BOOST CONTROLLER-delovi...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Yugo_IHI_Turbo
    CBC Veteran
    • 04.05.2005
    • 185
    • Batajnica,Serbia

    BOOST CONTROLLER-delovi...

    Resio sam da pravim manualni BC ali ne znam kako se potrebni delovi zovu na srpskom i gde da ih trazim.
    Zato evo slika nazivi delova na engleskom:

    1/4" NPT Tee (I'll refer to it as the 'Body')
    1/4" Male NPT coupling
    1/4" Female NPT x 3/16" hose barb
    1/4" Male NPT x 3/16" hose barb
    5/16"-18 x 1 1/2" SHCS (I'll refer to it as a 'Bolt')
    5/16-18 Jam Nut
    1/4" dia ball bearing (I actually purchased mine from a bicycle shop)
    Spring ~ 1.69" lg x 3/16" dia
    Straight thru 3/16" plastic hose barb coupling (commonly used in windshield wiper systems)
    length of 3/16" I.D. vacuum hose to connect MBC

    "If in doubt, flat out"
    Collin McRae
  • sw.brick
    CBC Senator XXL
    • 09.10.2004
    • 8141
    • Beograd, barajevo-zemun
    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

    #2
    trebaju ti bas ti, identicni delovi ?

    dzabe gubis vreme, ovde nema colovnih masinskih elemenata u slobodnoj prodaji, planeta zivi po SI standardnom sistemu tako da ove mere su lokalna ponuda sa ostrva ili iz SAD...

    jedino da ti po tvom nacrtu pravi neki strugar- sve je moguce napraviti ali to ekstra kosta.

    mozda je bolje da predjes na mm mere , i napravis svoju varijantu na istim principima (?)
    volvo
    945 SE turbo lpg
    344 GL lpg

    Comment

    • Yugo_IHI_Turbo
      CBC Veteran
      • 04.05.2005
      • 185
      • Batajnica,Serbia

      #3
      Ma ja sam siguran da to kod nas ima samo treba traziti po drugim merama!
      Meni samo treba naziv tih stvari i gde da trazim.
      Ne znam ni cemu to originalno sluzi, lici kao za vodu!
      "If in doubt, flat out"
      Collin McRae

      Comment

      • luka.l
        CBC Senator XXL
        • 30.09.2004
        • 490
        • Beograd
        • ВАЗ 21213

        #4
        Originally posted by brick
        jedino da ti po tvom nacrtu pravi neki strugar- sve je moguce napraviti ali to ekstra kosta.
        Ali koliko mogu da primetim na slici gore su valjani konusni navoji koje 99% strugara ne moze da napravi tj. ne prave se masinama koji one poseduju tako da bi za dihtovanje isle podloske, a pitanje koliko je sve to odgovarajuce?
        - "Dobar dan. Dobro ste. Kako sam ja?"
        - "I vi ste dobro."

        Comment

        • M-power
          Moderator
          • 10.01.2005
          • 10060
          • Bg; Banovo Brdo
          • CorsaC, astra H,

          #5
          Pitaj plinadzije
          To date there has never been a faster car built for the public road and,
          it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

          Comment

          • Saby
            CBC Senator XXL
            • 25.11.2004
            • 408
            • Horgos

            #6
            ne mora bas podlozak, nego teflon traka, a ni nije neki problem napraviti konusni navoj, tj narezati na nesto, urezati je fazon, jedini problem moze da postaje ako je neka leva mera colovskog navoja, sto obican strug ne moze...
            Fun starts @ 3000 RPM
            Alfa Romeo 146 1.8 Ts

            Comment

            • BOOST
              Founder - Admin od Začetka
              • 29.09.2004
              • 8726
              • Gislaved//Sweden
              • SAAB 9000 AERO R; SA

              #7
              Uhh.. i jos kad dodje chika Mile stolar i zakuca par eksera u klipove, sve ce to biti lepo

              Da li znas sta radis?
              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
              move your mind

              Comment

              • zoranbg
                CBC Senator XXL
                • 23.03.2005
                • 4098
                • Rooster's Hill , Beog
                • Grande Punto 1.2

