znaci to su obicni zubcanici
a sto se seku tako ???
da bi teze pucali ili ???
i ako odseces zube koliko onda ostane zupcanika (mislim koliki je zub)
kako trpi snagu
Cao.. nisu bash obichni, ravno secheni zupchanici se stavljaju radi brzek shaltanja , dakle jedino sto je negativno je upravo ta buka koja postoji. Naime buka je tolika da stvara toliko visok nivo shuma za elektroniku koja naprimer koristi knock sensor da nema shanse da elektronika razazna knock od pozadinskog shuma.
SAABu to sa TuRbom nesmeta jer koristi jonizaciju a ne akusticko ocitavanje knocka.
DOG-BOX je u pitanju, na obadva, mislim da ti to govori sta je
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
...Radi brzeg saltanja i radi smanjenja gubitaka u transmisiji. Inace, ravno seceni zubi su vise optereceni nego koso seceni jer ceo zub odjednom ulazi u spregu tako da se naglo povecava naprezanje u korenu zuba, dok se kod koso secenih zubi postepeno sprezu i napon u njima postepeno raste. To znaci da ravno seceni zubi (zupcanici) moraju biti kvalitetnije izradjeni (bolji materijal, obrada i ojacanje povrsine).
RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.
Ma nije problem kvalitet ni u Srbiji, ali onda cena ide u nebesa
Ako se dobro secam, pre nekoliko godina je Hjulendov sekvencijalni sestobrzinski menjac sa ravno secenim zubima kostao izmedju 20 i 30000 funti!
RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.
cek meni jos niko nerece
ali su to zupcanici koi se vec nalaze u menjacu pa se iseku vrhovi
ili su to posebno pravljeni zupcanici
i koi se rade tako tpi dali svi zupcanici ili samo neki
U vecini automobila su zupcanici za rikverc sa ravno secenim zubima. Neki stariji automobili (Fica) imaju takve zupcanike i u privoj brzini.
Svi zupcanici se rade tako na trkackim menjacima.
Potpuno su novi zupcanici, od koso secenih se ne mogu napraviti ravno seceni, i obrnuto.
RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.
Haha.. da Robbanovo naj vreme je 10,52 sek 227km/h
Ja sam iza kulisa Da mi je 20 godina manje i energija koju sam imao tada a znanje koje imam sada... jbg...
Dobro je da imam volje da radim koliko radim, nekako sam uvideo da je lakshe da pricham a drugi da rade
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment