Maserati-Mazda-BMW

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Yugo45
    CBC Član
    • 16.01.2012
    • 59
    • Macedonia

    #16
    Odg: Maserati-Mazda-BMW

    Znam vrlo dobro sta imam.Znam kako vuce ova Mazda Milenia kad je sve OK . . Puno sam i o njima citao,na ovaj motor sto je napolju sam cak malo radio .. .promenio dihton glave na laksu stranu(spreda) da bih kasnije kada sam skinuo onu zadnju(tezu za skidanje) primetio da je klip produvan,rupa ko prst . . . . znam da imaju dobro dizajniran blok .radilicu klipnjace . .. . i da mogu da se nose sa jacim pritiscima .Ali ipak meni su preko glave,prekomplikovane su za servisiranje.Evo i ovaj sto je u auto ,gubi pomalo vodu,Necu ni da pomislim da ga opravljam,muka mi je od onih vakum creva kojih patem ima bezbroj A zanimljiv koncet taj miler cycle ...pitam se jel bi radio i sa klasicnim turbo punjacima ?
    Ne ,necu njih sigurno prepravljati BMW E30 mi je u glavi.nasao sam dosta jeftinih E30 kod mene, neke ispravne neke zaribane za smesne pare (318i '88 god recimo zariban motor za 300 eura.Cak sam iskopao i jedan M3 kabrio ,kompletan osim felne(18 inca) Neki decko, uspeo da prevari sopstvenika i da ih uzme za male pare.Ako mogu nekako da ga ubedim da kupim od njega neke stvari bilo bi dobro.M62 koj imam napolju je dobar a i ovaj koji vozimo,skoro ce doci na dizalicu za rastavljanje (USA tablice je) tako da imacu ''rezevrva'' ako ekspodiram ovaj hehe.
    Nego dajte malo pomozite,koje su mi opcije sa ubrizgavanjem goriva? Moze li se nesto uraditi sa vecim diznama,jacom pumpom za gorivo? mehaniku cu srediti besprekorno ali ''tanak'' sam sa electronikom.Ni ne znam koje sve opcije imam? racunam da kompresiju od 10:1 (koliko je sada) skinem na 8,5:1 .Ovi IHI kompr. su dosta mocni koliko sam do sada uspeo da nadjem podatke .idu i do 2 bara i .ali meni jedan mozda i previse i imaju velik protok vazduha. Jedva da mogu da zamislim kako bi M62 vukao sa njima u ''kocku'' od 1100 kg ?
    Znaci UBRIZGAVANJE sta i kako ??TO me muci,drugo nista nije mi problem.kada krenem sa radom ovih dana brzo ce ici,imam sav potreban alat da ne milim nikoga za nista.Danas sam isao da prenesem motore...i u nova vrata od vizbe (aliminiumska) BMW ne prolazi moram da nesto skidam . . a nisam poneo nikakav alat pa dzaba platio kasnije pice ''radnicima''za dizanje motora do prikolice,uzeo samo Mazdinog da skidam compresor . . . patem lakse je uraditi generalku ha Golfa nego skinuti to cudo .
    A za one mazdine motore,lako se dogovorimo . . . . . . .
    A kopka i mene taj Miler,nije da ne . . . .

    Last edited by Yugo45; 23.03.2012, 17:34.

    Comment

    • Yugo45
      CBC Član
      • 16.01.2012
      • 59
      • Macedonia

      #17
      Odg: Maserati-Mazda-BMW

      Deferencijal cu definitivno staviti od sedmice (740IL) e sad nikako da naletim na podatak koji je prenos,zna li neko? A menjac cu morati kupovati,zaboravio sam izgleda koliki je,juce kada sam isao da ih nosim u garazi.uplasio me velicinom i tezinom . . a i on ima neku electroniku tako da otpada . . .



      Comment

      • Chubbs
        Everybody lies
        • 29.01.2006
        • 5807
        • Novi Sad
        • Audi A6 1.8T

        #18
        Re: Maserati-Mazda-BMW

        e sad nikako da naletim na podatak koji je prenos,zna li neko?
        imas na njemu ovakvu zardjalu plocicu na kojoj ti pise koje je prenos. ovo je npr diff sa sperom 2.93:1 verovatno od neke ete

        You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
        Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
        Speed's just a question of money. How fast you wanna go?

