turbo dizel čipovanje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ///Miha
    CBC Početnik
    • 05.08.2011
    • 5
    • novi beograd

    turbo dizel čipovanje

    Vozim opel astru 1.7dti i čuo sam da sa čipom dobija malo manju potrošnju i da lepše povlači a motoru ne škodi - jesam li dobro čuo i kakva su iskustva ako znate ekoga ko je čipovao turbo dizela
  • Ognjen
    CBC Senator XXL
    • 21.02.2008
    • 438
    • Novi Beograd
    • -

    #2
    Sa konkretnim modelom nemam iskustva, ali imam sa tdi i JTD motorima. Za potrošnju nije tačno, ostaje ista ili nemerljivo manja. Kod nekih motora se oseti manje, kod nekih opet više, ali u svakom slučaju se oseti velika razlika u odnosu na motor sa fabričkim mapama. Iz mog iskustva motoru neće da škodi. Uglavnim trpi kvačilo, menjač i turbina, ali uz normalnu vožnju ne preterano.

    Posledanj 3 automobila koja vozim su "čipovana" i nijedan kvar na njima nisam imao koji bih mogao da povežem sa dizanjem snage.

    Comment

    • ///Miha
      CBC Početnik
      • 05.08.2011
      • 5
      • novi beograd

      #3
      Nisam trkač niti me interesuje jurnjava, jednostavno volim da me zalepi u naslon kad stisnem gas, iako ja to retko taj osećaj kad preskočiš nekoga u 3sek je
      Znači konkretno ima li neko iskustva baš sa astrom 1.7dti

      Comment

      • legenda
        CBC Senator XXL
        • 28.03.2009
        • 1345
        • Beograd

        #4
        Zavisi koliko ti je presao auto i u kakvom je stanju motor...takodje bitno je ko ti radi chip i kakve mape ubacuje...dti 1.7 moze da se chipuje na 90-95ks realnih...razigraniji je motor,bolje ide, bolje povlaci...potrosnja ista ili beznacajno manja...bitno je da ti mapu tuner prilagodi stanju tvog motora,odnosno da ga lepo optimizuje i ne bi trebalo da bude problema...

        Comment

        • Apeiron
          CBC Početnik
          • 06.12.2011
          • 7
          • Beograd

          #5
          Odg: turbo dizel čipovanje

          Ljudi naravno da cip ne skodi motoru. Vi mozete auto i bez cipa da unistite isto kao i sa cipom ako ste maloumni, zar ne?
          Samo je bitno da se ne izivljavate na automobilu kao idioti, tj. kad je hladan ne terati ga u visoke obrtaje i ako je upitanju tdi i slicni dizelasi sa turbinom da izbegavati sve preko 4-4.5k obrtaja, smanjuje se radni vek motora drasticno.

          Inace cip primarno sluzi da kad npr. predjete preko lezaceg na nekom usponu lakse auto povuce, tj. da imate vise snage u nizim i srednjim obrtajima. Uglavnom sa turbodizelasima se dobija cipom oko 20-30% snage i oko 25% Nm sto zaista nije malo i bas se lepo oseti. Ja planiram da moj sadasnji auto 1.9 tdi koji ima 90ks cipnem. Gledao sam razne cipove i uglavnom moze da se dobije od 115ks-120ks i od 45-52 Nm, sve zavisi od mape. Inace koliko sam citao po stranim tdi forumima za moj motor jedino ako se cipne na 150ks i vise ks treba mu promeniti i kvacilo, mada neki kazu da i ne mora, al cisto da bi sve bilo sigurnije, mada mislim da je to previse pogotovo za malo starije automobile.

          Comment

          • Kupoholicarka77
            CBC Početnik
            • 30.12.2011
            • 4
            • Beograd

            #6
            Odg: turbo dizel čipovanje

            Da li se dobija sta cipovanjem atmosferskih motora?

            Comment

            • srecnik
              CBC Početnik
              • 09.01.2012
              • 1
              • beograd

              #7
              Odg: turbo dizel čipovanje

              Dobija se ali ne mnogo.

              Comment

              Working...
              X