Drugar koji vozi Ibizu 1.4 8v 60ks +chip, mi je juce doneo ovaj turbo, i zeli da ga servisira i ugradi na svoj auto, koji upravo dobija duzi menjac a u skorije vreme i nitro... (ozbiljno se priprema)
Turbo je skinut sa Nissan-a Cherry 1.5 sa 115ks , za koji ne znamo ni da li ima interkuler i hladnjak ulja! (ali provericemo, pa cemo pochupati)
Na njemu pishe sledece:
AiResearch M10,
Na izlazu izduva pise JAPAN i nesto G23
Na unutrasnjoj stranici izlazne cevi iz kompresora pise .48
Osovina WasteGate-a nije podesiva,
Hladjena je uljom.
Poprilicno masna i uljava, rotor kompresora se klima dosta, dok rotor turbine ne mrda i lopatice nisu nagorele , samo su garave... (treba servis)
Ono sto sam nasao o istoj na netu je explodovan sklopni crtez, i da je to Garrett T2 ili T25 sa nesto cudnijim kucistem, i da je isla na nissan pulsar 1.5 itd.
Ono sto me zanima je:
Da li se isplati servisirati tu turbinu?
Da li moze na 1.4 ili manji motor ...
Da li je bolje staviti karburator na taj motor umesto postojeceg BOSCH Mono Point Injection-a?
Ako je bolje sa Injection-om kako dodati vise goriva tj osigurati se od detonacije ? (motor nema senzor apsolutnog pritiska vec samo IAT senzor, a pritisak goriva u sistemu je od 0.8 do 1.2 bara na leru)
Ako se ne varam zove se LINK sistem ili nesto slicno, za dodatne brizgaljke....
Kako smanjiti kompresiju i koliko? Koje je najbolje resenje?
Koliki overboost stvara ova turbina sa postojecim podesavanjem kad je ispravna, i da li je moguce modifikovati to podesavanje....?
Hvala svima na strpljenju...



[/img]
Turbo je skinut sa Nissan-a Cherry 1.5 sa 115ks , za koji ne znamo ni da li ima interkuler i hladnjak ulja! (ali provericemo, pa cemo pochupati)
Na njemu pishe sledece:
AiResearch M10,
Na izlazu izduva pise JAPAN i nesto G23
Na unutrasnjoj stranici izlazne cevi iz kompresora pise .48
Osovina WasteGate-a nije podesiva,
Hladjena je uljom.
Poprilicno masna i uljava, rotor kompresora se klima dosta, dok rotor turbine ne mrda i lopatice nisu nagorele , samo su garave... (treba servis)
Ono sto sam nasao o istoj na netu je explodovan sklopni crtez, i da je to Garrett T2 ili T25 sa nesto cudnijim kucistem, i da je isla na nissan pulsar 1.5 itd.
Ono sto me zanima je:
Da li se isplati servisirati tu turbinu?
Da li moze na 1.4 ili manji motor ...
Da li je bolje staviti karburator na taj motor umesto postojeceg BOSCH Mono Point Injection-a?
Ako je bolje sa Injection-om kako dodati vise goriva tj osigurati se od detonacije ? (motor nema senzor apsolutnog pritiska vec samo IAT senzor, a pritisak goriva u sistemu je od 0.8 do 1.2 bara na leru)
Ako se ne varam zove se LINK sistem ili nesto slicno, za dodatne brizgaljke....
Kako smanjiti kompresiju i koliko? Koje je najbolje resenje?
Koliki overboost stvara ova turbina sa postojecim podesavanjem kad je ispravna, i da li je moguce modifikovati to podesavanje....?
Hvala svima na strpljenju...





Comment