Vise snage golf 2 1.6

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sssaaajjj
    CBC Član
    • 24.08.2012
    • 56
    • Siblje
    • mk3

    #16
    pa,to sam mislio nema klackalicu...a ne cuju se..lepo radi...
    tacno,ne bih imao razloga da lazem,a to za vece obrtaje sam poceo ga terati da se malo produva,ako je ulenjen....
    pa vuce on do nekih 3h obtaja dobro,posle je dosta lenj..nisam merio koliko mu treba do 100km/h,ali znam da bas i nece nesto preko 130 na plinu..do 100 kolko tolko lepo ubrza,a posle slabo bas ide..a potrosnja je sasvim normalna..plina negde oko10 po gradu,a otvoren spusti oko 8.5,mislim da je to ok potrosnja.?
    E sad ocekujem da mi za neku nijansu ide bolje,jer sam se vozio u nekim 1.3 motorima,pa idu isto ako ne u nekim situacijama i brze..

    Comment

    • stevak
      CBC Senator XXL
      • 31.05.2009
      • 1215
      • Zemun
      • Saab 9000 cs 2.0T

      #17
      Originally posted by Franjo View Post
      moguće je, da se motor ulenjio! Zbog načina vožnje, uvek u optimalnom (štedljivom) režimu.
      Ovo potpisujem iako deluje čudno. 500-600 kilometara oštrijeg teranja bi mu vratilo živahnost.
      ex SAABotražitelj

      Comment

      • b_samardzic
        CBC Senator XXL
        • 02.04.2005
        • 1557
        • Smederevo

        #18
        Franjo lift bregaste itekako utice na snagu motora. Dva milimetra veci usisni bregovi ce solidno da se osete.

        Na plinu moras paljenje da mu pomeris za 5-6 stepeni ranije od benzina da bi bio zustriji na plinu.

        Comment

        • Chubbs
          Everybody lies
          • 29.01.2006
          • 5807
          • Novi Sad
          • Audi A6 1.8T

          #19
          Franjo gresite sto se tice zamene bregaste. Na primer moze da se oseti poboljsanje u visokim obrtajima ali ake se pretera, istovremeno moze da se oseti pogorsanje na nizim obrtajima ili u leru, gde jedva radi.
          You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
          Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
          Speed's just a question of money. How fast you wanna go?

          Comment

          • Franjo
            Banovan
            • 14.08.2009
            • 2831
            • Inđija - Beograd
            • Renault megan II res

            #20
            Originally posted by b_samardzic View Post
            Dva milimetra veći usisni bregovi će solidno da se osete.
            Samo u proizvodnji buke! Po Bernulijevom zakonu, veći, ili manji otvor, nema uticaj na količinu u****ne smeše. Bogatija, odnosno siromašnija smeša, imaju uticaj na snagu motora, kao i pravilno podešena TP.

            A, ovaj motor 1.6 mora da "zuji" samo tako! Kad se nagazi do daske.

            Comment

            • b_samardzic
              CBC Senator XXL
              • 02.04.2005
              • 1557
              • Smederevo

              #21
              Franjo wv 1.6 motor sa istim karburatorom i Pierburg 1B3-FJ imas sa 75 i sa 85 konja. Razlika je samo u bregastoj. Cak je i razvidnik paljenja isti.

              Comment

              • Franjo
                Banovan
                • 14.08.2009
                • 2831
                • Inđija - Beograd
                • Renault megan II res

                #22
                Originally posted by b_samardzic View Post
                Razlika je samo u bregastoj...
                Teoretski nemoguće!

                Znači, kataloški ista glava, dimenzije bregaste (osim visine bregova), svi ležajevi, ventili i podizači?
                Prosta zamena jedne sa drugom!?

                I, u cm3 isti motor, isti klipovi?

                Comment

                • Chubbs
                  Everybody lies
                  • 29.01.2006
                  • 5807
                  • Novi Sad
                  • Audi A6 1.8T

                  #23
                  Re: Vise snage golf 2 1.6

                  Franjo, napustite diskusiju.
                  You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
                  Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
                  Speed's just a question of money. How fast you wanna go?

                  Comment

                  • Dora
                    Nadzornik!!!
                    • 24.10.2004
                    • 17451
                    • Novi Sad
                    • FIAT

                    #24
                    Originally posted by Franjo View Post
                    Samo u proizvodnji buke! Po Bernulijevom zakonu, veći, ili manji otvor, nema uticaj na količinu u****ne smeše. Bogatija, odnosno siromašnija smeša, imaju uticaj na snagu motora, kao i pravilno podešena TP.

