Balansiranost motora (preciznost izrade)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Nenad
    CBC Senator XXL
    • 06.01.2005
    • 1364
    • BBgd/Mow

    Balansiranost motora (preciznost izrade)

    Ne citirati post iznad #008
    Sa fabrickom remenjacom radilice?

    P.S. dobar mi je broj poruka
    Boost or bust...
  • Uros Piperski
    CBC Senator XXL
    • 31.01.2005
    • 2978
    • Beograd

    #2

    Sta sa fabrickom remenicom?


    RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

    Comment

    • Nenad
      CBC Senator XXL
      • 06.01.2005
      • 1364
      • BBgd/Mow

      #3
      Havarija radilice se ponekad desava zbog toga sto se remenjaca razvali ili rasloji (akoje presovan metal sa gumom-harmonic dampener). To se naprimer desava kod radilica koje nisu dobro balansirane i vibracije od kaisa je dovedu do oscilacija koje je prakticno razvale. Zato i pitam da li je tamo stajala fabricka remenjaca ili neka aftermarket ili "kineska" zamena. Kakva je tamo remenjaca cisti metal ili sa upresovanom gumom itd.
      Boost or bust...

      Comment

      • Uros Piperski
        CBC Senator XXL
        • 31.01.2005
        • 2978
        • Beograd

        #4
        Sve remenice koje sam ja video su od sivog liva i bez gume. Ponekad naprave manju remenicu od serijske, ali je i ona od metala, obicno od aluminijuma.


        RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

        Comment

        • Nenad
          CBC Senator XXL
          • 06.01.2005
          • 1364
          • BBgd/Mow

          #5
          Na ovo sam mislio,ovako izgledaju na vecini modernih kola remenjace, to su u isto vreme i prigusivaci harmonijskih oscilacija. http://www.quasimotors.com/pulley_warn.htm http://www.miata.net/garage/crankshaft.html



          slika 1
          slika 2

          Edit Uros: Oooogromne slike, morao sam da ih sklonim i stavim linkove.
          Boost or bust...

          Comment

          • No name
            CBC Veteran
            • 28.02.2005
            • 164
            • Novi Sad

            #6
            @nenad

            Mislim da nisi bas najbolje razumeo ,zupcasti kais pokrece nazubljenu remenicu koja sa nalazi na glavi motora,tacnije na bregastoj osovini.A ti ovo sto si pokazao je ako se ne varam remenica za PK kais koji uglavnom pokrece kompresore za klimu,servo pumpe,alternator,... ali nikako bregastu osovinu.

            Comment

            • dfast
              CBC Senator XXL
              • 26.05.2005
              • 1302
              • Hoofddorp NL /Bgd

              #7
              Ova se nalazi na radilici i takva je upravo na mom Suzuki-u, i cini mi se da se cuje po malo, kao da malo stekce, jer se zvuk cuje bas na remenici a ne iz motora.

              Comment

              • Nenad
                CBC Senator XXL
                • 06.01.2005
                • 1364
                • BBgd/Mow

                #8
                Originally posted by No name
                @nenad

                Mislim da nisi bas najbolje razumeo ,zupcasti kais pokrece nazubljenu remenicu koja sa nalazi na glavi motora,tacnije na bregastoj osovini.A ti ovo sto si pokazao je ako se ne varam remenica za PK kais koji uglavnom pokrece kompresore za klimu,servo pumpe,alternator,... ali nikako bregastu osovinu.
                To sto je na slikama su remenjace od radilice (crankshaft ili Na nemackom kurbelwelle ako se ne varam ). Ja sam se interesovao onom havarijom koju je Uros pomenuo(ne osnovnom temom topica) sa slikama klipnjaca i opisom da se raspala radilica.
                Boost or bust...

                Comment

                • Nenad
                  CBC Senator XXL
                  • 06.01.2005
                  • 1364
                  • BBgd/Mow

                  #9
                  Urose,

                  hvala sto si smanjio fotke, samo sam ih na brzinu postovao. Inace to su slike remenjace od radilice za 112 i 113 Mercedes
                  Boost or bust...

                  Comment

                  • Uros Piperski
                    CBC Senator XXL
                    • 31.01.2005
                    • 2978
                    • Beograd

                    #10
                    nema na cemu

                    Nenade, radili se nije raspala. Ostala je cela. Mozda malo kriva, ali ionako se vise nije koristila.


                    RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                    Comment

                    • Nenad
                      CBC Senator XXL
                      • 06.01.2005
                      • 1364
                      • BBgd/Mow

                      #11
                      Ne citirati post iznad; by: M
                      To je ok. u svakom slucaju treba s vremena na vreme pazljivije pogledati remenjacu zato sto od nje dosta zavisi u radu radilice.
                      Boost or bust...

                      Comment

                      • BOOST
                        Founder - Admin od Začetka
                        • 29.09.2004
                        • 8726
                        • Gislaved//Sweden
                        • SAAB 9000 AERO R; SA

                        #12
                        Glup nacin za izbehavanje rezonancija na radilici , no, naj jeftiniji
                        MB, nista chudno
                        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                        move your mind

                        Comment

                        • sw.brick
                          CBC Senator XXL
                          • 09.10.2004
                          • 8141
                          • Beograd, barajevo-zemun
                          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                          #13
                          ne znam da li je glup sistem, isto radi i VW i Volvo (iz prakse) a pokazalo se vrlo efikasnim to jest radilice traju vecno kao i lezajevi radilice.
                          ako i Mercedes i Volvo to praktikuju i imaju dugovecne motore po pravilu mozda vibration damper ne koristi ali je sigurno da ne steti kada su u pitanju vibracije

                          a uz damper je moguce staviti i manji zamajac sa manjim momentom inercije sa onim sto pozitivno sleduje iz toga.
                          volvo
                          945 SE turbo lpg
                          344 GL lpg

                          Comment

                          • M-power
                            Moderator
                            • 10.01.2005
                            • 10060
                            • Bg; Banovo Brdo
                            • CorsaC, astra H,

                            #14
                            Mana je samo ako se ne primeti na vreme njena pohabanost pa remenice uglavnom setaju (vibriraju) vrlo brzo povuku lezajeve koje pogoni kais s nje.... uglavnom lezaj vodene pumpe brzo strada
                            To date there has never been a faster car built for the public road and,
                            it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                            Comment

                            • BOOST
                              Founder - Admin od Začetka
                              • 29.09.2004
                              • 8726
                              • Gislaved//Sweden
                              • SAAB 9000 AERO R; SA

                              #15
                              Halo, nepricamo o V motorima , ovde se definise redni motor.
                              Na rednom ukoliko je balans radilice dobar i protivtegovi korektno izmereni dakle sve u ISO normi, nema potrebe za prigusivacem.

                              No, kad se predje na jeftiniji nacin proizvodnje desava se upravo to, da se koristi prigusivac zbog vatanja dinamicke greske u konstrukciji. Molim Vas nemesajte babe i zabe, uzmimo zdravo za gotovo da je masinski deo odradjen kako treba, pustite se profitne komercijale koja globalizuje trziste

                              btw: znam po puno segmenata u motorima i periferiji kad je koja firma pocela da fuserira
                              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                              move your mind

                              Comment

                              Working...
                              X