TEXACO Havoline

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • scooter
    CBC Član
    • 26.05.2005
    • 40

    TEXACO Havoline

    Dosta ga reklamiraju ovih dana , cena je pristupacna- mineralno oko 250 din po litri, proizvedeno u Belgiji. Molim za misljenje onih koji su ga koristili.
    P.S. Da li je posle 200 000 na mineralnom "pametno" preci na polusintetiku posto vozim na plin( zbog oksidacione sposobnosti polu -sintetike) ?
    VW- beshe zakon, majstori su krivi !
  • Wiz
    CBC Senator XXL
    • 30.09.2004
    • 3104
    • Nish

    #2
    ulje je dobro ja sam 2x koristio 10W40

    Comment

    • dekideki
      CBC Senator XXL
      • 26.07.2005
      • 1914
      • Beograd

      #3
      NE
      .

      Comment

      • scooter
        CBC Član
        • 26.05.2005
        • 40

        #4
        Koliko sam shvatio ovo"NE" znaci da mislis da gradacija nije dobra a sta mislis o Texaco ulju uopste? Imajuci u vidu da stizu hladni dani verovatno cu sipati neko polusin. 10w/40. Pozz
        VW- beshe zakon, majstori su krivi !

        Comment

        • dekideki
          CBC Senator XXL
          • 26.07.2005
          • 1914
          • Beograd

          #5
          texaco je ok, pricamo o "redjem" ulju. mislio sam da ce ti motor drasticno povecati potrosnju ulja. iskustvo drugih, koje sam ispostovao i nisam imao problema. motor od 200.000 ce ti procureti od 10W-40 ili, nedobog, jos redjeg ulja, i to na karike, dihtunge, svuda. procitaj link koji sam postavio pa ce ti biti jasnije. ljudi su imali super rezultate, pogotovo zimi, ali im se potrosnja ulja povecala i do puta 3...
          .

          Comment

          • scooter
            CBC Član
            • 26.05.2005
            • 40

            #6
            Procitao sam negde na forumu da nije preporucljivo sipati polusin. posle duze upotrebe mineralnog ali sam mislio da probam pa u principu ako ga mnogo trosi vratim se na mineralno i to je to, tj. ako ne procure semerinzi. Na koji si link konkretno mislio? pozz
            VW- beshe zakon, majstori su krivi !

            Comment

            • sw.brick
              CBC Senator XXL
              • 09.10.2004
              • 8141
              • Beograd, barajevo-zemun
              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

              #7
              motor od 200.000 ce ti procureti od 10W-40 ili, nedobog, jos redjeg ulja, i to na karike, dihtunge, svuda
              nece zbgo 200.000km vec ako je u losijem stanju.
              tada trosi svako ulje, usled istrosenosti.
              nije ulje razlog vec pohabanost motora.

              pregusto ulje samo maskira neispravnost motora, njegov los rad/ nezaptivanje koje i dalje ostaje.

              sintetika se moze koristiti bez ogranicenja kilometraze motora, sve dok je motor ok i nije na izdisaju.

              kada je na izdisaju i dalje je sintetika najbolja opcija po motor jedino je tada finansijski efekat upitan.
              volvo
              945 SE turbo lpg
              344 GL lpg

              Comment

              • dekideki
                CBC Senator XXL
                • 26.07.2005
                • 1914
                • Beograd

                #8
                Originally posted by brick
                kada je na izdisaju i dalje je sintetika najbolja opcija po motor jedino je tada finansijski efekat upitan.
                samo o tome sam i pricao, o finansijskom momentu...
                .

                Comment

                • scooter
                  CBC Član
                  • 26.05.2005
                  • 40

                  #9
                  Nesporno da su ovi postovi korisni za one koji nemaju mnogo znanja o uljima ali malo smo se udaljili od teme - kvalitet Texaco-vih ulja - s obzirom da im je prilicno niska cena a smatram da su sigurno originalna, bar u ovoj radnji gde sam ja gledao. Jedan motor sam unistio najverovatnije fals uljem pa ne bih da pogresim opet.
                  VW- beshe zakon, majstori su krivi !

                  Comment

                  • sw.brick
                    CBC Senator XXL
                    • 09.10.2004
                    • 8141
                    • Beograd, barajevo-zemun
                    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                    #10
                    svako ulje koje je zaista motorno ulje, original bilo koje firme je za vecinu motora po kvalitetu zadovoljavajuce.

                    po ACEA ili API standardu pise na ambalazi svakog ulja koje zahteve kvaliteta ispunjava. sa druge strane za svaki auto i njegov motor fabrika je odredila minimalni standard kvaliteta koje ulje mora da zadovolji za ispravan rad.

                    te 2 oznakekvaliteta treba da se poklope, ili da ulje bude kvalitetnije (vise) kategorije standarda.

                    Texaco, takodje zadovoljava i koristi ACEA/API klase kvaliteta pa ako odgovara taj konkretan tip ulja za zahteve tvog konkretnog motora nema razloga da se ne sipa.

