Pitanje je upuceno ljudima koji koriste motul ulja.
Dosta sam analizirao koje bi ulje bilo najbolje za moj motor i dosao sam do zakljucka da je 300V najbolje(svaka cast), ali ne zbog svih reci hvale nego zbog cinjenice da sam se dvoumio izmedju 5-30(Ford) i 0-40(5-40) ulja i da sam zakljucio da 300v 5-30 ima prednosti oba. Ima manji viskozitet cime bi se poboljsao protok(hladjenje?) I naravno time zadovoljava fordov viskozitet za koji je motor i napravljen, a isto tako ima izuzetno viskok HTHS sto bi opet znacilo da pruza zastitu kao SAE 40 ako ne i vise.
Zanima me da li je neko razmisljao kakvu zastitu pruzaju 300V uja pri hladnom startu jer su to pre svega trkacka ulja koja nisu ni dizajnirana da se brinu o hladnom startu, a kamoli niskim temperaturama. Ono sto ide u prilog tome je da im POUR POINT nije preterano nizak. Recimo da bi 300V 0-20 ulje bilo najbolja varijanta za hladan start na minusu i da je definitivno najredje ali njegov PP je tek oko ?38 dok recimo dobro 0-40 ima i do ?60.
[/quote]
Dosta sam analizirao koje bi ulje bilo najbolje za moj motor i dosao sam do zakljucka da je 300V najbolje(svaka cast), ali ne zbog svih reci hvale nego zbog cinjenice da sam se dvoumio izmedju 5-30(Ford) i 0-40(5-40) ulja i da sam zakljucio da 300v 5-30 ima prednosti oba. Ima manji viskozitet cime bi se poboljsao protok(hladjenje?) I naravno time zadovoljava fordov viskozitet za koji je motor i napravljen, a isto tako ima izuzetno viskok HTHS sto bi opet znacilo da pruza zastitu kao SAE 40 ako ne i vise.
Zanima me da li je neko razmisljao kakvu zastitu pruzaju 300V uja pri hladnom startu jer su to pre svega trkacka ulja koja nisu ni dizajnirana da se brinu o hladnom startu, a kamoli niskim temperaturama. Ono sto ide u prilog tome je da im POUR POINT nije preterano nizak. Recimo da bi 300V 0-20 ulje bilo najbolja varijanta za hladan start na minusu i da je definitivno najredje ali njegov PP je tek oko ?38 dok recimo dobro 0-40 ima i do ?60.
[/quote]
Comment