wynn's sredstvom koju pod pritiskom u rail ubacuje pumpa. Dakle, chisti se sistem od fuel rail-a nadalje, rezervoar je u ovom sluchaju izuzet tretmana. Uparavo iz tog razloga sam ja rezervoar chistio sistemom "shtap i kanap" , dakle skidanjem i jednostavnim ispiranjem kompresorom. Preporucljivo neposredno pre tretmana, da prljavshtina iz rezervoara ne bi odmah negirala efekat ispiranja...

                Sve u svemu, Wynn's je po meni bolji nachin chishcenja injection sistema jer se chisti ceo dovod. Chishcenjem samo dizni u ultrazvuchnim kadicama se postizhe kratkotrajan efekat, jer se prljavshtina iz dovoda veoma brzo "pokrene" i opet zapushi dizne...

                Pozz
                http://www.bmw.tv

                Comment

                • Davor
                  CBC Senator XXL
                  • 02.03.2005
                  • 498
                  • Novi Sad

                  #9
                  Lepo je čuti reči hvale za Liqui Molly(ako sam dobro napisao),mada sam ga pre mesec dana sipao u astru 1.6 8V i ama baš nikakvog poboljšanja ni pogoršanja nije bilo.Troši isto,ide isto i nije nimalo umirio rad na leru,samo sam bacio 1000din,ali vidim da su drugi zadovoljni pa jeb*ga nije mom motoru bio po volji,štaćete takva tura

                  Comment

                  • Valent Vudriga
                    CBC Senator XXL
                    • 02.04.2005
                    • 2778
                    • USA

                    #10
                    Preventivno ciscenje sistema za goriovo najbolji je pristup cijeloj situaciji. Redovno mijenjanje filtera i ciscenje sistema ukljucujuci cijevi od rezervara do ubrizgavaca te odstranjivanje vode .................................................. ................
                    Ciscenje kemikalijama iz metalnih kontejnera pod pritiskom neadekvatno je zato sto odredjeni dio prljavstine koji se odvoji od cijevi bude potisnut u filter mrezicu koja se nalazi na samom ubrizgavacu i time efektivno moze smanjiti protok goriva i kreirati mrsavu smjesu.
                    Za propisan metod ciscenja potrebna je masina koja ima svoju pumpu i sistem za filtriranje. Najprije se kemikalija cirkulira u sistemu s ugasenim motorom. Tek kad se prljavstna izvuce van iz zjelokupnog sistema, motor se pali i ciste se sapnice na ubrizgavacu. ...............................................
                    Takodjer treba napomenuti da su sredstva za ciscene limitiranog kapaciteta, mogu se boriti s voskom i mekanim naslagama karbona.
                    Tvrde naslage karbona i rdja su izvan dometa kemijskih metoda.
                    Ultrazvucno ciscenje je bez konkurencije, no takodjer ima svoja ogranicenja, pojedini ubrizgavaci jednostavno se nemogu uskrsnuti.
                    .................................................. .................................................. .....
                    Kad se zavrsi ultrazvucno ciscenje vazno je upariti oblik mlaza i protok goriva i ne dozvoliti vece oscilacije od 2%. 5-10% stvorit ce nemiran rad motora.

                    Comment

                    • mirdza
                      CBC Senator XXL
                      • 14.03.2005
                      • 2437
                      • Katowice (PL) / Banja Luka
                      • AGP / W126

                      #11
                      Originally posted by overspeed_1976
                      Dakle, shto se aditiva za chishcenje injection sistema tiche koristio sam ih i koristim i dalje redovno, na svakih 4-5 k km po jednu bochicu na pun rezervoar. Koristim uglavnom Liqui Moly. Mozhda je subjektivan "trip" u pitanju, ali mislim da "smiruju" rad motora (narochito primetno na leru) i maaalo smanjuju potroshnju.
                      sad ce neko da me kamenuje kad kazem kako odrzavam ubrizgavanje... sipam Shell V-Power! ima masu dodataka i stvarno stisava auto, a i manje trosi (izmjereno). a cijena je nekolko ? centi veca pa stvarno nije neki trosak.
                      P.S. znam da u YU nema da se kupi ( amozda i ima) ali cisto iznosim misljenje.
                      Zovem se Miroslav i pravim igračke.

                      Comment

                      • acatheking
                        CBC Član
                        • 22.01.2005
                        • 78
                        • Beograd / Mirijevo

                        #12
                        Hm, ipak ću oterati auto na wynns metodu + da se rezervoar skine i on ispere.
                        Nadam se da će autu, pre celog tretmana, prijati put Beograd-Niš-Beograd na koji idem za par dana. Dakle jedno izduvavanje motora.

                        Comment

                        • Wartburg
                          CBC Senator XXL
                          • 01.02.2005
                          • 663

                          #13
                          Gde ima da se kupi to sredstvo za ciscenje dizni marke Wynns?
                          Mislim u BG, jos bolje ako ima u Zemunu.

                          Comment

                          • overspeed
                            CBC Senator XXL
                            • 24.05.2005
                            • 2779
                            • Kosovska Mitrovica

                            #14
                            @ Wartburg:



                            Pozz =]
                            http://www.bmw.tv

                            Comment

                            • Wartburg
                              CBC Senator XXL
                              • 01.02.2005
                              • 663

                              #15
                              E hvala ti puno za ovo!

                              Poz Drugi!

                              Comment

                              Working...
                              X