Odg: Maserati-Mazda-BMW
Znam vrlo dobro sta imam.Znam kako vuce ova Mazda Milenia kad je sve OK . . Puno sam i o njima citao,na ovaj motor sto je napolju sam cak malo radio .. .promenio dihton glave na laksu stranu(spreda) da bih kasnije kada sam skinuo onu zadnju(tezu za skidanje) primetio da je klip produvan,rupa ko prst . . . . znam da imaju dobro dizajniran blok .radilicu klipnjace . .. . i da mogu da se nose sa jacim pritiscima .Ali ipak meni su preko glave,prekomplikovane su za servisiranje.Evo i ovaj sto je u auto ,gubi pomalo vodu,Necu ni da pomislim da ga opravljam,muka mi je od onih vakum creva kojih patem ima bezbroj
A zanimljiv koncet taj miler cycle ...pitam se jel bi radio i sa klasicnim turbo punjacima ?
Ne ,necu njih sigurno prepravljati BMW E30 mi je u glavi.nasao sam dosta jeftinih E30 kod mene, neke ispravne neke zaribane za smesne pare (318i '88 god recimo zariban motor za 300 eura.Cak sam iskopao i jedan M3 kabrio ,kompletan osim felne(18 inca) Neki decko, uspeo da prevari sopstvenika i da ih uzme za male pare.Ako mogu nekako da ga ubedim da kupim od njega neke stvari bilo bi dobro.M62 koj imam napolju je dobar a i ovaj koji vozimo,skoro ce doci na dizalicu za rastavljanje (USA tablice je) tako da imacu ''rezevrva'' ako ekspodiram ovaj hehe.
Nego dajte malo pomozite,koje su mi opcije sa ubrizgavanjem goriva? Moze li se nesto uraditi sa vecim diznama,jacom pumpom za gorivo? mehaniku cu srediti besprekorno ali ''tanak'' sam sa electronikom.Ni ne znam koje sve opcije imam? racunam da kompresiju od 10:1 (koliko je sada) skinem na 8,5:1 .Ovi IHI kompr. su dosta mocni koliko sam do sada uspeo da nadjem podatke .idu i do 2 bara i .ali meni jedan mozda i previse
i imaju velik protok vazduha. Jedva da mogu da zamislim kako bi M62 vukao sa njima u ''kocku'' od 1100 kg ?
Znaci UBRIZGAVANJE sta i kako ??TO me muci,drugo nista nije mi problem.kada krenem sa radom ovih dana brzo ce ici,imam sav potreban alat da ne milim nikoga za nista.Danas sam isao da prenesem motore...i u nova vrata od vizbe (aliminiumska) BMW ne prolazi
moram da nesto skidam . . a nisam poneo nikakav alat pa dzaba platio kasnije pice ''radnicima''za dizanje motora do prikolice,uzeo samo Mazdinog da skidam compresor . . . patem lakse je uraditi generalku ha Golfa nego skinuti to cudo .
A za one mazdine motore,lako se dogovorimo . . . . . . .
A kopka i mene taj Miler,nije da ne . . . .


Ne ,necu njih sigurno prepravljati BMW E30 mi je u glavi.nasao sam dosta jeftinih E30 kod mene, neke ispravne neke zaribane za smesne pare (318i '88 god recimo zariban motor za 300 eura.Cak sam iskopao i jedan M3 kabrio ,kompletan osim felne(18 inca) Neki decko, uspeo da prevari sopstvenika i da ih uzme za male pare.Ako mogu nekako da ga ubedim da kupim od njega neke stvari bilo bi dobro.M62 koj imam napolju je dobar a i ovaj koji vozimo,skoro ce doci na dizalicu za rastavljanje (USA tablice je) tako da imacu ''rezevrva'' ako ekspodiram ovaj hehe.
Nego dajte malo pomozite,koje su mi opcije sa ubrizgavanjem goriva? Moze li se nesto uraditi sa vecim diznama,jacom pumpom za gorivo? mehaniku cu srediti besprekorno ali ''tanak'' sam sa electronikom.Ni ne znam koje sve opcije imam? racunam da kompresiju od 10:1 (koliko je sada) skinem na 8,5:1 .Ovi IHI kompr. su dosta mocni koliko sam do sada uspeo da nadjem podatke .idu i do 2 bara i .ali meni jedan mozda i previse

Znaci UBRIZGAVANJE sta i kako ??TO me muci,drugo nista nije mi problem.kada krenem sa radom ovih dana brzo ce ici,imam sav potreban alat da ne milim nikoga za nista.Danas sam isao da prenesem motore...i u nova vrata od vizbe (aliminiumska) BMW ne prolazi

A za one mazdine motore,lako se dogovorimo . . . . . . .
A kopka i mene taj Miler,nije da ne . . . .


Comment