Neki stari turbo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Gumetina
    Banovan
    • 12.12.2004
    • 1082
    • Novi Sad

    Neki stari turbo

    Drugar koji vozi Ibizu 1.4 8v 60ks +chip, mi je juce doneo ovaj turbo, i zeli da ga servisira i ugradi na svoj auto, koji upravo dobija duzi menjac a u skorije vreme i nitro... (ozbiljno se priprema)

    Turbo je skinut sa Nissan-a Cherry 1.5 sa 115ks , za koji ne znamo ni da li ima interkuler i hladnjak ulja! (ali provericemo, pa cemo pochupati)

    Na njemu pishe sledece:

    AiResearch M10,
    Na izlazu izduva pise JAPAN i nesto G23
    Na unutrasnjoj stranici izlazne cevi iz kompresora pise .48
    Osovina WasteGate-a nije podesiva,
    Hladjena je uljom.
    Poprilicno masna i uljava, rotor kompresora se klima dosta, dok rotor turbine ne mrda i lopatice nisu nagorele , samo su garave... (treba servis)

    Ono sto sam nasao o istoj na netu je explodovan sklopni crtez, i da je to Garrett T2 ili T25 sa nesto cudnijim kucistem, i da je isla na nissan pulsar 1.5 itd.


    Ono sto me zanima je:

    Da li se isplati servisirati tu turbinu?
    Da li moze na 1.4 ili manji motor ...
    Da li je bolje staviti karburator na taj motor umesto postojeceg BOSCH Mono Point Injection-a?
    Ako je bolje sa Injection-om kako dodati vise goriva tj osigurati se od detonacije ? (motor nema senzor apsolutnog pritiska vec samo IAT senzor, a pritisak goriva u sistemu je od 0.8 do 1.2 bara na leru)
    Ako se ne varam zove se LINK sistem ili nesto slicno, za dodatne brizgaljke....
    Kako smanjiti kompresiju i koliko? Koje je najbolje resenje?
    Koliki overboost stvara ova turbina sa postojecim podesavanjem kad je ispravna, i da li je moguce modifikovati to podesavanje....?

    Hvala svima na strpljenju...




    [/img]
  • Dutchman
    CBC Senator XXL
    • 30.09.2004
    • 741
    • Vracar centar sveta

    #2
    ako ti treba hladnjak ulja i interkuler javi na pp imam od reno 2.1TDI ...


    remon je oko 150-200eura koliko koshta i polovna ispravna... ali isto tako polovna iako je ispravna neznash koliko ce raditi dok remontovana ima dobre predispozicije da ne zeza narednih 200000

    takodje to shto je G23 manje vishe nishta nemora da znachi, ako nosish u turbo servis iz uzica... njima mozesh da kazesh i koliko obrtaja zelish itd itd... bolje recheno mogu da ti pojachaju tu turbinu ... itd itd...
    Prevelika slika u potpisu!

    Comment

    • SrdjanV
      CBC Veteran
      • 28.03.2005
      • 137
      • Raska

      #3
      Remont je od 200-250 eura.A pitanje je da li ce ti trajati 200k km posle remonta....
      Imao sam taj problem,nasao polovnu za 80 eura,auto ide kao lud,ali dokle videcemo...
      Uglavnom remontovana ti nece trajati toliko-daj boze 100 000 km...

      Comment

      • Gumetina
        Banovan
        • 12.12.2004
        • 1082
        • Novi Sad

        #4
        ako bude trajala 30 k km ja cu biti srecan, to je 2 sezone, vise i ne ocekujem!

        Ima li gde da se remontuje sem u turbo servisu u Uzicu...?

        Comment

        • Black Knight
          CBC Senator XXL
          • 13.10.2004
          • 2020
          • Novi Beograd, kicblo

          #5
          Turbo servis u beogradu...ali oni cini mi se ponovo salju ovima u U.(ako je nesto teze...)
          Injection is good,but I'd rather be blown!

          Comment

          • BOOST
            Founder - Admin od Začetka
            • 29.09.2004
            • 8726
            • Gislaved//Sweden
            • SAAB 9000 AERO R; SA

            #6
            Slobo turbo service BG

            Chuo sam da se popravio
            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
            move your mind

            Comment

            • *Egon*
              CBC Senator XXL
              • 31.12.2004
              • 1232
              • Beograd, Dorcol, N 44

              #7
              Turbo servis preko puta pumpe kod Buvljaka, nemaju nikakve veze sa Uzicem.
              Meni je pravio hibrid T3/T4, a sada mi pravi hibrid KKK 26/27, gazda se zove Slobodan telefon cu sutra na nadjem.
              Garaza
              1996 SAAB 900 NG Cabrio

              Comment

              • BOOST
                Founder - Admin od Začetka
                • 29.09.2004
                • 8726
                • Gislaved//Sweden
                • SAAB 9000 AERO R; SA

                #8
                Privatni mobil, bio 063207218 pre 4 god
                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                move your mind

                Comment

                • Gumetina
                  Banovan
                  • 12.12.2004
                  • 1082
                  • Novi Sad

                  #9
                  imate li nesto vise da mi kazete o poduhvatu?

