VMP RESURS???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • SrdjanV
    CBC Veteran
    • 28.03.2005
    • 137
    • Raska

    VMP RESURS???

    Nasao sam samo u jednoj temi nesto kratko o ovom remetalizantu,pa sam ostao u nedoumici da li sipati ili ne?

    Moj auto je golf GTD 2 sa predjenih 271 000 km (tacno toliko).
    Slabije vuce,dimi na izduvu-neki put plavicast dim (kada je hladan) a inace crn dim 80% vremena provedenog u voznji.
    Sta dobijam a sta gubim?
    Pozdrav
    Srdjan
  • overspeed
    CBC Senator XXL
    • 24.05.2005
    • 2779
    • Kosovska Mitrovica

    #2
    Chitao sam i ja o tome u nekim novinama, ali...

    Zameni gumice ventila (plavichast dim na startu, tj. sa hladnim motorom) i podesi paljenje (crni dim, tj. prebogata smesha). Zbog prvog ti auto malo vishe troshi ulja, a zbog drugog loshije vuche, kao shto si naveo...

    Ja u te zahebancije tipa "charobni shtapic" ne verujem, tvom autu treba jedno krace servisiranje a ne "charobni napitak".

    To ti je moj savet...

    Pozz
    http://www.bmw.tv

    Comment

    • sw.brick
      CBC Senator XXL
      • 09.10.2004
      • 8141
      • Beograd, barajevo-zemun
      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

      #3
      Zameni gumice ventila (plavichast dim na startu, tj. sa hladnim motorom)
      nije benzinac u pitanju...

      dizel (taj) nema leptir, nema vakuuma i nema u****vanja ulja preko gumica ventila a i inace taj motor nema problema sa gumicama ventila (po pravilu nikada).

      cisto kao dopuna da ne gubi vreme na tome.
      volvo
      945 SE turbo lpg
      344 GL lpg

      Comment

      • SrdjanV
        CBC Veteran
        • 28.03.2005
        • 137
        • Raska

        #4
        Ne znam vise sta da uradim
        Problem je sto je verovatno sve zrelo za remont ali kinta ne dozvoljava

        A koji su znaci "potrosene" turbine?Danas mi je jedan prijatelj pritisnuo ono veliko crevo koje je na turbini i dodao gas i navodno je dosao do zakljucka da turbina slabo reaguje jer bi ona "morala da naduva to crevo i vrati ga u prvobitan (normalan) polozaj??? Koliko je ovo ispravna tvrdnja?

        Verujem da su mi dizne u losem stanju,ali sam i skeptik sto se tice rada motora posle remonta dizni (ulozaka) i stelovanja smese??
        Da li ce mom motoru zaista biti bolje posle toga,makar po pitanju crnog dima i bolje vuce? Ovako je lenj sacuvaj boze

        Pozdrav

        Comment

        • SrdjanV
          CBC Veteran
          • 28.03.2005
          • 137
          • Raska

          #5
          Evo jednog navoda sa hrvatskog foruma:
          "Dobro ti je rekao, benzinci su potpuno druga priča od dizela...Trebaš poštelati "tajming" na bosch pumpi, ništa drugo...Uglavnom je na tim dizelima uzrok ikakvoga dima loš tajming pumpe..."

          Comment

          • dfast
            CBC Senator XXL
            • 26.05.2005
            • 1302
            • Hoofddorp NL /Bgd

            #6
            Ako ti je ranije radio dobro a nisi pomerao bosch pumpu onda nije u pitanju tajming. Crn dim znaci dizne i bosch pumpa, tj njihova provera i stelovanje. A plavi dim znaci da malo ulja negde kaplje, i to moze biti pored gumica ventila a moguce da su i karike lose pa da malo ulja prodje nagore dok je motor jos hladan tj neposredno po paljenju. U svakom slucaju da ne bi postao jos veci zagadjivac kreni redom, dizne, pa ostalo.

            Comment

            Working...
            X