Bosch kaisevi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Nikola
    CBC Senator XXL
    • 29.09.2004
    • 975
    • Indjija/Vojvodina

    Bosch kaisevi

    Poz.
    Jel imao neko iskustva sa zupcastim Boschovim kaisevima, ili sa Boschovim kaisevima uopste.
    Dobio sam povoljno iz madjarske 2 kom. za moj boxer motor, pa me interesuje na kom su nivou kvaliteta.
    Na Boschovom sajtu pise da su njihovi kaisevi prva ugradnja u MB, Volvo, Opel...
    Inace, jel zna neko koje je dozvoljeno vreme skladistenja za ovakav tip kaisa?

    Hvala!
    .:Cuore Sportivo:.
    Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 103HP 96`
  • Boki Ar
    CBC Senator XXL
    • 11.11.2004
    • 2827
    • Aranđelovac
    • Vektra

    #2
    Bosch remenje

    Bosch remenje je dobrog kvaliteta,definitivno.Ranije sam ih ugradjivao prilično ,nikada problem...
    U zadnjih par godina koristim samo Gates (poznatiji kao Power Grip) i isto OK.
    U vezi roka skladištenja,ne bih da izmišljam,ali evo jednog ličnog iskustva...
    Original Fiat zupčasti remen,upakovan (greškom kupljen u Švajcarskoj za Uno Turbo --- 101=116 zuba Uno T = 118} stajao je,doduše,na suvom mestu,udaljenom od toplote i sunčeve svetlosti ,nekih bezmalo 10 god.
    Ugradio ga na Zastavu 101 (očevu) i u zdravlju i veselju vozio 50.000km.
    Pozdrav!
    BP
    ***************

    Comment

    • -Q-
      CBC Senator
      • 03.12.2004
      • 288
      • Srbija/Beograd

      #3
      znas da se na alfama jedino kvare stvari na kojima pise Bosch
      ja samo znam da Good Year nece prici mojoj Alfi vise...
      ricambi je ricambi...
      2008. Leon

      "... ah V-TEC, all of the lag, none of the turbo, its like waiting for bad sex..."

      Comment

      • Milos
        CBC Senator XXL
        • 12.05.2005
        • 700
        • Beograd, carraburma

        #4
        Originally posted by Quadrifoglio
        ricambi je ricambi...
        daj boze...

        Comment

        • Nikola
          CBC Senator XXL
          • 29.09.2004
          • 975
          • Indjija/Vojvodina

          #5
          Originally posted by Quadrifoglio
          znas da se na alfama jedino kvare stvari na kojima pise Bosch
          ja samo znam da Good Year nece prici mojoj Alfi vise...
          ricambi je ricambi...
          A ja racunam da cu bar ovi najveci naucili kako se prave takve osnovne stvari kao sto su kaisevi...
          Ovi moji su sigurno original Bosch, iz nemacke, u to nemam sumnje...

          Jel zna neko ko je proizvodjac kaiseva za prvu ugradnju u Alfe, iz sredine 90`-ih?
          .:Cuore Sportivo:.
          Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 103HP 96`

          Comment

          • BOOST
            Founder - Admin od Začetka
            • 29.09.2004
            • 8726
            • Gislaved//Sweden
            • SAAB 9000 AERO R; SA

            #6
            Zeznuto to sa Bosch kaishevima, puni elektronike, kvare se stalno, moraju na odrzavanje... da .. bedak

            Nema veze sto je auto italijan, no izbegavaj spagete umesto kaisa, nista od tvorevina za italijansko trziste neodgovara kontinentalnoj klimi kod nas, zimski start ih ubija. Bosch ima bolja iskustva sa sirokim termickim responsom ...
            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
            move your mind

            Comment

            • sw.brick
              CBC Senator XXL
              • 09.10.2004
              • 8141
              • Beograd, barajevo-zemun
              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

              #7
              meni na autu oba zupcasta kaisa originalni delovi Volvo a proizvodjac je eto Pirelli. za sada izgleda da dobro podnose balkansku klimu
              volvo
              945 SE turbo lpg
              344 GL lpg

              Comment

              • BOOST
                Founder - Admin od Začetka
                • 29.09.2004
                • 8726
                • Gislaved//Sweden
                • SAAB 9000 AERO R; SA

                #8
                Ahh brick, prichas o OEM??? Nezanosi se
                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                move your mind

                Comment

                • sw.brick
                  CBC Senator XXL
                  • 09.10.2004
                  • 8141
                  • Beograd, barajevo-zemun
                  • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                  #9
                  da, OEM kroz prodaju oficijelnog rezervnog dela kod dilera.
                  nadam se da to znaci da ne moram da brinem da li ce zupcasti izdrzati ceo predvidjeni radni vek.

                  osim km preporuke, na koliko godina bi trebalo da se zupcasti menja pod obavezno.

                  ovaj moj ima na sebi "5099" sto tumacim kao oznaku da je proizvedne krajem 1999. godine sto znaci da je ugradjen nesto kasnije. mogu da slikam pa da procenis stanje ako si raspolozen na takvu daljinsku dijagnozu..

                  ja ga koristim jedno 45k km, rekli su mi da je promenjen pre nego sto sam uzeo auto (sto i vizuelno lici) a racunam da je recimo menjan realno oko 2001/2002 godine (znaci jedno 2 godine pre nego sto je kod mene, odnosno oko 30k).

                  sada cenim da ukupno ima oko 75k pa da ga menjam taman na jesen 2006.te, bice oko 100k (mozda nesto vise).

                  losa procena, smem li da se pouzdam u Pirelli i OEM (pise Volvo na njemu i na onom pomocnom dvostruko zupcastom) i kako kazu nekog roka trajanja od 6 godina ??

                  vizuelno je maltene ko u radnji, sve radi besumno a i ne teram ga bas cesto preko 5500 rpm


                  uh, bas mnogo pitam ali mozda ce jos nekome pomoci oko procena kada ga menjati..nadam se.
                  volvo
                  945 SE turbo lpg
                  344 GL lpg

                  Comment

                  • sw.brick
                    CBC Senator XXL
                    • 09.10.2004
                    • 8141
                    • Beograd, barajevo-zemun
                    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                    #10
                    da dodam, nasao sam nalepnicu da je prvi put zupcasti menjan 1995. godine na 105k km, onaj iz fabrike dakle posle 7 godina.
                    volvo
                    945 SE turbo lpg
                    344 GL lpg

                    Comment

                    Working...
                    X