Sta uraditi sa FIRE motorom? Ja imam Punto 55, sa 1108cc SPI motorom, i do sada sam:
-polirao kanale glave motora
-povecao kompresiju (14bar)
-zamenio izduvnu granu (stavio 4-2-1 sa Una FIRE)
-skinuo katalizator
-stavio veeeliki filter za vazduh (na postojecu kutiju za vazduh, napravio sam adapter za neki YED filter)
-stavio siri leptir gasa (i kuciste, naravno).
Prilazem fotke novog i starog gasa. Fabricki je bio 32mm, zamenjen je novim od 38mm, skinutim sa Punta 75 (1,2l MPI). Novo kuciste je imalo ostru ivicu na strani na kojoj dodje brizgaljka - to sam isturpijao i osmirglao u trubicu. Bakelitni nosac gasa je morao da se razbusi sa 32 na 39mm. Samom leptiru sam "oborio" ivicu, i malo ga polirao finom smirglom. Glomazne srafove sa osovine sam skinuo (sad ne vire van osovine). Sve ostalo je po principu "sraf na sraf". Auto mnogo bolje radi, vuce kao lud u visim obrtajima, normalno radi na leru... Milina!
Planiram da stavim bregastu sa Punta 75 (malo veci preklop i podizanje ventila), i da uradim chip tuning u blizoj buducnosti.





-polirao kanale glave motora
-povecao kompresiju (14bar)
-zamenio izduvnu granu (stavio 4-2-1 sa Una FIRE)
-skinuo katalizator
-stavio veeeliki filter za vazduh (na postojecu kutiju za vazduh, napravio sam adapter za neki YED filter)
-stavio siri leptir gasa (i kuciste, naravno).
Prilazem fotke novog i starog gasa. Fabricki je bio 32mm, zamenjen je novim od 38mm, skinutim sa Punta 75 (1,2l MPI). Novo kuciste je imalo ostru ivicu na strani na kojoj dodje brizgaljka - to sam isturpijao i osmirglao u trubicu. Bakelitni nosac gasa je morao da se razbusi sa 32 na 39mm. Samom leptiru sam "oborio" ivicu, i malo ga polirao finom smirglom. Glomazne srafove sa osovine sam skinuo (sad ne vire van osovine). Sve ostalo je po principu "sraf na sraf". Auto mnogo bolje radi, vuce kao lud u visim obrtajima, normalno radi na leru... Milina!
Planiram da stavim bregastu sa Punta 75 (malo veci preklop i podizanje ventila), i da uradim chip tuning u blizoj buducnosti.






Comment