Marelli injectori

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • -Q-
    CBC Senator
    • 03.12.2004
    • 288
    • Srbija/Beograd

    Marelli injectori

    ubih se trazeci nesto o ovim injectorima ali ne nadjoh nista
    stoga molim nekoga od poznavaoca materije da pomogne

    Weber Marelli
    oznaka sa jedne strane je "W 158"
    a sa druge "3255 01"

    hvala
    2008. Leon

    "... ah V-TEC, all of the lag, none of the turbo, its like waiting for bad sex..."
  • Uros Piperski
    CBC Senator XXL
    • 31.01.2005
    • 2978
    • Beograd

    #2
    Boja?


    RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

    Comment

    • -Q-
      CBC Senator
      • 03.12.2004
      • 288
      • Srbija/Beograd

      #3
      crno/bezh
      2008. Leon

      "... ah V-TEC, all of the lag, none of the turbo, its like waiting for bad sex..."

      Comment

      • Uros Piperski
        CBC Senator XXL
        • 31.01.2005
        • 2978
        • Beograd

        #4
        IW058U Beige 14.5 Ohms 384 cc/min (@3bar)

        Ne poklapa se oznaka


        RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

        Comment

        • -Q-
          CBC Senator
          • 03.12.2004
          • 288
          • Srbija/Beograd

          #5
          hvala urose

          a reci mi zeleni marelli?
          (predpostavljam da imas listu)
          2008. Leon

          "... ah V-TEC, all of the lag, none of the turbo, its like waiting for bad sex..."

          Comment

          • Uros Piperski
            CBC Senator XXL
            • 31.01.2005
            • 2978
            • Beograd

            #6
            Type - Color - DC Resistance - Flow (at 3 bar)

            IW052 - Brown - 14.5 Ohms - 149 cc/min
            IW042 - Red - 16.2 Ohms - 190 cc/min
            IW031 - Green - 16.2 Ohms - 270 cc/min
            IW058U - Beige - 14.5 Ohms - 384 cc/min


            RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

            Comment

            • -Q-
              CBC Senator
              • 03.12.2004
              • 288
              • Srbija/Beograd

              #7
              sad kapiram zasto su spalili ECU ovom liku... stavili su mu 2 zelene umesto 2 bez koje su bile neispravne... uzas...
              SRBIJO!!!!!!!!!!!!!!!

              hvala Urose
              2008. Leon

              "... ah V-TEC, all of the lag, none of the turbo, its like waiting for bad sex..."

              Comment

              • -Q-
                CBC Senator
                • 03.12.2004
                • 288
                • Srbija/Beograd

                #8
                inace evo razlike

                ovi bez su
                IW158 i razlikuju se od IW058 zato sto imaju 4 rupice za prskanje
                umesto 1 koliko ima IW058... protok i impedansa su isti... eto
                i ja da budem koristan na ovoj temi malo
                2008. Leon

                "... ah V-TEC, all of the lag, none of the turbo, its like waiting for bad sex..."

                Comment

                • Uros Piperski
                  CBC Senator XXL
                  • 31.01.2005
                  • 2978
                  • Beograd

                  #9

                  Hvala i tebi. korisna informacija.


                  RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                  Comment

                  • BOOST
                    Founder - Admin od Začetka
                    • 29.09.2004
                    • 8726
                    • Gislaved//Sweden
                    • SAAB 9000 AERO R; SA

                    #10
                    Originally posted by Quadrifoglio
                    sad kapiram zasto su spalili ECU ovom liku... stavili su mu 2 zelene umesto 2 bez koje su bile neispravne... uzas...
                    SRBIJO!!!!!!!!!!!!!!!

                    hvala Urose
                    Nja.. mislish da je to razlog?

                    Daj razvi malo teoriju

                    Originally posted by Quadrifoglio
                    inace evo razlike

                    ovi bez su
                    IW158 i razlikuju se od IW058 zato sto imaju 4 rupice za prskanje
                    umesto 1 koliko ima IW058... protok i impedansa su isti... eto
                    i ja da budem koristan na ovoj temi malo
                    ovo sa 1 VS. 4 rupe neide , samo toliko da znas, jer je flow kao krajnji isti ali izmedju varira i velika je razlika prilikom kratke duzine pulseva.

                    Slika kojom preska nije ista takodje.

                    Ove sa 1 rupom su obichno na 2V motorima dok ove sa 4 su na 4 Ventilskom tehnikom. Razlog je fixiranje gde 2 rupe prskaju na 1 a druge 2 na drugi usisni ventil
                    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                    move your mind

                    Comment

                    • Valent Vudriga
                      CBC Senator XXL
                      • 02.04.2005
                      • 2778
                      • USA

                      #11
                      sad kapiram zasto su spalili ECU ovom liku... stavili su mu 2 zelene umesto 2 bez koje su bile neispravne... uzas...
                      SRBIJO!!!!!!!!!!!!!!!
                      Na koji nacin ubrizgavac sprzi kompjuter?

                      Comment

                      • BOOST
                        Founder - Admin od Začetka
                        • 29.09.2004
                        • 8726
                        • Gislaved//Sweden
                        • SAAB 9000 AERO R; SA

                        #12
                        Pa i ja se pitam posto su visoko omski svi u seriji, da je u pitanju bilo da se kaachi jedan nisko omski injektor tipa peak & hold na driver koji tera visoko omski, onda pod uslovom da driver nema zastitu od kratkog spoja jos i nekako, mada svi moderni PCM imaju kontrolu struje na izlazu te me bas interesovala teorija ...

                        Dakle, chekam da chujem , mozda ima nesto na chega nisam racunao u celoj prici, Srbija je to
                        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                        move your mind

                        Comment

                        • Valent Vudriga
                          CBC Senator XXL
                          • 02.04.2005
                          • 2778
                          • USA

                          #13
                          Koliko ampera vuce 16.2 omski, a koliko 14.5 omski ubrizgavac pri istom naponu? Razlika???

                          Comment

                          • BOOST
                            Founder - Admin od Začetka
                            • 29.09.2004
                            • 8726
                            • Gislaved//Sweden
                            • SAAB 9000 AERO R; SA

                            #14
                            Ohmov zakon mala razlika, neznachajna... sve preko 10 ohma se tretira visoko omskim i kompatibilno medjusobno

                            Procentualno omska razlika je jednaka procentualnoj razlici u amperskom indexu. Dakle oko 10% a to je u mariginalima elektronike .
                            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                            move your mind

                            Comment

                            • civi
                              CBC Senator XXL
                              • 26.07.2005
                              • 1492
                              • Pozarevac

                              #15
                              Sta bi sa ovim ? el ga sprzio il nije?
                              Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
                              - Kako to misliš, kočim?

                              Comment

                              Working...
                              X