Jedno pitanje...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • SrdjanV
    CBC Veteran
    • 28.03.2005
    • 137
    • Raska

    Jedno pitanje...

    Veceras sam namontirao drugu turbinu,auto mi malo bolje ide,ali cini mi se da to nije to.
    Da ne bih uzalud krivio turbine,moze li mi neko objasniti sta jos moze biti uzrok da auto lose vuce?
    Situacija (golf 2 gtd):
    -filter nafte - NOV
    -filter vazduha - NOV
    -dizne i uopste sistem napajanja - ne mogu da tvrdim da je lose stanje,ali ako nesto znaci-auto pali dobro

    Moze li da se desi da i druga turbina nije dobra?
    Turbina je polovna,ali skinuta sa auta koji je dobro isao...

    Vrlo bitno:
    Cemu sluzi malo crevo koje ide sa Bosch pumpe (na vrhu) u -ne znam kako se zove onaj drugi deo na glavi motora (iznad izduvne grane)?
    neko mi kaze da je to vakuum ali cemu sluzi-ja nemam pojma, i koja je namena tog creva?
    Turbinu nisam platio-dobio sam je na probu-znaci vlasnik nema nameru po svaku cenu da je proda-jednostavno kod njega nije bila u pitanju turbina.

    Pomozite,vise ne znam sta da radim....

    Postoji li neko stelovanje ili sta ja znam,turbine i kako je uopste ispitati u RADU?

    To Boost:
    Radijalno-aksijalno je sve u redu
  • Nenad
    CBC Senator XXL
    • 06.01.2005
    • 1364
    • BBgd/Mow

    #2
    Da li si proveravao izduvne lonce da se nisu iznutra raspali i sada gasovi ne maju dobru brzinu?
    Automobili sa unutrasnjim sagorevanjem uvlace vazduh u cilindre putem vakuma (isto kao kad uzmes spric i povuces ga da uvuces tecnost ona ulazi u spric zato sto tamo nema vazduha). Moguce je da nisi dobro spojio vakuum i vakuum/nadpritisak creva i izgubio deo pritiska.
    Boost or bust...

    Comment

    • SrdjanV
      CBC Veteran
      • 28.03.2005
      • 137
      • Raska

      #3
      Ma sve sam vratio kako je i bilo...
      Mislio sam da se turbina ispituje pritiskajuci crevo i dajuci gas- ako ga vrati u pocetan polozaj-dobro je...
      Medjutim,Boost kaze da nije merodavno takvo ispitivanje.
      Ali zasto kod vecine auta koje sam isprobao na taj nacin-naduva crevo a kod mene ne?

      Comment

      • Nenad
        CBC Senator XXL
        • 06.01.2005
        • 1364
        • BBgd/Mow

        #4
        Sva creva treba da budu pod pritiskom. Da li si proverio creva na pukotine?
        Proveri izduvne lonce ako su oni propali (iznutra) onda ni turbina nece raditi punom snagom
        Boost or bust...

        Comment

        • SrdjanV
          CBC Veteran
          • 28.03.2005
          • 137
          • Raska

          #5
          Nenade,mislis li na izduvnu granu ili na ceo izduvni sistem?
          Ne kapiram kakve veze ima recimo zadnji lonac sa turbom?

          Comment

          • Nenad
            CBC Senator XXL
            • 06.01.2005
            • 1364
            • BBgd/Mow

            #6
            Ako se raspadnu unutrasnje pregrade u izduvnom loncu (bilo kom-rezonator zadnji lonac,katalizator) one prakticno zapuse prolaze za gasove. Za kola je najvaznije da gasovi putuju odredjenom brzinom da bi cilindri mogli na vreme da se isprazne, stvori u njima vakum i da unutra uleti novi svezi vazduh.
            Ako gasovi izlaze sporije, sporije ce se puniti cilindri novim svezim,hladnim vazduhom plus u cilindrima ce ostati deo toplog vazduha posle eksplozije mesavine vazduha i benzina. Taj ostatak vazduha prvo spreci novi da udje i podigne temperaturu u cilindru svojom toplotom.
            Zato se kaze da je za motore sa turbom dobro da imaju sto veci presek izduvne cevi da bi gasovi lako izlazili.
            Ako ima prepreka, gasovi sporije izlaze,turbina se sporije vrti, manje novog vazduha ubacuje u motor a tamo ga jos doceka ostatak toplog vazduha iz predhodnog ciklusa-dobijes zatvoreni krug. a sa ovim je naravno i vezano da nemoze da razvije pun pritisak i zato mogu creva da budu mekana.

            Ukratko uprosceno, da bi vazduh usao u motor mora "prvo" onaj predhodni da izadje a ako je na izduvu zapuseno onda mrka kapa.
            Boost or bust...

            Comment

            • SrdjanV
              CBC Veteran
              • 28.03.2005
              • 137
              • Raska

              #7
              Prekontrolisao sam izduv-u redu je.
              Ali chini mi se da i ova druga turbina nije dobra-kad sam skinuo crevo na kompresorskoj strani i stavio parce kartona i dodavao gas,karton je bio sav u ulju-dakle ona trosi ulje.Ovde valjda ne bi trebalo da bude ulja u toj meri??

              Comment

              • Nenad
                CBC Senator XXL
                • 06.01.2005
                • 1364
                • BBgd/Mow

                #8
                Ulja prakticno te treba da bude.
                Boost or bust...

