Ravnanje glave

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Uros Piperski
    CBC Senator XXL
    • 31.01.2005
    • 2978
    • Beograd

    #16
    Pa tako sto ces naci ravnu glavu
    Ako je glava ok, ravnanje ce beznacajno povecati kompresiju. Ne bih se brinuo. A mozes da potrazis i deblji dihtung glave. Koji je motor u pitanju?


    RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

    Comment

    • scooter
      CBC Član
      • 26.05.2005
      • 40

      #17
      Kako bih mogao da utvrdim da li je glava ravna, postoji li neki metod da se to utvrdi a da je ne nosim u radionicu gde ih ravnaju posto ravnanje u mom gradu ne radi niko ? Inace motor nije pregrevan a cuo sam da tada dolazi do krivljenja glave. Sto se tice curenja ulja cini mi se da curi celom duzinom dihtunga . Pozz
      VW- beshe zakon, majstori su krivi !

      Comment

      • shadow
        CBC Senator XXL
        • 23.09.2005
        • 555
        • Beograd

        #18
        Originally posted by Uros Piperski
        Pa tako sto ces naci ravnu glavu
        Ako je glava ok, ravnanje ce beznacajno povecati kompresiju. Ne bih se brinuo. A mozes da potrazis i deblji dihtung glave. Koji je motor u pitanju?
        Super...sto pita scooter...kako utvrditi da je glava ravna a da se ne nosi na obradu?

        Motor je kadet 1.8 GSi
        My crew is all fired up
        Y'all better just wise up

        Comment

        • Uros Piperski
          CBC Senator XXL
          • 31.01.2005
          • 2978
          • Beograd

          #19
          Pa malo je nezgodno utvrditi dal i je kriva. Ali u servisnim uputstvima sam nalazio ovakve metode. Uzme se metalni lenjir, ali debeo, recimo 30x10mm u preseku. Stavi se na glavu i onda se izmedju njega i glave podmecu listici spijuna. Mozes pokusati to isto na ravnoj ploci neke stolarske ili glodacke masine...


          RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

          Comment

          • BOOST
            Founder - Admin od Začetka
            • 29.09.2004
            • 8726
            • Gislaved//Sweden
            • SAAB 9000 AERO R; SA

            #20
            Nekad dok je bilo ravnog stakla, lako se radilo

            Shala, ima jednostavnih metoda, da se nadje debela staklena plocha i da se polije uljem.
            Stavi se glava na nju i opticki se pregleda odozdo. Tesko da omane Nemosh oko da slazesh pa to ti je
            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
            move your mind

            Comment

            • shadow
              CBC Senator XXL
              • 23.09.2005
              • 555
              • Beograd

              #21
              pretpostavljam da treba da bude jako tanak sloj ulja?
              My crew is all fired up
              Y'all better just wise up

              Comment

              • KdF
                CBC Senator
                • 06.12.2004
                • 242
                • Beograd

                #22
                Kod tog motora magistrala za napajanje glave uljem ide levim spoljnim uglom bloka i glave (gledano iz motornog prostora). Oko tog kanala postoji posebni mali umetnuti dihtung (kod nekih dihtunga je gumeni a negde metalni) i kada on propadne posle nekog vremena, ulje pocne da vlazi. Promena dihtunga glave obicno resava problem.

                Comment

                • shadow
                  CBC Senator XXL
                  • 23.09.2005
                  • 555
                  • Beograd

                  #23
                  Ma nemam ja taj problem Ja menjam glavu, a ne bih da smanjujem kompresiju zbog buduce turbine...a menjam glavu jer skidam 8v i stavljam 16v, pa da znam da li je ova 16v kriva...
                  My crew is all fired up
                  Y'all better just wise up

                  Comment

                  • BOOST
                    Founder - Admin od Začetka
                    • 29.09.2004
                    • 8726
                    • Gislaved//Sweden
                    • SAAB 9000 AERO R; SA

                    #24
                    To sto ces poremetiti geometrisku kompresiju ravanjem glave a sa ciljom da idesh na TuRbo konverziju neznachi nishta.
                    Ionako morash uzeti druge klipove sa nizom kompresijom tako da nemenja stvar.
                    Inache jedno skidanje od oko 0,1mm podize kompresiju beznachajno.
                    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                    move your mind

                    Comment

                    • scooter
                      CBC Član
                      • 26.05.2005
                      • 40

                      #25
                      Hvala Boost-e za ideju, nabavicu neko debelo staklo pa onda u akciju ! Inace bio sam odsutan sa foruma neko vreme zbog problema sa kompjuterom i manjka slobodnog vremena. Pozz
                      VW- beshe zakon, majstori su krivi !

                      Comment

                      • supermario
                        CBC Član
                        • 13.10.2005
                        • 26
                        • Hercegovina

                        #26
                        Originally posted by vlada_nbgd
                        Da,nemora da znaci.Meni je pukao dihtung glave i auto se sasvim normalno ponasao sem sto je gubio 2-3dl vode mesecno
                        Da, i umesto ulja je u motoru neka cudna emulzija nalik na belu kafu.Kad se to vec radi najbolje je i gumice ventila zameniti, i glavu izravnati, zameniti ulje par puta zaredom nakon par sati rada motora da se to unutra "ispere"...

                        Comment

                        • dfast
                          CBC Senator XXL
                          • 26.05.2005
                          • 1302
                          • Hoofddorp NL /Bgd

                          #27
                          Odlican trik za staklo i ulje, svaka cast .

                          Comment

                          • scooter
                            CBC Član
                            • 26.05.2005
                            • 40

                            #28
                            Rukovodeci se Boost-ovom idejom ja i majstor dodjosmo do zakljucka da glavu ne treba ravnati. Zamenili smo diht. glave, karike, letece lezajeve i gumice ventila. Glavu smo stegli na 9 kila i majstor kaze da se dotegne ponovo posle 1500 do 2000 km i lagana voznja do tad. Da li neko misli drugacije,iskustva, saveti ?
                            VW- beshe zakon, majstori su krivi !

                            Comment

                            • dekideki
                              CBC Senator XXL
                              • 26.07.2005
                              • 1914
                              • Beograd

                              #29
                              bas se radujem sto si uradio sve to, iskreno. i mene cheka, ali ... jos uvek cheka.

                              nisi nam naveo, bar mi se cini da nisi, jesi li menjao SRAFOVE i MATICE za pritezanje glave? pricali smo o tome malo ranije, na pocetku teme.

                              pozdrav
                              .

                              Comment

                              • scooter
                                CBC Član
                                • 26.05.2005
                                • 40

                                #30
                                Nisam menjao srafove (kod mene nema matica) iz razloga sto mi ovaj majstor rece da su ovi kojih ima u prodavnicama veoma loseg kvaliteta i da je bolje da ostavimo stare s obzirom da se na ovom motoru sad prvi put skida glava.Poz
                                VW- beshe zakon, majstori su krivi !

                                Comment

                                Working...
                                X