        Comment

        • Yugo45
          CBC Član
          • 16.01.2012
          • 59
          • Macedonia

          #19
          Odg: Maserati-Mazda-BMW

          Originally posted by X9 View Post
          samo napred...da sam znao da u Makedoniji ima chak 2 Miller Cycle motora od Xedosa,kupio bih od tebe oba... a ti stavljaj nesto drugo,jer ocigledno ne znas sta imas u garazi
          inace da ti samo zagolicam mastu-KJ motori (kao i cela K serija motora)su veoma kompaktni,laki,dugotrajni i laki za tjuning.ono sto bih ja uradio(da imam oba motora) uzeo bih kao sto hoces neku dobru skoljku kao sto si naveo,rastavio oba motora,sastavio jedan dobar,ako vec imas pristup delovima iz USA(tamo imas sve za male pare kao i mnogo vise informacija),remontovao oba kompresora(jedan za rezervu),u USA postoji sistem ili kit za podizanje pritiska kompresora ili kupi ili pogledaj kako izgleda pa odradi sam.rezultat-veoma pouzdan motor sa nekih 300+konja.just my 2 cent
          300 konja imamo vec fabrickih u BMW-ov motor a i zar nije zanimljivo uraditi M62 sa ova dva kompresora i videti kako vuceeee.Jesam vozio dosta fabrickih turbo motora i ona rupa u snazi mi dobro poznata,da ne pricam kako se ponasa ovaj moj divljak Maserati . . . ali kompresori su kako znamo druga prica Recimo Mazda,vuce odmah ,vec na male obrtaje ima puno snage . . . a tek 4,4 litra V8 to trebam zamisliti .,zasada naravno !
          Evo danas prvi razlog zasto veliko NE za prepravku Mazdinog motora.Trebalo mi je 4 sata da skinem kompresor i alat od pola garaze.Vakum ceva pa vakum creva do beskraja . . . pa 20-tak kg delova ,cevi alumina plastike ma komplikator je taj motor . . .danas mi se ''vratio'' film kada sam menjao dihtone na glave nedao bog da nekada opet moram da to radim..pu pu neponovilo se ,ni za sve pare na svetu!
          Evo kako izgleda mazda bez kompresora i pun gepek delova !



          Evo i kompresora a i prvi problem.Ovo je kompresor sa motora koji je na auto (kojeg sam stavio umesto originalnog) i podmazuje se uljem sa motora.A na onaj originalni (prvi) motor koliko se secam je bio na lezajeve bez podmazivanje sa motora.Bar koliko se secam . . . i sada izgleda moracu na ovaj da menjam lezaje . . da bude bez ulja.





          Sto se tice velicine kompresora ,prihvatljiva mi je,smesticu ih bez vecih problema,onaj zadnji deo gde je ''leptir'' otpasce posto mi ne treba tu i tako ce se duzina dosta smanjiti.M62 cu doneti u garazu tek u ponedeljak mozda i tada pocinjem pomalo da radim na sve .namera mi je da prvo sve uradim napolje.skinuo sam sa neta dosta fotografija sa desetak projekata gde se u E 30 ubacuje ovaj motor tako da sve mi je poznato.Znaci znam sta je sta i sta kako treba ,jedino kompresori su ekstra posao ,ostalo je lako bar onaj mehanicki deo.drzace za motor , izduvne grane . . . .

          PS: Hvala Chubbs, nasao sam podatak na toj plocici , 2,93 je
          Last edited by Yugo45; 24.03.2012, 21:12.

          Comment

          • Yugo45
            CBC Član
            • 16.01.2012
            • 59
            • Macedonia

            #20
            Odg: Maserati-Mazda-BMW

            Evo onaj koji je uzeo bandase od one M3 kabrio koji sam spomenuo .prodaje mi ih za 400 eura? Mogu li u ''kocku'' ,mislim ima li mesta i dali vrede 400 eura,kod kuce su mi u moj grad . . . ?

            Comment

            • Chubbs
              Everybody lies
              • 29.01.2006
              • 5807
              • Novi Sad
              • Audi A6 1.8T

              #21
              Re: Maserati-Mazda-BMW

              original kockine glavcine su 4x100
              You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
              Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
              Speed's just a question of money. How fast you wanna go?

