Nisam znao gdje da stavim ovo pitanje ali pošto se tiće motora... Naime radi se o motoru od S2000. Honda je iz 2003 godine ima 24460 km. Radi kao singerica, nije lupana i košta 25 500 eura. No što sam zapazio kod motora je uljni prsten oko čepa za doljevanje ulja i prsten oko otvora za mjerač razine ulja. Imam i slike pa ako bi mi mogli reči o ćemu se tu radi da se ne zaletim sa kupnjom. Hvala.
Q:Honda S2000
Collapse
X
-
Mislis vlazno od ulja. Veoma moguce da je samo pri sipanju malo prosuto po deklu, a ako je auto na prodaju da je svaka musterija izvadila sipku od ulja pa se i ona zamastila.To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
-
-
Ehej HondićPoslao sam ti slike. Tih prstenova od uljnih para i ispuha. Sve je ok samo me brine to pirenje uljnih para na otvore. Bojim se da uskoro neće otići brtva pa karike pa pola čuda :-/
... a ja dijete radničko, ne znam što je to tunning show...
Comment
-
-
Evo i slika...
Ja koliko vidim ovaj dim iz auspuha je bele boje.Koja temperatura je bila napolju kada si gledao auto?Posto normalno je dimi ako je bilo hladnije...
E sad ima jos jedna stvar,koju sam odavno zapazio i to ne samo ja nego mnogi,a to je da honde na nizim temperaturama mnogo vise izbacuju vidljivog dima na auspuh nego ostali...zasto...ne znam...mozda motori rade na vishim temperaturama....mozda ce ekipa znati da obrazlozi zasto i kako?
Power of dreams !!!
Comment
-
-
Vani je bilo jako hladno, brrr :-) Ne brine me dim. To sam slikao da se vidi ispuh. Nema nikakvih masnoča i tako to. Brine me ovo oko mjerača i čepa. Sumnjam da auto koji je servisiran kod ovlaštenog servisera ima tako nespretne majstore. Vidio sam i slike motora tjuniranih S2000 sa turboima nitko nema ove tragove uljnih para. No pošto ga prodaje subarov salon koji je prio bio zastupnik za honde malo je vjerovatno da ću im vjerovati na riječ ili drugim zastupnicima. Ako je auto propirio oni će šutiti i reći da je normalno. Drže se zajedno da ga uvale ovci. Cijena je bila 29 000 eura spustio sam na 25 500 eura. Prodaju ga cca godinu dana. Auto je 10/2003 pa da imate malo podataka. Vlasnik je navodno tvrtka koja prodaje biljne preparate. Lik je bogat i mjenja aute svake godine. Poslije S je imao Subaru Imprezu, Nissan 350 Z, sada vozi Murana. Može si priuštit guštanje ali i ubijanje, pogotovo pošto zna da u prvoj godini gubi najviše. Mislim da ga je dotukao ili nije mjenjao ulje. Kaže mi trgovac da je u cca 25 000 km bio na dva servisa!!! Onaj na 2000 i na 15000 km. To je meni malo sa obzirom na obrtaje koje ovaj motor traži. Mišljenja? Hvala.... a ja dijete radničko, ne znam što je to tunning show...
Comment
-
-
Cao !!
Ajd da vam malo razbijem nedoumice.
Naime, za sve motore koji se voze u HI-rpm vazi sledece.
Blow pored karika-povecan
Opterecenje na iberlaufu-povecano
Sta se desava: Ulje biva u sudaru sa pokretnim delovima motora, explozije na molekularnom nivou stvaraju povecanje pritiska u karteru.
Motor jednostavno neuspeva da se oslobodi pritiska koji postoji te uljani kondenz mora negde da izadje.
Normalna pojava, vodi strogo racuna da koristis Motul ulje na bazi Estera i to ti se nece desavati
PozzAtt mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
Daklem, hoćeš reći da ga mogu slobodno kupiti? Ti kažeš DA. Ja ga keširam. Tebi na savijestUlje ću stavljati koje god tti kažeš
Unutra je navodno Castrol RS. Navedi detalje oko ulja. Hvala.
... a ja dijete radničko, ne znam što je to tunning show...
Comment
-
-
Ja mislim da je Boost mislio na MOTUL 300V ulje!Neshto loshije od toga ne sipaj ni sluchajno.A 206 moze malo vishe da nam napishe o njemu,posto sam video na jednom forumu da zna
Jos jedna stvar,honda nije pravila motore da se stede nego da se voze kako i dolikuje jednom takvom motoru,tako da ako je taj lik uspeo da je salomi za 25k km onda honda nije shto je nekada bila...
Lichno sam upoznao choveka koji u civic-u 89 god nije menjao ulje 50k km...i opet ide...jes da ga je ceo servis pljuvao,ali on se i dan danas vozi sa tom hondom....
