Audi TT 1.8t

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Stefan90
    CBC Član
    • 13.11.2012
    • 90
    • Beograd
    • Audi TT mk1

    Audi TT 1.8t

    Evo ovako prvo da predstavim auto
    Audi tt 1999 , FWD, 180hp, motor AJQ , turbina k03.
    4-5 meseci ima ugradjen sekven stag-isa2, valtek dizne 3ohm, tomaseto AT13 isparivac.

    Planiram da uradim neki sitniji tuning, (chip) ali prvo hocu da uradim sve sitne hardwerske modifikacije da bi uradio chip po meri.

    Sta je uradjeno na autu
    1-Removed EVAP/N80 N249 (da eliminisem mognost curenja vakuma i dobijem brzi prelazak iz stanja potpritiska u natpritisak)
    stavljeni su otpornici 10w 330OHM... (ovo moze da se eliminise chipom i onda da se skinu otpornici.

    2-Repaced DV 710C (pocepala se membrana) stavljen je 710N

    3-Kvacilo eliminsan plivajuci /stavljen G60 zamajac +VR6 set kvacila.

    4-Zamenjen je airbox sa pecurkom (nije neka marka samo probano, planiram da uzmem neku kvalitetniju koja ne zahteva ulje da ne
    bih unistio maf)

    sve je uradjeno po uputstvima koje sam nalazio na netu, ako nesto nije dobro uradjeno recite posto su svi delovi koji su skinuti ocisceni i spakovani u kuptiju pa ako nesto ne valja sto sam skinuo da vratim.

    Sta planiram da uradim.
    -PCV moja zamisao je bila da samo skinem PCV ventil sa mesta gde ulazi u usis, usis zacepim a na PCV ventil stavim onaj mali filter kao za skutere i to je to... ali ne znam koliko je ovo sigurno po motor. ( ili moram da pravim catch-can?)

    -Prebacivanje DV posle interkulera na crevo koje ide na granu. (od kad je stavljena pecurka cuje se jako kad vraca vazduh tj kad otvori baypass pri pustanju gasa pa me to malo nervira) ovo cisto estetike radi tj tog iritirajuceg zvuka.

    -Skidanje katalizatora , posto je model ima narrowband lamba , moracu drugu lambu da stavim u neki prigusivac pa onda da je usrafim? ili mozda necu posto vozim na gas? ne znam da li ona meri razliku u odnosu na pre cat lambdu ili javlja gresku ukoliko su ocitavnja ista/priblizna, ili ima zactrani minimum pa ako su posle skidanja katalizatora izduvni gasovi zadovoljili normu greska se nece javiti? Da li postoji durgi nacin resavanja problema za zanjom lambdom? elektronsko gasnje, konvert u wideband ili moram hardwerski to da resim sakrivanjem lambde u tu tja prigusivac?

    -proveravanje turbine u kakvom je stanju ako je losa , mozda mi je isplativija varijanta nabaviti reparirani k04 nego k03.
    cena je tu negde a mogucnosti su dosta vece.

    -Remap ocekujem da sa skidanjem katalizatora i fabirckom turbinom moze da se izvuce 220konjica i dobije 40-50nm momenta?
    ukoliko je turbina ok. ukoliko se menja i stavlja k04 ocekujem da moze i vise da se dobije 250hp i 60ak nm? izduvnu granu za k04 je
    drug kupio greskom i sad mu stoji pa ako je ne proda a meni bude trebala dobicu je povoljno, e sda jedino sto uz k04 je preporucljivo da bude veliki interkuler ali moze i ovako da radi bez problema navodno.... to je sve pod znakom pitanja kao i veca ulaganja u auto to jest k04, jedino u slucaju da je ova turbina bas toliko losa i da ce uskoro da ode pa onda sta je tu je neizbezan trosak pa bolje da dodam koji evro i dobijem vise snage...

    ali trenutni plan je ovaj znaci sve stock uz male izmene pa koliko uspem da izvucem.

    Bilo kakva sugestija, kritika ili ideja bi dobro dostla, sta valja? sta ne? sta je dobro uradjeno ? sta nije? da li ima jos neka sitnica koja bi pomogla.....
Working...
X