Toyota Corolla AE86 - razmatranje mogucih modifikacija

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kalibaR
    Moderator
    • 03.04.2006
    • 352
    • Beograd
    • AE86 rolle, Eclipse 1G

    #46
    Re: Toyota Corolla AE86 - razmatranje mogucih motora..

    mislim da je to cifra ali bez PDVa

    Comment

    • Uzelac
      CBC Senator XXL
      • 03.12.2006
      • 1717
      • munZe

      #47
      Re: Toyota Corolla AE86 - razmatranje mogucih motora..

      Originally posted by kilson
      Da, kad smo kod vesanja.. Procitah negde da je Koni set 400e. Je li to moguce?
      Nesto preko 450 kostaju u radnji, Dinara.
      Ispod 400 da nabavis napolju.
      work in progress

      Comment

      • kilson
        Moderator
        • 09.10.2004
        • 3216
        • NoviBGD
        • AR 75 GT

        #48
        Re: Toyota Corolla AE86 - razmatranje mogucih motora..

        Pa ne znam sta reci, delovi su bas "povoljni"... Za 75icu je ceo set zutaca 240e sa sve pdv-om uracunatim, dok Bilstein B6 izadje 400. Koliko li je on tek za Hachi-a?
        Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

        Comment

        • Uzelac
          CBC Senator XXL
          • 03.12.2006
          • 1717
          • munZe

          #49
          Re: Toyota Corolla AE86 - razmatranje mogucih motora..

          Bilstein za AE86 je tu negde sa Konijem, ali ga ljudi izbegavaju jer nit je short stroke nit ima stelovanje.
          Za stock geometriju je OK, odlican cak.

          Postoje i jeftiniji zutaci, originalni za AE86 koji su standardne duzine. Oni su jeftiniji i ako se dobro secam nemaju stelovanje.
          Ovi Koniji sto Snejk ima i sto stavlja vecina na Hachi su predvidjeni za AE92 Corollu.

          Tokico prodaje plave za male pare i to su ono best value aftermarket amorti. Nemaju stelovanje, nisu SS ali rade posao vrlo dobro.
          Crveni tokico su track verzija, najtvrdji, stelovanje, kratki i naravno najskuplji.
          Tj. ispravka, najskuplji su naravno TRD koji postoje u nekoliko verzija (sve pravi Tokico) i uz crveni Tokico (oznaka HTS tj. D-Spec) su na svakom full-spec hachiu.

          Neki pakuju i KYB AGX, Kayabu, tako sto ide prednji amort sa MR2 a zadnji sa Camara. Imaju stelovanje, skraceni su i najjeftinija su stelujuca opcija, sa neta oko 300e. Ljudi su time zadovoljni ali meni se ne dojme bas, zadnji amort sa kola koji je vise od 50% tezi od AE86 ne moze da radi isto kao onaj koji je u startu namenjen za ~900kg auto.

          Stock amort je Kayaba Excel G i to je tu negde sa plavim Tokicom, oko 200e za cetiri komada.
          work in progress

          Comment

          • kilson
            Moderator
            • 09.10.2004
            • 3216
            • NoviBGD
            • AR 75 GT

            #50
            Re: Toyota Corolla AE86 - razmatranje mogucih motora..

            Pa svaki Koni Sport mora imati stelovanje u tome je i fazon onoga "Sport" i zute boje.
            Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

            Comment

            • Uzelac
              CBC Senator XXL
              • 03.12.2006
              • 1717
              • munZe

              #51
              Re: Toyota Corolla AE86 - razmatranje mogucih motora..

              Nema sigurno.
              work in progress

              Comment

              • Snejk
                CBC Senator XXL
                • 14.02.2008
                • 704
                • BG

                #52
                Re: Toyota Corolla AE86 - razmatranje mogucih motora..

                Sad sam zaboravio, ali ja mislim da standardni žuti koniji za hači imaju podešavanje, ali da mora da se stisne i okrene amortizer, tako je sa mojim zadnjim amortima. Prednji su kod mene sa ae92 kako je Uzelac već rek'o, i podešavaju se odozgo, tj iz motornog prostora..

