Pravljenje nove izduvne grane?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • maliomladinac
    CBC Senator XXL
    • 21.11.2008
    • 995
    • Beograd, Zvezdara, Bulbulder

    Pravljenje nove izduvne grane?

    Do sad nisam naleteo ni na jedan konkretan savet. Moze li mi neko reci sta da radim sa izduvom kompletnim? Da li da pravim nov, prepravljam postojeci(imam 2 grane sad)? Ne bih da pravim nov, dam pare i skapiram da je isto ili losije nego kao sa farbrikom. Stavio sam granu od Punta I(bez katalizatora) i ostao sam manje vise na istom sem potrosnje koja je otisla 3-4L gore u svim uslovima. Ne ocekujem ja sad ko zna sta od svega toga pogotovo na 1.4 8v fire motoru, barem nesto minimalno bolje da bude u bilo kom smislu.

    If i was awake, i would think it was a dream!

    Servis mobilnih telefona i prodaja dodatne opreme "Džoki"
    061/665-94-23
  • Franjo
    Banovan
    • 14.08.2009
    • 2831
    • Inđija - Beograd
    • Renault megan II res

    #2
    Odg: Pravljenje nove izduvne grane?

    Već vidim reakciju, kao onu: šta`š ti u našem sokaku, ali nakon šest sati, nisam mogao da izdržim! O kakvom motoru se to radi, da promenom izduvne grane, toliko poraste potrošnja? Jel` to tvoj novi punto? Ni skidanje katalizatora, ako je sve ostalo u redu, ne bi trebalo, toliko da utiče. Jedino, ako voziš: izduvna grana + ništa (nothing). Ne znam, da li bi nešto dobio prepravkom izduva, kad već imaš dve izduvne grane? Više se dobije obradom usisne grane.

    Comment

    • maliomladinac
      CBC Senator XXL
      • 21.11.2008
      • 995
      • Beograd, Zvezdara, Bulbulder

      #3
      Odg: Pravljenje nove izduvne grane?

      Imam fabricku izduvnu granu sa katalizatorom i izduvnu granu od Punta I 1.2 16v bez katalizatora. Posto je sraf na sraf, stavio sam granu od Punta I usrafio o2 senzor na mesto, drugi o2 senzor stavio sa distancerom nize niz granu i cevka ide do zadnjeg protocnog lonca. I meni je neverovatna potrosnja. U pocetku nisam osetio toliko, ali kako sam poceo da obracam paznju, sto je mnogo, mnogo je... Raspitivao sam se, dosta njih mi je reklo da to nije naivan posao oko izduva. Do sad mi niko nije preporucio nekoga ko se time bavi. Preskup mi je sport da porucujem komplet brendirane izduvne grane od preko za tako mizeran dobitak na 1.4 8v. Sad sa fabrickom granom, potrosnja po strogom(kreni-stani...) centru je 8.5-9L, sa onom granom nije htela ispod 12-13L. Isto tako i autoput. Pre mi je trosio oko 6L na 120kmh, sad kad sam isao za BiH lomio je 9.5-10L na 120kmh. Smorio sam...
      Last edited by maliomladinac; 16.01.2012, 22:44.

      If i was awake, i would think it was a dream!

      Servis mobilnih telefona i prodaja dodatne opreme "Džoki"
      061/665-94-23

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #4
        Odg: Pravljenje nove izduvne grane?

        Pa da si čitao malo forum našao bi da je to baš zanimljiva i opasna materija i da se u 99% slučajeva "domaće" proizvodnje završi na takav način, gubitkom snage ili potrošnjom....
        To stvarno jeste nauka i mnogo se lonaca i cevi olupa dok se ne potrefi najpribližnije, zato košta... Ako ćeš jeftino onda moraš naći neki "brendiran" pa prekopirati...

        Potraži malo ima lepih tema na tu temu
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • Franjo
          Banovan
          • 14.08.2009
          • 2831
          • Inđija - Beograd
          • Renault megan II res

          #5
          Odg: Pravljenje nove izduvne grane?

          A, ja mislio, pripremaš auto za trke! Ipak, samo uklanjanje katalizatora, ne bi trebalo, da poveća potrošnju za preko 50% i to pri brzini od 120 km/h. Na fiatovom 128 motoru, imao sam izduvnu granu sa dve cevi, koje se spajaju i nastavljaju sa jednom. Šurak, je imao sve isto (tip vozila i motora), ali izduvnu granu sa jednom cevi. Nikakve osetne razlike. Ova vozila (yugo-koral 55) ne mogu se upoređivati, jer od elektronike nemaju ništa, osim ako komutator računamo u nju. Ovo navodim, samo kao mišljenje, da se promenom izduva sa jednom granom sa dve izduvne grane, ne menjaju bitno karakteristike motora. Uklanjanje katalizatora, je već nešto ozbiljnije, kao i izmeštanje oxygen senzora.

          Da li je, nakon izvršenih radova, bio na dijagnostici i štel(b)ovanju?

          Comment

          • Chubbs
            Everybody lies
            • 29.01.2006
            • 5807
            • Novi Sad
            • Audi A6 1.8T

            #6
            Re: Pravljenje nove izduvne grane?

            Franjo...
            You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
            Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
            Speed's just a question of money. How fast you wanna go?

            Comment

            • maliomladinac
              CBC Senator XXL
              • 21.11.2008
              • 995
              • Beograd, Zvezdara, Bulbulder

              #7
              Odg: Re: Pravljenje nove izduvne grane?

              Originally posted by Chubbs View Post
              Franjo...



              Nije bio na bilo kakvom stelovanju. Prva sonda je isla od 0.2v do 0.8v, druga sonda(na distanceru) je isla od 0.2v do 0.4v.

              Bilo kako bilo, vidim da cu da batalim ovu igranku, nemam ja toliko "vremena" da dajem na izduv Ja sam mislio da to moze da se napravi reda velicine za nekih 150-200e da valja necemu, ali sam bio suvise optimistican

              If i was awake, i would think it was a dream!

              Servis mobilnih telefona i prodaja dodatne opreme "Džoki"
              061/665-94-23

              Comment

              • pirke kadet c
                CBC Član
                • 25.01.2011
                • 12
                • Srbija i Crna Gora

                #8
                Odg: Pravljenje nove izduvne grane?

                Ako zelis povecanje snage i obrtnog momenta potrebno ti je ovo.
                A problem sa potrosnjom ti je 90 % uzrokovao nedostatak povratnog pritiska koji ti je uzrokovao previse protocan izduvni sistem.

                Ja godinama imam problem da nekima objasnim da ne moze svaki "protocni" lonac biti i Sportski.
                Istu ovakvu granu samo ne od Inox-a mozes dobiti za 150-tak eura a rezultat u elasticnosti i snazi motora je vidljiv i sa fabrickim loncima.
                E sad,cesto je ljudima grana skupa jer se ona ne vidi za razliku od lonca pa im se ne daju pare za ono sto niko nece videti

                Comment

                Working...
                X