Vise snage golf 2 1.6

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sssaaajjj
    CBC Član
    • 24.08.2012
    • 56
    • Siblje
    • mk3

    Vise snage golf 2 1.6

    Kako povecati malo snagu na golfu 2 1.6 benzinu...cuo sam negde da se stavi bregasta neka druga od nekog audia?ili dajte jos neki predlog..
  • gorans
    CBC Senator XXL
    • 09.03.2010
    • 1525
    • Beograd

    #2
    Mislim da ti je naj jednostavnije i naj jeftinije da ubacis 1.8.Tih motora ima kolk oces,za smesne novce

    Comment

    • sssaaajjj
      CBC Član
      • 24.08.2012
      • 56
      • Siblje
      • mk3

      #3
      pa znam...ali trenutno neka mala prepravka..a da se moze nesto dobiti..

      Comment

      • Franjo
        Banovan
        • 14.08.2009
        • 2831
        • Inđija - Beograd
        • Renault megan II res

        #4
        Originally posted by sssaaajjj View Post
        Kako povecati malo snagu na golfu 2 1.6 benzinu...cuo sam negde da se stavi bregasta neka druga od nekog audia?
        Proveri i našteluj ventile, karburator i palenje! Sredi izduvni sistem, ako je nešto loše, a može se nešto (malo) postići i sa usisnom granom! Promenom bregaste, nećeš postići ništa, što se ne dešava promenom zazora podizača ventila.

        A, taj motor ima sasvim solidnu snagu za takvo vozilo.

        Comment

        • chaboo
          CBC Veteran
          • 17.06.2012
          • 195
          • Beograd V.Mostanica
          • citroen C5 hdi

          #5
          Da li se steluju ventili?Verovatno ne od 85 god ima hidropodizace.Da li ima karburator?Da li je elekronsko paljenje do 84god su platine itd.A nije svaka bregasta ista nije isti profil i ugao, te i vreme i pocetak-kraj otvaranja zatvaranja ventila nije isti.Ovo za bregastu od audija ne znam jer su u sustini to isti motori jedino od nekog 2.0a na 1.8 je isto sve kao na 1.6 sem hoda klipa t.j. klipnjaca i radilice
          Last edited by chaboo; 29.09.2012, 12:20.

          Comment

          • Precisi0n
            CBC Član
            • 18.08.2009
            • 60
            • Loznica

            #6
            Koji je karburator u pitanju?

            Comment

            • gorans
              CBC Senator XXL
              • 09.03.2010
              • 1525
              • Beograd

              #7
              Koliko me secanje sluzi,dvojka je imala vise kombinacija sa tim motorom,injection,karburator.Imali su od 69ks,72ks i 75ks.Verovatno je bilo jos varijanti ali nemogu da se setim.Moj cale je imao dvojku iz 87 godine staru 10god sa 1.6 motorom i 72 ks.Auto je isao bas dobro ali tada su bili drugi standardi i sve sto je moglo brze od 160km/h bilo je Vauuuuu! Taj je isao blizu 180km/h sto je po mom misljenju i vise nego dovoljno za auto koji nosi gume 175 i ima manje od 1000kg.
              Nema veze sa temom ali pre 20god provozao sam se u Golfu1 GTi sa 1.6 motorom i 110ks i sada shvatam da to nije auto za svakoga.
              Ako ti je bas stalo do snage onda uzmi Golfa 1.8 16v i ima da oduvas ove nove od preko 200ks.U protivnom,lepo usteluj i sredi tvoj motor,lepo ide i on.

              Comment

              • chaboo
                CBC Veteran
                • 17.06.2012
                • 195
                • Beograd V.Mostanica
                • citroen C5 hdi

                #8
                Slazem se u potpunosti sa goransom s tim da je gti 1.8 8v bolji za krivine zbog dosta kraceg diferencijala a za pravac je 1.8 16v.Ako je tvoj karburator ili sredi taj ili nadji neki drugi npr. moj drug ima golfa 2 1.6 sa fiatovim dvogrlim karbom i rucnim sauhom + plin naravno pravljena ploca ispod karburatora i to funkcionise extra mnogo bolje nego originalni tzv vodeni pirburg koji cesto pravi probleme

                Comment

                • Precisi0n
                  CBC Član
                  • 18.08.2009
                  • 60
                  • Loznica

                  #9
                  Koji dvogrli Fiatov karburator? Kod mene je neki Zastavin jer nijedan majstor gde sam pokušao nije mogao da sredi njegov fabrički dvogrli...