                Comment

                • Uzelac
                  CBC Senator XXL
                  • 03.12.2006
                  • 1717
                  • munZe

                  #53
                  Re: Toyota Corolla AE86 - razmatranje mogucih motora..

                  Originally posted by Snejk
                  Sad sam zaboravio, ali ja mislim da standardni žuti koniji za hači imaju podešavanje, ali da mora da se stisne i okrene amortizer, tako je sa mojim zadnjim amortima. Prednji su kod mene sa ae92 kako je Uzelac već rek'o, i podešavaju se odozgo, tj iz motornog prostora..
                  Mozda gresim, ali bas mi je u glavi da sam citao da neki zuti nemaju stelenzi...

                  U svakom slucaju, za AE86 je ponuda ono sto je nabrojano, nisam video da je iko stavio nesto sto nije na toj listi.
                  work in progress

                  Comment

                  • kilson
                    Moderator
                    • 09.10.2004
                    • 3216
                    • NoviBGD
                    • AR 75 GT

                    #54
                    Re: Toyota Corolla AE86 - razmatranje mogucih motora..

                    Bas sam gledao katalog, za AE86 ima u ponudi samo jedna varijanta Koni Sport, a Sport serija ima svoj opis:

                    KONI’s Sport shock absorbers are designed for drivers looking for a sporty driving experience. These products focus on exceptional road-holding combined with an acceptable level of comfort. Its characteristics include responsive steering, reduced body-roll and limited body movements.

                    Externally adjustable shock absorbers make fine tuning even easier.
                    Stelovanje kod Sport serije punjene uljem se obicno radi po sistemu koji je opisao Snejk, znaci sabijen amort i zakretanje stabla. Dok kod gasne varijante obicno ima eksterni potenciometar i nije potrebno sabijati amort. E sad, moguce je da za AE92 ide serija gasnih Sport koji su obicno skuplji od uljnog.
                    Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

                    Comment

                    • Uzelac
                      CBC Senator XXL
                      • 03.12.2006
                      • 1717
                      • munZe

                      #55
                      Re: Toyota Corolla AE86 - razmatranje mogucih motora..

                      AE92 amorti koji se stavljaju na Hachi su gasni.
                      Klasicno dugi, oni koji pise da treba da idu na AE86 ne znam kog su tipa, znam da su jeftiniji, ali to niko ne stavlja. Svi seku "cizme" i idu na SS.
                      work in progress

                      Comment

                      • Snejk
                        CBC Senator XXL
                        • 14.02.2008
                        • 704
                        • BG

                        #56
                        Re: Toyota Corolla AE86 - razmatranje mogucih modifikacija

                        Evo kratkih utisaka o Pirketovom loncu kojeg mi je namontirao:

                        Do 6-6.5k je zakon, ali preko toga jok. Lonac je unutar ceo 60mm, ali je sam izlaz iz lonca premali. U prve tri brzine ovo nije frka, ali kad se krene u četvrtoj petoj, ne može sve da izduva, obavezno treba veća cev na izlazu.
                        Pirke je generalno rekao da je ovo (suženje na samom kraju) super za svakodnevnu vožnju i ja mislim i da jeste, na manjem gasu auto osetno bolje poteže, ali ako hoćete full brzinu i protok do svih 7+k , ne sme biti ovakvih opstrukcija . U principu je sve logično kad se pogleda, ali eto, kad sam već probao da podelim i iskustvo iz prakse .

                        Comment

                        • Uzelac
                          CBC Senator XXL
                          • 03.12.2006
                          • 1717
                          • munZe

                          #57
                          Re: Toyota Corolla AE86 - razmatranje mogucih modifikacija

                          Pa navari veci izlaz, makar tih krajeva ima kakvih hoces
                          work in progress

                          Comment

                          • Snejk
                            CBC Senator XXL
                            • 14.02.2008
                            • 704
                            • BG

                            #58
                            Re: Toyota Corolla AE86 - razmatranje mogucih modifikacija

                            To će da bira novi gazda, šta se ja pitam, možda više voli penzionerski

                            Comment

                            Working...
                            X