                    A, ovaj motor 1.6 mora da "zuji" samo tako! Kad se nagazi do daske.
                    Franjo, stvarno napusti diskusiju. Samo da znaš za ubuduće, postoji nešto što se zove vreme otvorenosti ventiula i mesto kad se ventil otvara a kad zatvara. Breg koji je duži 2mm katastrofalno menja karakter motora..

                    Sasa sa punoA i J, zanemari plin, prvo napraviš da ide dobro na benzin a posle proveriš zašto neide na plin (ako nastavi da neide) ...
                    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                    https.autogas.rs

                    Comment

                    • sssaaajjj
                      CBC Član
                      • 24.08.2012
                      • 56
                      • Siblje
                      • mk3

                      #25
                      znaci da ga pocenem bas bas ostriti tj.cesce terati u vise obrtaje,mozda mu to moze pomoci.??..a za plin jeste razvodnik pomeren za malo ranije paljenje..znaci ipak bregasta moze uticati na snagu...samo se moram negde raspitati od kog auta i koliki bregovi moraju biti...a da to ne smeta motoru..

                      Comment

                      • Chubbs
                        Everybody lies
                        • 29.01.2006
                        • 5807
                        • Novi Sad
                        • Audi A6 1.8T

                        #26
                        Posto je najmladji stariji od 20 godina a iskreno sumnjam da je tvoj salonski primerak... ne diraj nista. Mnogo vise ces dobiti jednim kvalitetnim servisom i popravkom svega sto je neispravno. Ako se kotrlja, ne znaci da je ispravno. Ako krenes sad da ga cepas veca je verovatnoca da ce crci nego da ce postati sportski auto i da ce vratiti davno izgubljene konje i obrtne momente. Naravno, tu je i nabavka druge bregaste, koju pretpostavljam neces kupiti novu vec polovnu, "dobru" a tih ima, da covek ne poveruje. I skoro sve jedna izgledaju kao ona koju ja hocu da bacim. "Samo je jedan breg malo dobio, skoro neprimetno..."

                        pamet u glavu a pare u dzep. Oskudacija je. Kad nakupis dovoljno da ima i da se prosipa, ubaci drugi motor, kupi drugi auto, pusti masti na volju. Jeftina karabudzenja uvek izadju mnogo skuplje u konacnom zbiru.
                        You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
                        Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
                        Speed's just a question of money. How fast you wanna go?

                        Comment

                        • chaboo
                          CBC Veteran
                          • 17.06.2012
                          • 195
                          • Beograd V.Mostanica
                          • citroen C5 hdi

                          #27
                          Na tim VW motorima bregasa bas retko odlazi (da se bregovi"izlizu"),mnogo sam krseva video ali samo na jednom losu bregastu.Po tvom opisu mislim da karburator ne otvara drugo grlo jer je taj pirburg(ako je kod tebe taj) sa "vodenim" sauhom bas problematican.
                          Last edited by chaboo; 04.10.2012, 20:51.

                          Comment

                          • b_samardzic
                            CBC Senator XXL
                            • 02.04.2005
                            • 1557
                            • Smederevo

                            #28
                            E da drugo grlo je vakumsko, otvara se samo kad je pedala pritisnuta a u usisnoj grani veci vakum. Znaci na malim obrtajima ne otvara drugo grlo koliko god stiskao gas.

                            Proveri da nije spalo crevo sa membrane drugog grla ili je sama membrana pocepana.

                            Comment

                            • sssaaajjj
                              CBC Član
                              • 24.08.2012
                              • 56
                              • Siblje
                              • mk3

                              #29
                              jeste taj karburator..otvara on drugo grlo negde izmedju 2200 i 2500 obrtaja.sve zavisi...a bregasta mi nije losa.Samo sam pomenuo da stavljaju od drugis kola,od nekog audija.

                              Comment

                              • sssaaajjj
                                CBC Član
                                • 24.08.2012
                                • 56
                                • Siblje
                                • mk3

                                #30
                                Da vam javim sta je bio problem!Drugo grlo mi je nekad otvaralo nekad ne,pa je samim tim i snaga mi varirala!Pocepala se membrana u drugom grlu!
                                Ovako raspitao sam se i sada sam u potrazi za bregastom osovinom sa audia ciji su bregovi 44.06 mm i koji ce mi dati malo vise snage na vecim obrtajima.Drug je stavio tu bregastu i oseca se velika razlika preko 3h obrtaja!

                                Comment

                                Working...
                                X