Motor & menjac Fiat Ritmo 105 TC

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Raverick
    CBC Član
    • 02.07.2008
    • 21
    • Cuk.Padina-Mladenovac

    Motor & menjac Fiat Ritmo 105 TC

    Da li zna neko specifikacije o ovom motoru?tacnije kakav je menjac,zatim iskustva o ponasanju ovog motora,prepravke,tuning i slicno.Zanima me isto tako koji je bolji menjac,zastavin 13/53 ili ritmov original,posto ovaj motor & menjac najverovatnije ide u jednu od zastava(fikus,yugo,mediteran,128)
    Naravno,koja je najbolja konstrukcija,izuzimajuci njegovu originalnu ,za ovakav motor i menjac

    Specifikacije koje sam nasao:
    Fiat Ritmo 105 TC '82+
    1600ccm
    104bhp @ 6100rpm,133Nm @ 4000rpm,77kW,DOHC 8v
    klipovi: 84x71.5mm
    180km/h maksimalna brzina
    elasticnost(sa Ritmovih 905kg): 0-60-9.2s,402m-17s

    I jedno pitanje...zasto je ovaj motor i menjac tesko ubaciti u Ficu?(ovo je delom,cak i extreman tjuning)
    The world is yours if you can handle..
  • djape1977
    CBC Senator XXL
    • 08.03.2008
    • 401
    • bg
    • fiat 132 i lada 2103

    #2
    Re: Motor & menjac Fiat Ritmo 105 TC

    ajd redom:
    ritmov menjac je drasticno jaci od zastavinog. u pitanju su dva potpuno razlicita menjaca. zastavin je u stvari fiatov menjac za SOHC motore do oko 85ks dok je ritmov menjac za DOHC motore i do 200ks
    recimo da ukoliko ritmov motor uparis sa zastavinim menjacem mozes ocekivati cesca crkavanja zupcanika, sinhrona i lezajeva nego obicno.
    takodje, ritmo koristi veci precnik lamele tako da ce duze trajati i biti u stanju da izdrzi vise zlostavlkjanja nego ako taj motor povezes na lamelu od z101/juga
    za kraj - ritmove poluosovine i homokineticki zglobovi su bitno jaci nego zastavini tako da i tu vazi sve kao i za prve dve stavke.


    zasto je tesko ubaciti u ficu? pa jesi li nekad video sklop ficinog motora i menjaca pored ritmovog? razlika u velicini je drasticna. treba sve zivo da iseces pozadi u fikusu da bi ubacio ritmov motor i na kraju neces imatio zadnje sediste uopste jer ce ti tu biti motor. ne kazem da je u fici zadnje sediste stvar koja ima ikakvog smisla inace ali...

    ako bas hoces da se igras, ubaci ga u z101/128, mada je i tu potrebno dosta ojacavanja. taj motor razvali i ritmovu karoseriju koja je dosta jaca od z101, zamisli sta ce da uradi od keca ili 128

    Comment

    • Raverick
      CBC Član
      • 02.07.2008
      • 21
      • Cuk.Padina-Mladenovac

      #3
      Re: Motor & menjac Fiat Ritmo 105 TC

      mislis da z101/128 ima jacu karoseriju od ostalih zastava za ovaj motor?
      The world is yours if you can handle..

      Comment

      • djape1977
        CBC Senator XXL
        • 08.03.2008
        • 401
        • bg
        • fiat 132 i lada 2103

        #4
        Re: Motor & menjac Fiat Ritmo 105 TC

        pa zapravo, nemam bas mnogo iskustva sa zastavama osim da vecina primeraka koje sam vidjao spolja cak i izgleda pristojno ali su se odozdo raspale.
        cista logika kaze da ces dobiti stabilnije vozilo ako za osnovu uzmes vece osovinsko rastojanje

        Comment

        • Dora
          Nadzornik!!!
          • 24.10.2004
          • 17451
          • Novi Sad
          • FIAT