              Comment

              • Yugo45
                CBC Član
                • 16.01.2012
                • 59
                • Macedonia

                #22
                Odg: Re: Maserati-Mazda-BMW

                Misluo sam dali iima mesta ispod krila,glavcine 4X100 otpadaju sigurno .To cemo menjati .

                Comment

                • Chubbs
                  Everybody lies
                  • 29.01.2006
                  • 5807
                  • Novi Sad
                  • Audi A6 1.8T

                  #23
                  Re: Maserati-Mazda-BMW

                  zavisi kako ces resiti konverziju na 5 rupa. imas li neki plan? delove?
                  You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
                  Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
                  Speed's just a question of money. How fast you wanna go?

                  Comment

                  • Yugo45
                    CBC Član
                    • 16.01.2012
                    • 59
                    • Macedonia

                    #24
                    Odg: Re: Maserati-Mazda-BMW

                    Prekosutra idem da pogledam taj M3.Danas sam cuo da su prodali i motor pored felne.Najverovatnije cu uzeti dosta delove od njega,pa i diskove,glavcine i sve sto mi treba.Ne znam tacno koje godine je ,mozda i menjac bi mi odgovarao ?
                    Druga opcija je od E36 da stavljam vece diskove i to . . .

                    Ovaj sto mi prodaje bandase od te M3 mi rekao da je od 2002 godine .ali dok ne vidim prekosutra ne znam tacno.
                    Last edited by Yugo45; 25.03.2012, 00:18.

                    Comment

                    • Chubbs
                      Everybody lies
                      • 29.01.2006
                      • 5807
                      • Novi Sad
                      • Audi A6 1.8T

                      #25
                      Re: Maserati-Mazda-BMW

                      od kog m3 ti gledas delove? e46?
                      You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
                      Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
                      Speed's just a question of money. How fast you wanna go?

                      Comment

                      • Yugo45
                        CBC Član
                        • 16.01.2012
                        • 59
                        • Macedonia

                        #26
                        Odg: Maserati-Mazda-BMW

                        Da bar znam. Nemam telefon od gazde,sutra idem da ga pogledam i znacu sve.Mislim da sam resio problem sa menjacem.nasao sam 740 kod mene na delove ,menjac nije automatik i najverovatnije danas cu ga uzeti zajedno sa zamajcem.

                        Comment

                        • Yugo45
                          CBC Član
                          • 16.01.2012
                          • 59
                          • Macedonia

                          #27
                          Odg: Maserati-Mazda-BMW




                          Evo kompresora,sada je ravno 40cm dugacak.17cm je otpalo.Ostaje da napravim novi deo sa usisom prema gore debljina oko 6cm sto znaci ukupna duzina 45-46cm.A tako vec moze u M632 .
                          Nasao sam i menjaca hehe na 2km od mene.kod onog decka sa felnama ,5 brzina i sto je jos bolje uzeo sam ga komplet sa zamajcem,korpom.öamelom i obe hidraulicne pumpe + one 18-ke felne.sve zajedno ,znaci komplet menjac i 4 felne 450 eura,sto mislim da mi je ekstra prihvatljivo? A felne jos neznam od koji BMW su
                          Chubbs,na felne je datum iznutra od 2000 -te god. dve su 9J dve 8J ? Decko jedino zna da je cabrio BMW i da je onaj od koji je on kupio ,stavio 19-ke zato ih prodao . . . koji model pojma nema ?
                          Menjac je od 7 serije ,samo 4,0 motor ,nadam se da je dovoljno za ovo sta radim.Nosi ovu oznaku 1 222 453 .9 i ispod ove brojke jos ima 1.1 225 ??


                          Last edited by Yugo45; 25.03.2012, 20:21.

                          Comment

                          • Yugo45
                            CBC Član
                            • 16.01.2012
                            • 59
                            • Macedonia

                            #28
                            Odg: Maserati-Mazda-BMW

                            Konacno na operacioni sto





                            Ako stavljam IHI chargere dole ,bice mnogo komplikovano sa drzacima motora ,da se srediti ali uz puno muka.Kao prvo moraju biti malo vise ne u ravni sa karterom zbog letve volana a i povratak ulja bi bio problemZato ovde je najbolje.moze jedan ali bolje dva.Nekako TWIN CHARGER bolje zvuci a i valjda bolje puni .Najlakse mi tu,lako drzace za njih ,lako sa odvodom ulja u karter, a i podmazivanje ,koje kako sam dosada video ide na kapljice,rupica koja dovodi ulje je toliko mala da tesko da ce igla proci . . . .