                Comment

                • SrdjanV
                  CBC Veteran
                  • 28.03.2005
                  • 137
                  • Raska

                  #9
                  Danas sam postavio drugu turbinu,dobra je,ali moram da zamenim dihtunge izduvne grane ali mi dosta predstavlja problem sto su dva srafa na glavi zalomljena...
                  Da li da pokusam da ih nekako prilepim sa nekim hermetikom ili nesto slicno da stoje na svom mestu koliko-toliko.Valjda ce ih ostalih 6 srafova drzati

                  Comment

                  • dfast
                    CBC Senator XXL
                    • 26.05.2005
                    • 1302
                    • Hoofddorp NL /Bgd

                    #10
                    Sta god da stavis nece drzati, mislim izduvna grana ce se drzati na ostalim srafovima ali ce se cuti ako ne odmah onda vrlo brzo (zavisno od toga koji srafovi su ti zalomljeni). Odvrni te zalomljenej srafove, stavi nove brezone i miran si.

                    Comment

                    • SrdjanV
                      CBC Veteran
                      • 28.03.2005
                      • 137
                      • Raska

                      #11
                      Problem je u tome sto su zalomljeni u glavi motora,unutra,i ne mogu ih odviti bez skidanja glave i razbusivanja...
                      Zasad je dobro,ne cuje se nista a dokle videcemo...

                      Comment

                      • KRVOLOK
                        CBC Član
                        • 20.06.2005
                        • 32
                        • Gradiska

                        #12
                        ono crijevo koje si pitao sa pocetka price sluzi ti da kad turbina nabije odredjen pritisak(preko "gradskih" rpm) da otvori na bosh pumpi drugi rezim rada i tako obezbjedi vise goriva.Ako ono nije dobro spojeno auto ide puno slabije.
                        www.smchiptuning.com najnize cijene u ex YU

                        Comment

                        • SrdjanV
                          CBC Veteran
                          • 28.03.2005
                          • 137
                          • Raska

                          #13
                          Krvolok,crevo moze da se izvadi-mislim nema selne na njemu..
                          Treba li da bude u cvrstom spoju ili ....?

                          Comment

                          • KRVOLOK
                            CBC Član
                            • 20.06.2005
                            • 32
                            • Gradiska

                            #14
                            pa ono koliko se sjecam na GTD II nije selnama stegnuto,ali nebi bas trebalo da samo spada.Probaj skinuti crijevo sa bosh pumpe pa skinuti kraj uzmi u ruku i nasloni lagano prst na njega,proturiraj auto da vidis sta ce se desiti,ako ono nije u funkciji zna se desiti da se osjeti dosta razlike na motoru.

                            Mada meni nije jasno to za drugu turbinu,ako je kod tog covjeka radila normalno kad si je uzeo a kod tebe "baca" ulje,onda ti je vjerovatno problem sa motorom,jer kad "izduva" onda pritisak nabija u karter a to sve neda onda ulju od turbine da se vraca korektno nazad.Pogledaj i odusak,moguce je da ti je i motor dotrajao.
                            www.smchiptuning.com najnize cijene u ex YU

                            Comment

                            • sw.brick
                              CBC Senator XXL
                              • 09.10.2004
                              • 8141
                              • Beograd, barajevo-zemun
                              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                              #15
                              Moze li da se desi da i druga turbina nije dobra?
                              Turbina je polovna,ali skinuta sa auta koji je dobro isao...
                              da li si podesio turbinu, kalibrisao ?

                              kada si kalibrisao turbinu, da li si podesio/ usaglasio Bos pumpu za rad sa tom turbinom (obavezni deo procedure podesavanja sistema ubrizgavanja) ?

                              koliko ti iznosi predubrizgavanje sa Bos pumpe, mm ?

                              ne moze tek tako da se menja turbina bez podesavanja celog sistema usis- ubirzgavanje uz proveru dizni i same Bos pumpe.

                              narocito je vazno da ispravno radi vakuumska regulacija Bos pumpe, takoreci kriticno za rad.

                              bez servisnog uputstva je vrlo tesko podesiti motor, pogotovu dizel koji zahteva pedantan i sistematican rad da bi optimalno sagorevanje nastalo.

                              malecna razdesenost i kraj price, dizel nije tolerantan.

                              ne znam da li to godiste ima i korektor rada Bos pumpe prema nadmorskoj visini- ako je to neispravno automatski je ubrizgavanje razdeseno i motor nema snage, jedva radi u turbo modu.

                              filter goriva i filter vazduha su nebitni za postizanje snage dizel motora- sve je u glavi motora i sistemu ubrizgavanja.

                              mehanicko ubrizgavanje i njegova podesenost je srce dizel motora, glavni deo procesa sagorevanja i odavanja snage iz motora.


                              npr. dovoljno je da zupcasti kais motora koji pogoni Bos pumpu nije pravilno nategnut i sistem ubrizgavanja je vec poremecen i ne radi kako treba radi se o mikronima na koje se Bos pumpa usaglasava a to se radi komparaterom na posebnom servisnom otvoru na Bos pumpi, odmah iznad razvodnika (ima metalni poklopac sa srafom koji stiti otvor za podesavanje).

                              u kakvom je stanju sistem ubrizgavanja, podesenost svih paramatera rada, da li je redovno proveravano/ podesavano na fabricke mere - kljucna informacija..
                              volvo
                              945 SE turbo lpg
                              344 GL lpg

                              Comment

                              Working...
                              X