                  Dakle dodatna brizgaljka i sl? (boost please prosvetli me)

                  Modifikacija sistema ubrizgavanja?

                  Neke k-ke turbine?

                  Za servis videcu da posaljem u uzice kad matori bude slao ove od kaminsa....

                  Comment

                  • BOOST
                    Founder - Admin od Začetka
                    • 29.09.2004
                    • 8726
                    • Gislaved//Sweden
                    • SAAB 9000 AERO R; SA

                    #10
                    Cao.. letos sam imao u gepeku LINK sistem o kojem pricas i vratio ga nazad za Svedsku

                    Najbolja solucija da zadrzist flex sistema da mzes da se igras sa raznim herd konfiguracijama.

                    Dakle, teras sve fabricki do jednog pritiska , MAP u Linku se steluje kad da doda.

                    Nja, turbina koju ima je mala, kad je u pitanju flow/presure

                    Brzo ces je prevrteti i onda odose lezajevi opet.

                    Milsim da sam ti jednom rekao da trazis turbinu od Volva 940T , MHI TD04-13
                    Brz spoolup i dovoljna za 200KS.
                    Teras NOS da je zavrtis, mada krece od oko 2800rpm sa tvojim motorom.

                    I to mozes da vidis ,mozda Slobo ima neku.
                    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                    move your mind

                    Comment

                    • Gumetina
                      Banovan
                      • 12.12.2004
                      • 1082
                      • Novi Sad

                      #11
                      Ok primio k znanju... ( to smo letos pricali za jugera mog, al se ne secam za turbo )

                      Jel ima negde na netu info o tom LINK-u i kako doci do njega tj kako ga nabaviti i kolika mu je cena...

                      Ovaj turbo ide kod drugara u ibizu 1.4 8v sa 60ks koji ne planira 200ks...

                      Za juga cu probati da nadjem tu od volva, jos kad bi znao coveka koji se zove sloba, jupi!

                      Boost, veliko hvala, kao i uvek , kratko , razumljivo , (skoro po vojnicki) i uvek uctivo i prosvetljujuci!


                      RAle

                      Comment

                      • BOOST
                        Founder - Admin od Začetka
                        • 29.09.2004
                        • 8726
                        • Gislaved//Sweden
                        • SAAB 9000 AERO R; SA

                        #12
                        Power Link 200 , cena oko 300? na EU trzistu.

                        Link ECU design & manufacture engine control units that are available worldwide. Wire in link management ECUs, Plug in ECUs, accessories and much more.
                        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                        move your mind

                        Comment

                        • Gumetina
                          Banovan
                          • 12.12.2004
                          • 1082
                          • Novi Sad

                          #13
                          Bogami tu je zapelo, 300e je bas dosta za uloziti u poprilicno slab auto , samo za kontroler!

                          Ono sto nisam mogao da nadjem je bilo kakva specifikacija uredjaja Link Power 200, dakle

                          Da li ima sopstveni MAP i koliko brizgaljki ume da kontrolise?

                          Isto tako , posto se u ovom konkretnom slucaju radi o mono point ubrizgavanju, koje nema MAP senzor, zanima me sledece:

                          Da li postoji neki MAP lak za nabaviti, posto mi se ovo sve cini jaaako lako, dakle jedan komparator i jedan davac impulsa podesive duzine?
                          To je elektronika koja se moze uraditi za dan - dva, ako se zna sta se ima na ulazu tj koja velicina je na MAP-u i koliko dugo treba da traju impulsi, okvirno?

                          Isto tako me zanima da li ce REGULATOR pritiska goriva uspeti da isprati potrebe povisenog pritiska u usisnoj grani?

                          poz

                          RAle

                          Comment

                          • SrdjanV
                            CBC Veteran
                            • 28.03.2005
                            • 137
                            • Raska

                            #14

                            Bio sam ovde,ima i novih turbina i remontovanih.

                            I odgovara na mailove

                            Comment

                            • Gumetina
                              Banovan
                              • 12.12.2004
                              • 1082
                              • Novi Sad

                              #15
                              hvala puno

                              Poz

                              Comment

                              Working...
                              X