Efi...ako kupish tu hondu ocekujem te u DubiciPower of dreams !!!
Comment
-
-
Uh.. hahha Castrol neradi sa tom brzinom klipova nikako, posebno ne RS , kalcijumski molekuli u njemu su da da rastezu i onda je dobra meta za razbijanje.
Treba ti ulje koje je tecno i sa dobrim protokom, Ester, dupli ester itd..
Imas na strani Motula i Red Line (Motul za ****vce u obrtajima , RedLine za Extremni obrtni momenat -takodje u obrtajima)
F1 motori se voze na Ester uljima, dragsteri tipa topfuel , cela STCC elita.. dakle, nema sta da se diskutuje.
Ovo je obicno overkill za standarde motore ali S2000 motor nije nikakav standardni motor i neocekuje se od njega da ide 300.000km vec kao i M serija kod BMWa da lezi racionalno izmedju 100-200K km
To sto "Honda" spominje Civica iz 89 nema veze sa ovim sto planiras da uzmes.
Posebno u poredjenju sa TDi motorom koji si vozio ovaj ce biti mrtav kao sushi, ali kad se probudi kontrast je toliko izrazen da ce da lici na starog dobrog BMW 2002 Tii , 2 licnosti pod jednim poklopcem.
Budi pametan , treba vremena za nauciti se voziti takav karakter i nasi putevi nece oprostiti nedostatak tezine auta ako krene kud netreba!!!Code:Efi reche: Hvala Vam obojici :-) No da Vam kažem kad se motor ugrijao tip ga je lupio po gasu. A joj :-) Ja sam se sledio. Veliko strahopoštovanje imam prema ovom autu. Nikakvi mobiteli za vrijeme vožnje, nikakav umor i slične stvari nisu dobro došle u vožnji ovakog auta. Kako to zvuči. To trebate čuti. Prostora u kabini ima za mene a ja nisam sitan ;-) Boost nego nisi mi konkretno rekao da li da ga kupim ili ne? :-) Ne tražim Audia u S2000, ovo je za gušt. Niti mislim praviti neke bijesne kilometre sa njim. Onaj overkill što si spominjao, znači da je to bilo na Audi A4 benzincu on bi bio za generalku a pošto je kod S to je normalno? Ili? Ne bi volio da mi mrlja te pare sve jače i jače. Pa da mi počne dimiti plavo i te fore. Da li trebam što ispitati kod motora pa da ti javim pored ovih slika. Frajer koji ga prodaje tj. trgovac zna puuunoo o autima i svašta je vozio. Čudno mi je da ne zna odakle ulje??? Ima tamo i alternativa. Subar impreza wrx sti 30 000 eura. Kod te cijene baš nije voljan pregovarati.
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
Efi, gde god je Nikasil u upotrebi neide sa benzinom koji ima puno sumpora.
Sta znas o benzinu koji ces sipati?
Koliki je procenat sumpora da li je na nivou EU normi ili ne?
Desavale su se havarije na njima od 80-130K km, znam i to ovde u Svedskoj, sve visi na ivici mariginala koji mehanika podnosi. Kilometri mu nisu problem koliko godine, sa tako napregnutim materijalima.
Puno hladjenja i grejanja materijala u motoru im je smrt. Najvise bi volio vrtiti se non stop.
Znam da su zelje i "gusht" jedno a realnost i potrebe drugo.
Malo mi je previse nepoznatih za resenje jednacine da bi ti dao blagoslov i rekao : Kockaj se sa tolikim parama.
Nadam se da me razumes.Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
OMVom premium. Mislim da bi bio dostojan? "Kockao" sam se sa 4 800 eura i zaradio u CG 46 680 eura (na jednoj dionici a kupio sam ih više) na period od 6 mjeseci. Stan sam kupio, opremat ću ga postepeno jer nisam siguran da li ću ga prodavati zbog privatizacije INE. Nagodinu bi trebao sudjelovati u gradnji tri stana u Dubrovniku za koje moram izdvojiti cca 150 000 eura. Ti stanovi me sprečavaju da ne kupim novi S2000 jel sam u knap sa lovom. Mogu dići kredit sa cca 10 do 14 % kamata godišnje ali... Volim keširat za ono što imam. Malo mi postalo naparno pratiti burze pa sam htio guštat. Ima još puno prilika za investirati ali što znači da moram jaaaako puno putovati. Turska, Rumunjska, Iran a da li mi je tu sad auto pravo prijevozno sredstvo??? Je*iga nisam pametan ali mi je drago što ima opcija i mogučnosti. A u biti nikad nije pravo vrijeme za kupovinu auta. Uvijek sa tim param možeš kupiti brdo dionica koje su podcjenite i zaraditi oko 300 posto na godinu. Uvijek dileme i analize a mladost prođe... Što više napisati...
... a ja dijete radničko, ne znam što je to tunning show...
Comment
-
-
Comment