R4 tuning???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • srdjan_p
    CBC Senator XXL
    • 01.12.2004
    • 1915
    • ZR

    R4 tuning???

    Ajmo sad...
    Drugar ima Reno 4 GTL u extra stanju... E sad fora je u tome da njemu taj auto odgovara i hteo bi da napravi od njega neku opaku makinu.
    Ajd sad, da li budziti postojeci motor ili??? Mashina u njemu je u extra stanju...Prvo da vidimo sta po pitanju mashine pa cemo kasnije i da prozborimo po pitanju trapova i ostalog sto prati povecanje snage.
    Sta, kako, orijentaciono koliko para???
  • Valent Vudriga
    CBC Senator XXL
    • 02.04.2005
    • 2778
    • USA

    #2
    Ja sam imao cetvorku. Punokrvni arapski magarac. Samo mu sedlo fali.

    Comment

    • Wiz
      CBC Senator XXL
      • 30.09.2004
      • 3104
      • Nish

      #3
      1100 kubika je inace vrlo prigusen motor pa promena karburatora donosi oko 12ks

      Comment

      • srdjan_p
        CBC Senator XXL
        • 01.12.2004
        • 1915
        • ZR

        #4
        Koji karb, od cega??

        Comment

        • Ivvan
          Moderator
          • 29.09.2004
          • 1574
          • Nis
          • SAAB 9000

          #5
          Cao!

          Ta 4ka ima 34ks a reno 5 istog godista (znaci prvi modeli) sa istim motorom ima 44ks sam izvedi zakljucak

          To ti je ujedno i najjeftinije a tih ekstra 10tak konjica ce da se osete lepo,a kad to postane malo....
          U Argentini se 4ka pravila sa motorom od 1300ccm to moze da bude sledeci korak, a ako slucajno nadjes neku R5 alpine sa 1.4 turbo motorom od 90ks mislim da bi resio sve probleme ,ujedno odgovara i komplet vesanje sa sve kocnicama od alpine

          Razmislite potrazite i srecno
          Turbos make torque,and torque makes fun

          Comment

          • srdjan_p
            CBC Senator XXL
            • 01.12.2004
            • 1915
            • ZR

            #6
            Interesantno, zaista

            Comment

            • Rubi
              CBC Senator XXL
              • 06.05.2005
              • 519
              • Beograd

              #7
              Cetvorka ("cokula", "reso 4"...) je bila moj prvi auto, i u njemu sam doziveo svoje prve saobracajne nesrece...
              U tom smislu, definitivno zadrzi originalni cetvorobrzinski menjac - ima duuugu prvu za ostavljanje zbunjenih na semaforu. Sto se skretanja tice, na to zaboravi - auto nema opruge, nego torzione sipke. Pretpostavljam da je moguce spustiti Renault 4, i time mu nesto popraviti stabilnost, ali imam utisak ta to nije jednostavan zadatak. Zadnja osovina je podesiva fabricki, ali od toga spaba vajda, posto motor ostaje "u oblacima". Prostora pod haubom ima na pretek, tako da mozes da spakujes sta ti padne na pamet, ako se zapravo upustis u prepakivanje motora (sto nije pametno, jer je auto i sa ovim motorom nestabilan). Malo sam ispao iz fazona sa renoima, ali mislim da je izduvna grana bila bezveze - pogledaj da li postoji bolja fabricka za, na primer, Renault 5. Umesto blesave "spageti" cevke koja hvata krugove oko prednjeg levog blatobrana stavi neku 4-2-1, ako nadjes da pasuje (ima dosta mesta gde da se udene). Zamena usisne i karburatora, opet sa Renoa 5 - istom prilikom mozes i da ispoliras leptir gasa. Malo "old school" tuninga nije na odmet - stimovanje predpaljenja (za ovo sam totalni duduk, pitaj ljude sa iskustvom). Bolji vodovi i svecice... Veca bobina...
              Probaj da nadjes prirucnik (na primer Haynes) za Renault 5 - u njemu ces naci specifikacije za peticine motore, pa ces videti sta sve pasuje na cetvorku (za istu ventilsku glavu, isti promer kanala...). Ja sam ovaj pristup "lesinarenja sa jaceg modela" primenio na Punto 55, i zadovoljan sam rezultatima.
              BTW, u 4' sam doziveo svoje prvo i, nadam se, poslednje prevrtanje. Automobilu rade vrata (otvaraju se i zatvaraju) dok stoji na krovu. I ne bira podlogu - drzi po snegu i ledu odlicno. Nije to auto za jurcanje, ali jeste odlican za off road - mozda bi trebali da razmisljate u tom pravcu (terenske gume).
              (\__/)
              (='.' This is Bunny. Copy and paste Bunny into
              (")_(") your signature to help him gain world domination.

              http://www.flickr.com/photos/rubinjoni/

              Comment

              • srdjan_p
                CBC Senator XXL
                • 01.12.2004
                • 1915
                • ZR

                #8
                Da kod njega je najveci problem sto se naginje k'o blesav i imas osecaj da ces se svakog trenutka prevrnuti, ali sto ide to je za neverovati, ostavi mog juga 55 k'o od sale.

