Havarija radilice se ponekad desava zbog toga sto se remenjaca razvali ili rasloji (akoje presovan metal sa gumom-harmonic dampener). To se naprimer desava kod radilica koje nisu dobro balansirane i vibracije od kaisa je dovedu do oscilacija koje je prakticno razvale. Zato i pitam da li je tamo stajala fabricka remenjaca ili neka aftermarket ili "kineska" zamena. Kakva je tamo remenjaca cisti metal ili sa upresovanom gumom itd.
Mislim da nisi bas najbolje razumeo ,zupcasti kais pokrece nazubljenu remenicu koja sa nalazi na glavi motora,tacnije na bregastoj osovini.A ti ovo sto si pokazao je ako se ne varam remenica za PK kais koji uglavnom pokrece kompresore za klimu,servo pumpe,alternator,... ali nikako bregastu osovinu.
Ova se nalazi na radilici i takva je upravo na mom Suzuki-u, i cini mi se da se cuje po malo, kao da malo stekce, jer se zvuk cuje bas na remenici a ne iz motora.
Mislim da nisi bas najbolje razumeo ,zupcasti kais pokrece nazubljenu remenicu koja sa nalazi na glavi motora,tacnije na bregastoj osovini.A ti ovo sto si pokazao je ako se ne varam remenica za PK kais koji uglavnom pokrece kompresore za klimu,servo pumpe,alternator,... ali nikako bregastu osovinu.
To sto je na slikama su remenjace od radilice (crankshaft ili Na nemackom kurbelwelle ako se ne varam ). Ja sam se interesovao onom havarijom koju je Uros pomenuo(ne osnovnom temom topica) sa slikama klipnjaca i opisom da se raspala radilica.
Ne citirati post iznad; by: M
To je ok. u svakom slucaju treba s vremena na vreme pazljivije pogledati remenjacu zato sto od nje dosta zavisi u radu radilice.
ne znam da li je glup sistem, isto radi i VW i Volvo (iz prakse) a pokazalo se vrlo efikasnim to jest radilice traju vecno kao i lezajevi radilice.
ako i Mercedes i Volvo to praktikuju i imaju dugovecne motore po pravilu mozda vibration damper ne koristi ali je sigurno da ne steti kada su u pitanju vibracije
a uz damper je moguce staviti i manji zamajac sa manjim momentom inercije sa onim sto pozitivno sleduje iz toga.
Mana je samo ako se ne primeti na vreme njena pohabanost pa remenice uglavnom setaju (vibriraju) vrlo brzo povuku lezajeve koje pogoni kais s nje.... uglavnom lezaj vodene pumpe brzo strada
To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Halo, nepricamo o V motorima , ovde se definise redni motor.
Na rednom ukoliko je balans radilice dobar i protivtegovi korektno izmereni dakle sve u ISO normi, nema potrebe za prigusivacem.
No, kad se predje na jeftiniji nacin proizvodnje desava se upravo to, da se koristi prigusivac zbog vatanja dinamicke greske u konstrukciji. Molim Vas nemesajte babe i zabe, uzmimo zdravo za gotovo da je masinski deo odradjen kako treba, pustite se profitne komercijale koja globalizuje trziste
btw: znam po puno segmenata u motorima i periferiji kad je koja firma pocela da fuserira
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment