Interesuje me dali mi neko moze pomoci...Treba mi elektoinstalacija sa kutijom za osigurace...znaci sve kompletno za motor od Golfa GTI 16v '88 godiste PL sa katalizatorom i ... shema povezivanja.
Ortak i ja smo jednom nasem drugaru ubacili 16v motor u golfa 1 kabrioleta i to je bio bas PL.Inace motor je kupljen iz razbijene dvojke,sa papirima naravno.Imali smo problem sa instalacijom i posle okrenutih 156412 tel. brojeva nismo nasli nista.Cak smo i u Sapcu trazili!Na kraju smo uspeli od vlasnika motora(prvo je rekao da je bacio,pa je onda ipak nasao) da nabavimo samo deo instalacije koja ide oko tog motora.
Nasli smo jednog PL-a koji se vozio i posle malo pregledanja i merenja makina je prozujala!
I isao je bas,bas... Nismo mogli da izdrzimo i prva voznja je bila bez krova(naravno) ali i bez haube i veceg dela auspuha
Imam nekih telefona,mogu da proverim,posto smo mi to radili pre dve godine,mozda su u medjuvremenu neki PL-ovi popili sikirche
Imam nekih telefona,mogu da proverim,posto smo mi to radili pre dve godine,mozda su u medjuvremenu neki PL-ovi popili sikirche
To bi bilo stvarno super...ako mozes proveri.
Zasad ga mesecno par puta zaverglam da nagura pritisak i to je to, mada jos ni auspuh nisam resio.
...Dali je bitna duzina cevi auspuha ili kako ispadne?Ipak bilo bi malo zaj..ano sakriti zmiju od nekih 4 metara... a sto se tice katalizatora to bi ostavio na njemu.
Zvao sam neke,ali za sada nadjoh samo instalaciju od Pasata 2.0 16v.
Ne znam kolike su tu slicnosti.
Provericu jos,ovih dana sam bas zauzet...
Sto se auspuha tice,drugarov cabrio je isao bez katalizatora,sa dva lonca.Cev je bila siroka,naravno,kao kod svakog GTI-a celom duzinom(samo da nema nekih suzenja) i radio je jako lepo.Potrosnja je bila od 8 do 12 zavisno od voznje.
Bas me zanima kako si to uglavio u bubu!Stvarno si lik!
Pa nije bilo jednostavno ali uradjeno je...
A sto se tice instalacije od svega imam samo ono sto ide oko motora sa kompjuterom zajedno i jos jednom "kutijom" a treba mi ono ostalo...a sta mi to treba ni ja ne znam
Pa i mi smo imali samo taj deo instalacije oko motora i "kompjuter" i povezali smo sve.Fora je sto je taj deo instalacije izdvojen u odnosu na sve ostale.
Jednostavno smo doterali Golfa 16v (PL-a) parkirali ga pored i pregledali gde sta ide.Na to parce instalacije smo doveli + tamo gde treba(preko osiguraca naravno),mase spojili sa sasijom i vatra!
E,sad koliko ti je jednostavno da nadjes drugog PL-a ne znam.Ako neces da se za*ebavas nadji nekog elektricara koji ce hteti tako nesto da radi.
Da,jos nesto-pumpu za gorivo smo vezali direktno na prekidac(kasnije je drugar stavio i relej kod nekog elektricara),pa kad palis auto prvo rucno ukljucis pumpu!Budz nad budzevima!
Sve u svemu,u Golfu cabriu je bio 1.1 motor i njegova instalacija je ostala,mi samo dodali taj deo oko motora.
Jel` ta buba ima 6 ili 12v?
12V je instalacija bube.A sta ste uradili sa lambda sondom?Ostavili ili ste stavili mehanicku K-glavu?Ima jedan Scirocco (Pikecov) gde je KR masina u njemu.Dali bi to recimo mogao da koristim kao "uzorak" za povezivanje ili je to sasvim drugacija chorba?
Lambda sonda je ostala jer je i ona na tom delu instalacije,K-glava je bas od PL-a(znaci nije kao kod KR-a).Tih 16v KR motora ovde ima svuda,ali PL-a ne bas.Imali smo srece da brzo,preko nekog prijatelja,dodjemo do jednog.
Comment