                    (posto nije navedeno ni koje je ulje ni koji je motor u pitanju).

                    osim klase kvaliteta ulja potrebno je i da je ulje odgovarajuceg viskoziteta (tecljivosti) za zahteve konkretnog motora.

                    niskofrikcioni motori zahtevaju lako tekuca ulja, npr.
                    volvo
                    945 SE turbo lpg
                    344 GL lpg

                    Comment

                    • dranix
                      CBC Senator XXL
                      • 04.10.2004
                      • 3079
                      • Antwerpen/Belgium
                      • Saab 9-3

                      #11
                      Neko pomenu 10W40 za zimu.Koji je to motor? Gusto bre za klimatske uslove u SCG. Sto ne 5W40, 5W30?
                      Pored svih jako dobrih napisa na forumu o uljima ja zakljucujem samo da je najcesce primarni faktor kod ulja tecljivost na startu kad su trenja najveca i lezajevi se najvise habaju.Znaci, za cesce startove sto je veoma uobicajeno kod vecine vozaca je sigurnije koristiti redja ulja. Druga je stvar sto redja ulja (skoro) ne postoje kao mineralna ili polusynth. Takodje mislim da nije rizik sipati jednom neko fino redje potpuno sinteticko ulje da se lepo ispere motor i da se vidi to njegovo pravo stanje. PAZNJA. Ako je motor veoma star i ako je korisceno dugo ili stalno mineralno ulje moze doci do pokretanja vece mase taloga (ako ga ima) i cak do zacepljenja nekih kanala za prolaz ulja. Preporucuje se zato pranje od pola sata uljem za pranje SAE 20 recimo na recimo 1500 rpm (sa starim filtrom) pa tek onda prelazak na cistu sintetiku. Ovo zadnje u ekstremnim slucajevima samo ali sto je sigurno, sigurno je. Sto se tice doticnog ulja ja ga ovde (gde se proizvodi) ne vidjam u prodaji. Najcesce se koristi u servisima gde cirkulisu stariji automobili 10W40 polusynth od Q8 (bure 200l) a ima ga i ovako da se kupi.
                      Brick je u pravu sto se tice upotrebe sintetickih ulja koja nisu uvek tako skupa. Za motore u jako losem stanju se koriste ulja sa posebnim aditivima za "negu" semeringa i sa svojstvima da se bolje lepe na metal.Npr. Castrol gama proizvoda. I ta su ulja potpuno sinteticka mada spadaju u veoma skupa. Koliko sam ja upoznat sa trzistem mineralna ulja su uglavnom tek sa gradacijom 15W40 a to je teror za motor prilikom hladnog starta.

                      Comment

                      • scooter
                        CBC Član
                        • 26.05.2005
                        • 40

                        #12
                        Logicno je da redja ulja mnogo brze prodju kroz sve kanale u motoru ali imajuci u vidu da je fabricka preporuka 15w/40 ( u pitanju je Golf 2- 1,3 benzinac, trosi oko 1/2 litre ulja na predjenih 5000 km ) i da mu je do sada sipano samo min. ulje ove gradacije procitao sam u jednom postu da mogu popustiti semerinzi pa mi to moze izazvati veliki posao . Iz tog razloga sam se dvoumio da li da sipem eventualno polusin. posto su kod nje detergenti koliko toliko slabiji nego kod full sint.
                        P.S. Dosadih vise !
                        VW- beshe zakon, majstori su krivi !

                        Comment

                        • sw.brick
                          CBC Senator XXL
                          • 09.10.2004
                          • 8141
                          • Beograd, barajevo-zemun
                          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                          #13
                          nece ni jedan semering da popusti od ulja, nijednog a kamoli sintetickog. vremena kada se to desavalo su bila pre 30tak godina sa prvim sintetickim mesavinama, danas to ne postoji ni kao pitanje.

                          ali, ako semering vec sada pusta sa mineralnim gustim uljem onda ce sa redjim sintetickim jos vise pustati.
                          dakle ako je motor ispravan sintetika je pozeljna, ako je motor malo ostecen/ ostario stvar je procene a ako je motor zreo za remont vec voznja na bilo kom ulju je sama po sebi lutrija.

                          sinteticko ulje NIJE krivac za curenje motora, samo pokazuje jasnije na vec postojece kvarove motora.

                          prednost sintetike je da se manje trosi od mineralnog, daleko manje isparava samo po sebi.
                          volvo
                          945 SE turbo lpg
                          344 GL lpg

                          Comment

                          • scooter
                            CBC Član
                            • 26.05.2005
                            • 40

                            #14
                            Hvala Brick, kompletan odgovor, kao i uvek.
                            Pozdrav
                            VW- beshe zakon, majstori su krivi !

                            Comment

                            • Wiz
                              CBC Senator XXL
                              • 30.09.2004
                              • 3104
                              • Nish

                              #15
                              prednost sintetike je da se manje trosi od mineralnog, daleko manje isparava samo po sebi
                              jel to slucaj i u letnjim mesecima,cula su se misljenja ovde da leti treba ici na malo gusca ulja baz zbog isparavanja

                              Comment

                              Working...
                              X