                  Comment

                  • gorans
                    CBC Senator XXL
                    • 09.03.2010
                    • 1525
                    • Beograd

                    #10
                    Zato ti i ne ide kako treba.Ako je Fiatov dvogrli sa rucnim sauhom onda je verovatno Weber 34 DMTR koji je isao na 127 Sport,Ritmo,Regata

                    Comment

                    • chaboo
                      CBC Veteran
                      • 17.06.2012
                      • 195
                      • Beograd V.Mostanica
                      • citroen C5 hdi

                      #11
                      Ne znam tacno po prici je od fiat tipa mislim da je weber mogu sutra ako je kuci da pogledam tacno koji je. Znam da je napravljena ploca na grani sajla sauha od dizela i kuciste filtera za vazduh je metalno fiatovo.Auto radi extra i pali bukvalno na pola kljuca (nisam sreo golfa da tako pali na pip)Ja licno imam weber 30/32 sa rucnim sauhom koji treba da se servisira inace bio na unu 1.5.
                      Last edited by chaboo; 29.09.2012, 20:38.

                      Comment

                      • sssaaajjj
                        CBC Član
                        • 24.08.2012
                        • 56
                        • Siblje
                        • mk3

                        #12
                        ovako...karburator mi je dvogrli,samo ne znam promer grla,sredjen je prosle godine,elektronsko mi je paljenje,auspuh je u dobrom stanju,nemam ventile ima hidro podizace,ulje mi motor trosi samo 300grama na 10000 i to 10w40,karike su dobre,uzupcen je dobro..ali bi mi trebalo jos malo snage...
                        a to za bregastu sam cuo,jer moja bregasta ima bregove valjda oko 42mm a od tog audija cini mi se1.9 44mm bregove..i to je neki majstor pominjao...samo ne znam od koga audija moze biti..

                        Comment

                        • chaboo
                          CBC Veteran
                          • 17.06.2012
                          • 195
                          • Beograd V.Mostanica
                          • citroen C5 hdi

                          #13
                          Na audiju postoji 1.9 petak i stari redak tip 1.9 4 cyl.koji se ugradjivao i u VW LT i ovaj drugi se pravio u saradnji sa porsheom.

                          Comment

                          • sssaaajjj
                            CBC Član
                            • 24.08.2012
                            • 56
                            • Siblje
                            • mk3

                            #14
                            moracu se rapsitam sa kog je audia,jer ima osetne razlike kad se stavi ta bregasta..

                            Comment

                            • Franjo
                              Banovan
                              • 14.08.2009
                              • 2831
                              • Inđija - Beograd
                              • Renault megan II res

                              #15
                              Originally posted by sssaaajjj View Post
                              ... nemam ventile ima hidro podizače
                              Kako nema ventile? Misliš,nema klackalicu, kao stari fića, da se uz pomoć ključa i šrafcigera, podešava zazor ventila. Neka ti majstor proveri zazor ventila. Za svaki slučaj. Naročito, ako se čuju (zvekeću), ali i u slučaju, da je tih.

                              ulje mi motor trosi samo 300grama na 10000 i to 10w40,karike su dobre,uzupcen je dobro...
                              Ako je to tačno, moguće je, da se motor ulenjio! Zbog načina vožnje, uvek u optimalnom (štedljivom) režimu. Da ga češće poteraš u veće obrtaje, trošio bi malo više.

                              ... moja bregasta ima bregove valjda oko 42mm a od tog audija cini mi se1.9 44mm bregove...
                              Ponovo tvrdim, da tom promenom ne dobijaš ništa: možeš samo, neznatno, da skratiš, ili produžiš fazu u****vanja, odnosno izduvavanja. Početak otvaranja ventila i kraj, kada ventil zatvara. Na snagu utiče, količina i pravilan odnos smeše, pravilno podešeno palenje.

                              Možda sam nešto propustio, ali nisi naveo, kako motor vuče, koju maksimalnu brzinu postiže, za koliko od 0-100 km/h, koliko je potrošnja goriva?

                              I šta očekuješ, kao rezultat nekog lakšeg tuninga?

                              Comment

                              Working...
                              X