                            Poluosovine od Maseratija,koje isto imam duplo. pasuju na ovao cudo od deferencijala,a koliko sam izmerio i duzina im taman ,tako da bar jedna briga manje.Umesto poluosovine od E30 koja prolazi kroy lezaj kotaca,stavicu maseratijev deo koji tu ide,razlika je mala.treba samo sasvim mala prerada na strug/drebong.
                            Hladnjak ce ici ovaj ,originalni od sedmice,samo cu staviti malo manju remenicu na vodenu pumpu da pojacam malo protok vode kroz sistem i nadam se da ce biti dovoljno.



                            Kontole pritiska i povratak viska cu iskoristiti od Mazde,najlakse mi je tako i zasada ne vidim probleme tu.usisne grane naravno nove cu morati iyraditi i tu uklopim ove mazdine skalamerije . . . .onaj veci vacuum je da propusti na max/pritisak a onaj manji je da rastereti usis kod oduzimanja gasa.znate na sta mislim.

                            Zasada toliko,zadovoljan sam onim sto vidim i mislim da ce ici kako sam zamislio bar ovaj prvi deo,mehanika cak sam i kais uspeo da skontam kako da sve ovo okrece . . . sada pranje motora,peskarenje sodom bikarbonom komplet.Pa rastavljam ga da vidim zasto je pomalo dimio na izduv.Najverovatnije semerinzi ventila .ali otom potom kada rastavim.Trebam dobro iyracunati koliko da skinem klipove sa cela da bi kompresioni odnos dosao na 8.5 .nasao sam stari klip pa cu na njega da vidim koliko smem skidati . . .Pa nesto cemo malo ofarbati -powder coatingom . malo cu i doetarti izduvne-usine kanale,ne dopada mise ono crno na glavi sto je visak do dihtona

                            U medjuvremeni cu odluciti koju kocku uzimam pa i nju rastavlanje ,varenje ,vesanje i sve sta treba.
                            Nego, danas sam naleteo kod cigana na jos jednu havarisanu sedmicu 735i .zasada prodali deferencijal.kardan i hladnjak.motor je kompletan ,moze li on u kocku ?nekako mi ogroman-dugacak? Turbo na njega bi bila prava stvar,ne traze mi mnogo ,600 eura,ali dace ga za dosta manje,ostavicu im felne nisu nesto posebno . .. .
                            A otkud mi dve instalacije od motora,da me ubije neko nemam pojma????? Prava enigma mi je ???? Ali ipak hvala bogu sto su dve,jednu cu poslati u nemackoj da mi jedan decko sredi kako treba za kocku . . .


                            A treba mi samo ovo . . .
                            Last edited by Yugo45; 30.03.2012, 22:40.

                            Comment

                            • Yugo45
                              CBC Član
                              • 16.01.2012
                              • 59
                              • Macedonia

                              #29
                              Odg: Maserati-Mazda-BMW

                              Evo X9 ,poslusacu te za mazdin motor Od dva sklepacu jedan ,ovaj nece ici osim klipa i hilzna je nagorela . . . Drugi je dobar ,ovih dana iscupacu i njega iz auta i rastavim ga.


                              Srednji klip je pregoreo . . .


                              A stvarno je lepo sredjen motor,kompaktan,mali,glave ko od nekog motorcikla . . .



                              Imam dva mala turbopunjaca od Maseratija ,motor je 2.5l tako da su dovoljna na 2.3l koliko ima Mazdin?? .Samo me buni ono sa usisnom bregastom osovinom.Sa kompresorom radi taj Miler, oce li sa turbinama ???

                              Comment

                              • nijebitno
                                CBC Senator XXL
                                • 14.03.2006
                                • 629
                                • Modrica

                                #30
                                Odg: Maserati-Mazda-BMW

                                Pa i ne bas, wikipedija kaze da je bas anemican na niskim obrtajima, zato je cesto i koristen u kombinaciji sa kompresorom.
                                Difference between man and boys is the price of their toys

                                Comment

                                Working...
                                X