          #5
          Re: Motor & menjac Fiat Ritmo 105 TC

          I jedno pitanje...zasto je ovaj motor i menjac tesko ubaciti u Ficu?(ovo je delom,cak i extreman tjuning)
          Pa ima dosta kila a vrata na fići nisu velika, to je osnovni problem
          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

          https.autogas.rs

          Comment

          • starac vujadin
            CBC Senator XXL
            • 27.08.2005
            • 2617
            • Stari grad

            #6
            Re: Motor & menjac Fiat Ritmo 105 TC

            Originally posted by Raverick
            Da li zna neko specifikacije o ovom motoru?tacnije kakav je menjac,zatim iskustva o ponasanju ovog motora,prepravke,tuning i slicno.Zanima me isto tako koji je bolji menjac,zastavin 13/53 ili ritmov original,posto ovaj motor & menjac najverovatnije ide u jednu od zastava(fikus,yugo,mediteran,128)
            Naravno,koja je najbolja konstrukcija,izuzimajuci njegovu originalnu ,za ovakav motor i menjac

            Specifikacije koje sam nasao:
            Fiat Ritmo 105 TC '82+
            1600ccm
            104bhp @ 6100rpm,133Nm @ 4000rpm,77kW,DOHC 8v
            klipovi: 84x71.5mm
            180km/h maksimalna brzina
            elasticnost(sa Ritmovih 905kg): 0-60-9.2s,402m-17s

            I jedno pitanje...zasto je ovaj motor i menjac tesko ubaciti u Ficu?(ovo je delom,cak i extreman tjuning)
            ...motor je odlican za tuning i moze s njim stosta da se uradi...
            ...za menjac ti je covek rekao...
            ...naveo si podatke o ubrzanjima, a to nije elasticnost...elasticnost se gleda kroz medjuubrzanja...cisto da znas...
            ...motor i menjac mogu da se stave u "ficu" kao sto je mogao i Alfin motor za hobi klasu, ali zahteva puno ozbiljnih prepravki, a auto bi promenio vozne osobine koje samo iskusan tuner moze da donekle predvidi...na zadnje sediste ne racunaj...
            ...taj motor se moze staviti u keca i yuga i tu vise pase i lakse je staviti, mada i tu zahteva odredjene dodatne radove, ali je moguce da se odrade...

            Comment

            • YUgisa
              CBC Senator XXL
              • 05.06.2008
              • 793
              • Subotica
              • Yugo 1.1 EFI

              #7
              Re: Motor & menjac Fiat Ritmo 105 TC

              A jel postoji neki poseban razlog da se bas taj motor ubaci? Mislim ima motora koji mnogo lakse pasu u keca i Yuga (na zastavim menjac) a slicnih su performansi ili mogu da se blago modifikuju da se dobije ta snaga (ako je to ciljna snaga)... A najcvrce su karoserije one sa sto manje vrata, tipa Yugo i kec mediteran. A ficu tu bas nemozes nesto da ubrojis u merenje cvrstoce karoserije, posto bi prepravio pola karoserije pozadi da bi svakako ubacio taj motor...

              PS: Dugo sam vidjao na netu na forumima da se prodaje jedan kulturno sredjen Yugic sa tim motorom, narandzaste boje, pa pokusaj da potrazis ako te interesuje
              Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."

              Comment

              • djape1977
                CBC Senator XXL
                • 08.03.2008
                • 401
                • bg
                • fiat 132 i lada 2103

                #8
                Re: Motor & menjac Fiat Ritmo 105 TC

                ko je jednom provozao auto sa fiatovim DOHC sve je ostalo zaboravio, a posebno SOHC.

                Comment

                • YUgisa
                  CBC Senator XXL
                  • 05.06.2008
                  • 793
                  • Subotica
                  • Yugo 1.1 EFI

                  #9
                  Re: Motor & menjac Fiat Ritmo 105 TC

                  Meni je u secanju mnogo vise 1.6 16v iz Fiat Brava sto je bio u mom Yugu kod bivseg vlasnika... A pase na Zastavim menjac i nosace... Nisam vozio, ali bio sam vozen
                  Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."

