Hteo bih da stavim neki jaci motor. Da li moze da stane 1800 16v karburator sa Yugovim menjacem, ako moze koji ?
I koji bi ste preporucili od 1600 16v - karb. ?
Od Fiatovih 16v motora ne postoji nijedan sa karbom. Jedini 16v koji mozes da stavis na jugov menjac i nosace (sraf na sraf) je 1.6 16V iz Fiata Bravo/Brava/Marea. Ovo za menjac nije 100% provereno, ali za nosace jeste. Taj motor se nije pravio sa karburatorom, tako da bi morao da pravis usisnu granu za karburator(e). Ostaje i pitanje razvodnika. U bloku postoji odliveno mesto za razvodnik (na istom mestu kao na jugu), ali nije obradjeno.
Sto se vecih motora tice, tu su Fiatovi 1.8 i 2.0 16V. Medjutim, oni nisu ni slicni jugovom motoru po mestima za nosace i menjac, pa ti je svejedno da li ces koritisti njih ili bilo koji drugi motor... Moraces da pravis nosace i adapter za menjac, ili da prepravljas poluosovine ako koristis originalni menjac koji ide uz motor.
Preporucujem ti 1.6 8 ili 16v. Tu ces imati najmanje muke oko ugradnje. Ako se odlucis za nesto vece, biraj sam...
RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.
jel mora da se pravi usisna grana ili moze od nekog starijeg fijata sa karburatorom da pase na 1600 16v i na koliko moze da se nasvira 1600 8v sa obradom glave(siri usis,izduv,spustanje glave) ali da motor ne rikne za 50000km.i jel moze da se zameni glava sa 1600 16v na 8v od istog modela ,naravno. jel postoji neka lanca,starija 1600 16v i fiat tipo,tempra,regata i dal moze na njih 16v glava ako nepostoji
Nema Tipo 1.6 16V, samo 1.8 i 2.0 16V. Na 1.6 DOHC tipo moze da se stavi glava sa 1.8 ili 2.0 16V, ali to su oni drugaciji motori koji ne mogu tako lako u juga.
RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.
Od Fiatovih 16v motora ne postoji nijedan sa karbom. Jedini 16v koji mozes da stavis na jugov menjac i nosace (sraf na sraf) je 1.6 16V iz Fiata Bravo/Brava/Marea. Ovo za menjac nije 100% provereno, ali za nosace jeste. Taj motor se nije pravio sa karburatorom, tako da bi morao da pravis usisnu granu za karburator(e). Ostaje i pitanje razvodnika. U bloku postoji odliveno mesto za razvodnik (na istom mestu kao na jugu), ali nije obradjeno.
Sto se tice mjenjaca pase 1000%
Sto se tice razvodnika paljenja postavi se na bregastu osovinu tj na kucuste glave.
Najefikasnije je koristiti razvodnik paljenja(komplet) uz dorade od FIAT FIRE motora! (uno fire, panda) Ima odlicnu krivulju paljenja,
Pogledaj
*************************************
The best is the enemy of the good
The proof of the pudding is in the eating
*************************************
niko da odgovori koji motor 1600 8v da stavim,iz kog modela i kako to najeftinije da se nadje ,stranac, otpad
Ma bilo koji model 1.6l s jednom bregastom iz TIPA, DELTE, PUNTO i neznam sve gdje nemozes sresti taj tip motora.
oznaka na bloku ti je M202 ili 15 u toj ravnini.... to je 1.6l
*************************************
The best is the enemy of the good
The proof of the pudding is in the eating
*************************************
Da da PUTO MPI ! 90HP
THEMA
Tempra ma svugdje!
Evo pred malo se je u jedan Tipo nadogradilo na MPI ubrizgavanje.... (prije SPI)
*************************************
The best is the enemy of the good
The proof of the pudding is in the eating
*************************************
ma za 15 god niko caletu nije gledao papire osim tehnickog pregleda,a tu imam vezu,hocu da stavim 1600 sa karburatorom posto vec imam ugradjen plin,pa samo cu da prepakujem u novi motor.jel ima takav motor sa 90HP i jel,ljudi neko video neku lanchu sa 1600 i 16v,ubedjen sam da postoji.
super,jos da se raspitam dal na bravov motor moze da se namontira neki veber i ludilo ima jugo da leti,a i zimi.ma mora da se nadje od lanchie jeftinije,100%. pozdrav i hvala
Comment