Pozdrav,
Malo istorije: Ponosni sam vlasnik 200sx S13 nissan_a sa standardnim ca18det motorom na kome sam skoro odradio generalnu (std stari klipovi sa novim karikama, radilica 1. Spec original lezajevi iz Japana da budem siguran za kvalitet, nova uljna pumpa, upareni originalni 370cc low imp injectori, promenjene vodjice ventila kod ljube i bate gde je radjena obrada radilice i pakovanje glave (stavljeno svih 16 novih podizaca orig nissan iz Japana) i stavljene nove vodjice ventila mislim da su gusane
.) . Posle nekog vremena kad je to sve leglo na svoje mesto ode mi pumpa za benzin koja je vec davala neke simptome slabljenja.
Sada sam u procesu nabavke pumpe, pa sam odlucio da kupim walbro gss341 za koji sam cuo da je malo jaci nego shto je original i da zna da 'prelije' stock mashinu. Kod mene je izmeren pritisak u grani na full boost 0.8 Bar (Stock t25 cini se u dobrom stanju
) pa se pitam da li da kupim veci intercooler ili dvoportni regulator pritiska . Dilema je uopshte regulator pritiska http://www.meganracing.com/product_deta ... 2&catid=73 za koji tvrde da nije za Turbo mashine NOTE: Design for N/A cars NOT TURBO!!. Posto sam takodje uocio da je samo za staticno definisanje ( - Holds user-defined fuel pressure. (NOT A RISING-RATE REGULATOR) ) i da radi sa postojecim sistemom za regulaciju pritiska, pitam se zasto ne bi doveo pumpu na stock pritisak ili mozda neshto veci i tako resio da mi afr bude neshto manji nego bez njega. Cenim da ovaj mehanizam koji vraca vishak goriva trenutno moze da vrshi funkciju onog treceg porta. Sa druge strane intercooler moze da spusti temeperaturu na usisu tako da i ovaj walbro gss341 moze da da lep afr sa manje kontrole podesavanja, a mozda i neshto veci boost 
Intercooler vs FPR ?
Malo istorije: Ponosni sam vlasnik 200sx S13 nissan_a sa standardnim ca18det motorom na kome sam skoro odradio generalnu (std stari klipovi sa novim karikama, radilica 1. Spec original lezajevi iz Japana da budem siguran za kvalitet, nova uljna pumpa, upareni originalni 370cc low imp injectori, promenjene vodjice ventila kod ljube i bate gde je radjena obrada radilice i pakovanje glave (stavljeno svih 16 novih podizaca orig nissan iz Japana) i stavljene nove vodjice ventila mislim da su gusane

Sada sam u procesu nabavke pumpe, pa sam odlucio da kupim walbro gss341 za koji sam cuo da je malo jaci nego shto je original i da zna da 'prelije' stock mashinu. Kod mene je izmeren pritisak u grani na full boost 0.8 Bar (Stock t25 cini se u dobrom stanju


Intercooler vs FPR ?
Comment