                Comment

                • Ivvan
                  Moderator
                  • 29.09.2004
                  • 1574
                  • Nis
                  • SAAB 9000

                  #9
                  Evo ga jedan link ka britanskom forumu ima dosta zanimljivih stvari da se nadje tamo


                  Turbos make torque,and torque makes fun

                  Comment

                  • Rubi
                    CBC Senator XXL
                    • 06.05.2005
                    • 519
                    • Beograd

                    #10
                    Originally posted by juguar
                    Da kod njega je najveci problem sto se naginje k'o blesav i imas osecaj da ces se svakog trenutka prevrnuti, ali sto ide to je za neverovati, ostavi mog juga 55 k'o od sale.
                    Neces se prevrnuti bas svakog trenutka, samo kad ti je rezervoar pun...
                    A da ostavlja vecinu stvari od 1100cc, ostavlja - mnooogo duga prva. Meni je bilo omiljeno da ostavljam taksiste u Merdzama 190D. Jednom sam greskom pokusao to da izvedem sa likom koji taksira u matorom 580SEL (ili tako vec nesto, tamno plavi auto), pa sam se najeo prasine.
                    (\__/)
                    (='.' This is Bunny. Copy and paste Bunny into
                    (")_(") your signature to help him gain world domination.

                    http://www.flickr.com/photos/rubinjoni/

                    Comment

                    • Ivvan
                      Moderator
                      • 29.09.2004
                      • 1574
                      • Nis
                      • SAAB 9000

                      #11
                      Nasao sam

                      RENAULT4 Turbo

                      a vec duze vreme pokusavam da nadjem i link nekog holandjanina koji pravi jedan R4 alpine.
                      Turbos make torque,and torque makes fun

                      Comment

                      • Danilo
                        CBC Senator XXL
                        • 02.10.2004
                        • 908
                        • Beograd, Dorcol

                        #12
                        U reno 5 je isao i 1.4 motor sa ubrizganjem, nisam siguran da li je i sa karburatorom, a moguce i da jeste, imas i 1.7 single-point injection sa 54 kW/73 KS mislim da je to GTX model, a verujem da bi reno 4 isao kao oluja sa tim motorom (mada mi nije jasno kako bi se zaustavljao niti kako bi lezao, gde uopste naci sire felne sa tri rupe? ali ajde...)

                        Proveri da li su nosaci motora isti, ako je motor 1.1 isao i u jedan i drugi, moguce da ako ne 1.7, a ono makar 1.4 ima isti polozaj...
                        www.blindmanmotorsport.com

                        Comment

                        • starac vujadin
                          CBC Senator XXL
                          • 27.08.2005
                          • 2617
                          • Stari grad

                          #13
                          Svojevremno si u IMV mogao da narucis Renault 4 kit za reli ili da kupis gotov auto. Imam negde test tog auta, pa cu ti napisati sta je jos radjeno na njemu. Nije mu mnogo dizana snaga, ali je isao jako dobro. Renault je hteo da napravi neko kup takmicenje u reliju za pocetnike. Mnogo su mi se svidjale felne za njega - crne sa tankim srebrnim kracima i ringom na tri srafa - kao pravi Reanult Alpine! Mislim da bi u Sloveniji neki ljubitelji mogli dosta da ti pomognu.

                          Comment

                          • starac vujadin
                            CBC Senator XXL
                            • 27.08.2005
                            • 2617
                            • Stari grad

                            #14
                            To ipak nije bio test vec probna voznja sa ostalim Renaultovim trkackim kolima pa u tekstu nema previse detalja.
                            Elem, 64ks/5400o/min (drugacija bregasta, kruce opruge ventila, drugaciji klipovi, veci karburator...) Pored toga auto je imao 4 diska, 40% sper, 5 brzinski menjac kao opcija je postojao...
                            Mislim da bi vise od toga bila preterano za takav auto.

                            Comment

                            • Ivvan
                              Moderator
                              • 29.09.2004
                              • 1574
                              • Nis
                              • SAAB 9000

                              #15
                              Zanimljivi podaci. 5 brzinski menjac se uradjivao verovatno od renoa 5 ts duzi je za nekih 10tak cm od 4 brzinskog i zahteeva neke sitne prepravke.
                              Verovatno su i ostale stvari sa neke petice. Kao sto rekoh od R5 prve generacije sve odgovara na cetvorku.
                              Imas li mozda neku sliku te sportske cetvorke iz IMV-a?
                              Turbos make torque,and torque makes fun

                              Comment

                              Working...
                              X