Glavu smo stegli na 9 kila i majstor kaze da se dotegne ponovo posle 1500 do 2000 km i lagana voznja do tad. Da li neko misli drugacije,iskustva, saveti ?
Koliko je meni poznato, neko opste uputstvo pri "razradjivanju" bi bilo ne da se ulenji motor vec da se rezimi voznje menjaju sto je cesce moguce.
Btw...da nije 2000 km malo previse za cekati do dotezanja glave?
- "Dobar dan. Dobro ste. Kako sam ja?"
- "I vi ste dobro."
Bas zbog ovoga sam i pitao za misljenje, neko kaze da se dotegne na 1000, neko na 2000, ja sam licno mislio na 1000 a posto i vi tako mislite uradicu tako. Nisam znao da treba pri ovom "razradjivanju" voziti razlicitim rezimima voznje, molim za pojasnjenje- nije mi jasno kako se motor ulenji, znam da moze ali ne znam objasnjenjeza tu pojavu . Poz
nemoj da maltretiras motor tih prvih 1000-2000 km,pa promeni ulje i dotegni glavu.
vozi taj period u nizim obrtajim( ne preternao ),nego onako normalano 2000-4000 rpm.
Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.
Zdravo svima, evo novog problema koji se nadovezuje na ovu vec zapocetu temu pa rekoh da ne pravim guzvu otvaranjem nove. Pominjao sam vec gore u postovima da mi je popustio diht. glave na levoj strani gledajuci iz pravca unutrasnjosti auta ( golf II 1,3 ) i ja resim da ga zamenim ,kupim nov dihtung , odem kod majstora, on skine glavu i kaze da ne treba da se ravna vec je samo u pitanju dotrajalost zaptivke. Posle 1500 km odem da dotegne glavu i posle dotezanja pocinje da vlazi ponovo kao pre zamene . Majstor, logicno, kaze da je sve odradio kako treba i da je sigurno kriv blok, jer da je kriva glava motor bi po njegovim recima stalno dizao temperaturu sto mi se ne desava. Sad me jedino zanima da li postoji sansa da je stvarno kriv blok ili je u pitanju glava .
Meni je logicnije da je u pitanju glava,bas iz razloga sto nije obradjivana,a to sto majstor kaze da je blok je sasvim normalno,retko ko ce ti priznati krivicu jel to povlaci sa sobom troskove ponovne popravke...Mozda gresim dusu ali najcesce je tako...
taman sam se tripovao da odradim isto kod ono...
bas mi zao sto si se cimao bezveze... iskreno.
hvala ti puno sto si nastavio pricu, za nauk svima a meni sigurno.
pitanje:
gde si kupio Elring dihtung? meni nude samo
1. Goetze ili kako se vec pise (necu jer nije pouzdan odakle dolazi) od oko 800 din i
2. Jugozabest (???) za 300????? nisam ni znao da oni to rade. ja mislio oni se bave samo lamelama i kocionim oblogama. kakav je taj? jel ko za 300 ili...?
pozdrav i srecno sa daljim radovima
P. S. ovi mi izgledaju jako ozbiljno ako nemas majstora, nisam dobio direktnu preporuku, ali posteno rade, imaju sve ozbiljne masine i javan cenovnik do detalja!
*************************************
The best is the enemy of the good
The proof of the pudding is in the eating
*************************************
Ne znam sta je "Francuska obrada", ne bi bilo lose da objasnis.
Za Dekideki-a : dihtung sam kupio u prodavnici "Tehnoauto" u Nisu, to je ispostava prodavnice iz Bg-a, oni sami uvoze dosta delova koje prodaju a imaju sve moguce .
U mom slucaju ja licno mislim da je problem u tome sto glava nije ravnana a lepo sam pitao majstora i rekao je da ne treba . Planiram da je skinem ponovo i odnesem na obradu a majstor ce morati da radi o istom trosku ako se ispostavi da je bila kriva glava .
Comment