                #8
                Idi u Hidrauliku...to ti je pored Borbe na trgu Nikole Pašića.
                Ja sam tamo kupovao za autogas kad mi je trebalo,imaju gomilu kojekakvih bakarnih creva raznih profila i normalno adaptera za povezivanje istih(šrafova,navoja...itd),kolena, T račvi ...itd

                PS....kupovo sam pre 2 godine....možda je radnja dobila noge
                proveri.
                Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

                Comment

                • Yugo_IHI_Turbo
                  CBC Veteran
                  • 04.05.2005
                  • 185
                  • Batajnica,Serbia

                  #9
                  Uhh.. i jos kad dodje chika Mile stolar i zakuca par eksera u klipove, sve ce to biti lepo

                  Da li znas sta radis?
                  Znam,ove delove sam video u vise DIY clanaka!

                  ne mora bas podlozak, nego teflon traka
                  TACHNO, koristi se teflonska traka!

                  Idi u Hidrauliku...to ti je pored Borbe na trgu Nikole Pašića.
                  OK, probacu,hvala!
                  "If in doubt, flat out"
                  Collin McRae

                  Comment

                  • 206
                    Admin od ispočetka :)
                    • 09.12.2004
                    • 9548
                    • Beograd
                    • 206

                    #10
                    Nisevicu, preterujes, pobogu.

                    Lep si nacin nasao da eksperimentises sa pritiskom turbine...da li si razmisljao sta ce da se desi ako ne potrefis snagu opruge iz prvog puta, pa se desi da ti turbina momentalno ode jedno pola bara previse? Kuc kuc

                    Nije motor igracka da tek tako eksperimentises sa snagom opruge koja regulise boost na njemu. Iskreno, ja se bas ne bih preterano pouzdao ni u neko slicno mehanicko resenje koje sam kupio od nekog ko zna sta radi, kamoli da ga pravim sam, a tek da napamet eksperimentisem da li ce ovo ili ono da radi bolje ili losije...
                    The difference between men and boys is the price of their toys

                    Comment

                    • Yugo_IHI_Turbo
                      CBC Veteran
                      • 04.05.2005
                      • 185
                      • Batajnica,Serbia

                      #11
                      Odustao sam od pravljenja!
                      Videcu, mozda uzmem od YUGUAR-a mehanicki a kasnije sasvim sigurno uzimam(ili pravim) elektronski!
                      "If in doubt, flat out"
                      Collin McRae

                      Comment

                      • BOOST
                        Founder - Admin od Začetka
                        • 29.09.2004
                        • 8726
                        • Gislaved//Sweden
                        • SAAB 9000 AERO R; SA

                        #12
                        Boost controler ako neradi sa feedback-om prema tandensi knocka zaboravi ga.

                        Inache da ti skrenem paznju da nije nimalo naiva stvar.
                        Naime, i ako nadjes neki aftermarket system, sta se desava?

                        Knock , ochitava sve, a filtriranje sta je knock a sta sum mehanike se radi elektronski. Posle, treba da znas koja je REZONANTNA frekvencija TVOGA bloka, da bi filter radio kako treba.

                        Ima tu dosta merenja i stelovanja da se uradi, nimalo jednostavno.
                        Nemoj sad da te ubijem u pojam, ali, sve sto sam dosada video kad neko nesto budzi RADI ali pretezno na SRECU ne na previse znanja

                        Nacin tuniranja turbo motora je malo vishe od pritiska turbine.
                        Nimalo nisam pristalica onoga naodprilike i to je razlog zasto nekontaktiram sa ljudima gde ja treba da krstim a oni uporno da p**e.

                        dakle, ili se radi kako treba ili se neradi nikako.
                        Sto mislis da je lako zajebati fabriku znanjem pokupljenim sa interneta i kucnim budzenjem.

                        Svi koji samo dizu pritisak turbine i daju ili nedaju jos goriva , uskladjuju paljenje ili ne, voleo bi da vidim kako izgledaju leteci lezajevi na tim potorima u zoni ugla rotacije od 30-50 stepena
                        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                        move your mind

                        Comment

                        Working...
                        X