                  Comment

                  • Raverick
                    CBC Član
                    • 02.07.2008
                    • 21
                    • Cuk.Padina-Mladenovac

                    #10
                    Re: Motor & menjac Fiat Ritmo 105 TC

                    Originally posted by YUgisa
                    PS: Dugo sam vidjao na netu na forumima da se prodaje jedan kulturno sredjen Yugic sa tim motorom, narandzaste boje, pa pokusaj da potrazis ako te interesuje
                    na kom forumu tacnije?

                    Ok,jasno mi je,moze u fikusa,ali ako sam Filip Zepter ili tako neko...sto znaci u skorijoj buducnosti jok...
                    Hteo sam u yuga,ali nekako,svi ga imaju,u skoro svim bojama,1.6 motorima...itd. zelim nesto unique da napravim,nesto sto do sada malo njih je uradilo,da bude Zastava,jer zelim da donekle natrljam nos gordim maminim sinovima u nekim bolje placenim kolima (naravno,ova filozofija je skoro bljutava koliko puta se yugic dokazao,al' ajd)
                    Sa sirim medjuosovinskim rastojanjem,zar se ne gubi,u prenosu snaga?
                    Poseban razlog za ovaj motor?pa ima,jer sam ga vec uzeo
                    Strucnije pitanje....sa kog motora pase 16v glava?znam da previse pitam,i ovih 8 velikih ventila je kul(U:43.5/I:36mm)...
                    The world is yours if you can handle..

                    Comment

                    • starac vujadin
                      CBC Senator XXL
                      • 27.08.2005
                      • 2617
                      • Stari grad

                      #11
                      Re: Motor & menjac Fiat Ritmo 105 TC

                      Pase sa 1.8 16v i 2.0 16v...iz Tipa recimo. Lep i skup zahvat koji ti ne bih preporucio da sam radis, ako nemas veliko iskustvo.
                      Medjutim, tu se postavlja logicno pitanje - zasto bi to radio, ako mozes odmah da ubacis 1.8 ili 2.0 16v motor i da imas manje posla, a razlika u tezini motora nije velika. Zbog toga je ta prepravka retka na ulicama (ne znam da li postoji uoste i jedan Yugic sa takvim motorom i da se samo vozi po ulici) i koristi se samo na trkama.
                      U tvojoj varijanti verovatno je najbolje da upotrebis taj motor koji imas, ostanes na 8v i sad, u zavisnosti od para koje imas, da taj motor jednog dana dodatno sredis, ali to tek na kraju kada sredis lezanje, kocnice, menjac itd...Moraces malo da se pomucis oko menjaca i poluosovina, ali nemoj se obeshrabriti. Svaki vlasnik sohc 1.6 Yuga ce ti potajno zavideti.
                      Ja sam pre neki mesec video na nekim od ovih internet oglasnicima crveni Yugo sa dohc 1.6 motorom i nije delovao lose auto uopste.

                      Comment

                      • YUgisa
                        CBC Senator XXL
                        • 05.06.2008
                        • 793
                        • Subotica
                        • Yugo 1.1 EFI

                        #12
                        Re: Motor & menjac Fiat Ritmo 105 TC

                        Originally posted by Raverick
                        na kom forumu tacnije?
                        Zaista se nesecam tacno koji je forum bio, cini mi se da sam video i na Pikecu da je bilo... kuckaj na guglu naprodaj Yugo 1.6 TC ili slicno, mozda ti izbaci
                        Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."

                        Comment

                        • djape1977
                          CBC Senator XXL
                          • 08.03.2008
                          • 401
                          • bg
                          • fiat 132 i lada 2103

                          #13
                          Re: Motor & menjac Fiat Ritmo 105 TC

                          a da ja tebi lepo prodam kompletnog i ispravnog ritma 105tc pa budzi na njemu alu felne, elektropodizace i slicno?
                          manje ce da te kosta nego dok napravis od juga ili z101 to sto hoces.

                          varijanta 2: ima trenutno u subotici na prodaju jedan krs od fiata 128 sa dvoje vrata. uradi njega pa ces imati nesto sto niko u ovoj zemlji nema

                          Comment

                          Working...
                          X