Provera cipa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • karazoki
    CBC Veteran
    • 25.08.2005
    • 157
    • Krusevac

    Provera cipa

    Zanima me dali postoji nacin da se utvrdii dali je na autu uradjena promena cipa.Konkretno radi se o mom cliu 1.8 rsi .pretpostavljam da je to uradio predhodni vlasnik u D. ali voleo bih da budem siguran jer vrti se do maximuma kao da nema blokadu na 6000 obrtaja .Hvala svima na pomoci
  • Saby
    CBC Senator XXL
    • 25.11.2004
    • 408
    • Horgos

    #2
    otvoris komp i videces, 90% da ima nalepnicu proizvodaca, ako je menjan, ili ako imas podnozje
    Fun starts @ 3000 RPM
    Alfa Romeo 146 1.8 Ts

    Comment

    • karazoki
      CBC Veteran
      • 25.08.2005
      • 157
      • Krusevac

      #3
      Skidam comp ujutru da pogledam, dali fabricki cip ima neku posebnu oznaku.

      Comment

      • BOOST
        Founder - Admin od Začetka
        • 29.09.2004
        • 8726
        • Gislaved//Sweden
        • SAAB 9000 AERO R; SA

        #4
        Zasto?
        Chm nemozes da se dohvatish blokade obrtaja, garantovano je neko nesto radio, sad, dobro ili ne, znaces i sam uskoro
        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
        move your mind

        Comment

        • karazoki
          CBC Veteran
          • 25.08.2005
          • 157
          • Krusevac

          #5
          Ma osecam i ja da je radjeno nesto ali posto sam ja u nemu voleo bih da znam sta.Broj obrtaja ce tako brzo dize da kad sam ga skoro uporedio sa cliom viliams od jednog tipa u okolini moj je to radio 2x zivlje tako da ako nista drugo bar da znam nasta da obratim paznju . =]

          Comment

          • BOOST
            Founder - Admin od Začetka
            • 29.09.2004
            • 8726
            • Gislaved//Sweden
            • SAAB 9000 AERO R; SA

            #6
            Obrati paznju da ces sa tako agresivnom krivom paljenja koja je u programu sada i sa nasim divnim gorivom izazvati ostecenje na letecim lezajevima izmedju 8-20 stepena +/- 2 .

            Isto tako obrati paznju da izduvni ventili kod tebe u motoru mogu da stradaju, vidjeno vec (imao ih u ruci , visili kao kantarele

            Sad, sta mozes da uradis je da oladis malo sa lupanjem po gasu, ili da ides i da vozis drag pa iskoristis to sto imas.

            Sipaj uvek gorivo sa najvecim oktanima koje ti je pristupacno.

            Biti na vrhu uvek koshta
            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
            move your mind

            Comment

            • karazoki
              CBC Veteran
              • 25.08.2005
              • 157
              • Krusevac

              #7
              Da to sa gasom jebiga pa ja ne mogu da podjem bez 2000 obrtaja.

              Comment

              • Twix
                CBC Član
                • 08.08.2005
                • 17
                • Johannesburg, South Africa

                #8
                Originally posted by karazoki
                Da to sa gasom jebiga pa ja ne mogu da podjem bez 2000 obrtaja.
                Sta li na to kaze lamela :x
                Bila: Mazda 626GT 2.0i 16V DOHC (103kW)
                Sada : Mazda 323 160 (sa volanom na desnoj strani, i cudnim izgledom - nije kao mazda 323 iz evrope)

                Vozaču,
                Prvo baci svoj smrtonosni pogled,
                Pogled na život,
                Pogled na smrt,
                I tek onda kreni svojim stazama,
                Stazama tvoje smrti,
                Stazama tvoje pobede...

                Vozač

                Comment

                • karazoki
                  CBC Veteran
                  • 25.08.2005
                  • 157
                  • Krusevac

                  #9
                  E lamela je posebna prica: Tip koi mi je doterao auto nije bre znao da vozi sa lamelom koja je bila na autu (kaze nije mogo da podje ugasi mu se auto pa je zamenio i stavio obicnu a onu ostavio majstoru .Kaze majstor bio prezadovoljan .Jebi ga kako i nebi kad je ta lamela koja je bila na kolima kostala vise od 300 evrica i eto to je to.Nego gledao sam nesto oko motora izgleda da i bregasta nije standardna tako da mislim da su mozda i ventili onda stavljeni drugi a ne oni fabricki. Zna li neko gde se nalazi comp na cliu ne rastura mi se cela unutrasnjost a bas bih pogledao cip.

                  Comment

                  • Saby
                    CBC Senator XXL
                    • 25.11.2004
                    • 408
                    • Horgos

                    #10
                    po autodatu, kad gledas u motor onda s leve strane unutra u auto, nema slike konkretno....
                    Fun starts @ 3000 RPM
                    Alfa Romeo 146 1.8 Ts

                    Comment

                    Working...
                    X