ESCORT 16V tuning

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Sloba_NS
    CBC Član
    • 10.12.2005
    • 76
    • Novi Sad - Centar
    • Alfa 147 Selespeed P

    ESCORT 16V tuning

    Vlasnik sam Ford Escort-a "6", 1,6 Zetec-16V EFI (90KS).

    Ima li neko iskustva u "performance tuning"-u ovog automobila, sta i kako...?

    Hvala,
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    #2
    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind

    Comment

    • Sloba_NS
      CBC Član
      • 10.12.2005
      • 76
      • Novi Sad - Centar
      • Alfa 147 Selespeed P

      #3
      Nije mi jasno u cemu sam pogresio, kada me saljes na pravilnik...!?

      Sta da radim kada jos nista nisam dobio na mejl!?

      Comment

      • CLD
        CBC Senator XXL
        • 08.02.2005
        • 1225
        • Belgija - ranije Luna-Chico

        #4
        Samo da je red da se predstavis pre nego sto pocnes da komuniciras,red je , a i da imas opciju search jel tema vec verovatno postoji. Nista licno samo tako kod nas funkcionise.

        Comment

        • Sloba_NS
          CBC Član
          • 10.12.2005
          • 76
          • Novi Sad - Centar
          • Alfa 147 Selespeed P

          #5
          OK i ja sam za, da to sve tako izgleda, ali...

          Sada sam otisao da se predstavim, kad ono i to je zabranjeno..!?

          Uz to, nema istih tema..!

          Hoce li mi neko objasniti sta tacno da uradim!?

          Comment

          • M-power
            Moderator
            • 10.01.2005
            • 10060
            • Bg; Banovo Brdo
            • CorsaC, astra H,

            #6
            Nisi nista pogresio.
            Jednostavno se predstavis u zajednickoj temi za predstavljanje jer je od nedavno zbog preglednosti zabranjeno otvaranje nove teme za svakog clana.
            To date there has never been a faster car built for the public road and,
            it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

            Comment

            • Sloba_NS
              CBC Član
              • 10.12.2005
              • 76
              • Novi Sad - Centar
              • Alfa 147 Selespeed P

              #7
              E sad, mogu li dobiti konkretan odgovor, iskustvo ili savet nekog od strucnjaka, vezan za efektivni, performance tuning Escorta 1,6 Zetec-16V EFI..!? (Ne bih da menjam motor.)

              Hvala!

              Comment

              • M-power
                Moderator
                • 10.01.2005
                • 10060
                • Bg; Banovo Brdo
                • CorsaC, astra H,

                #8
                Stvarno ne znam sta bi ti ko ovde savetovao sem uobicajnih stvari Chip, auspuh itd. I to odabranih firmi.
                Prva postavka je ta koliko mozes finansijski da se ispruzis i koliko i sta zelis uopste. Motor tvojih kola nije popularan za tuning te ovde neces dobiti klasicne isfurane i ne proverene savete.
                To date there has never been a faster car built for the public road and,
                it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                Comment

                • Sloba_NS
                  CBC Član
                  • 10.12.2005
                  • 76
                  • Novi Sad - Centar
                  • Alfa 147 Selespeed P

                  #9
                  Koji menjac bih mogao upotrebiti i koji bi pasovao za moj Escort 1,6 Zetec-16V EFI, da dobijem efektivnija ubrzanja?

                  Sa ovim (fabricki) sam generalno zadovoljan po faktoru vremena (10 sec. 0-100 km/h), ali ne i predjenog puta... TD v.s. 16V na primer, gde TD po stoperici ima isto, cak i slabije ubrzanje, a sibne mi desetak metara ispred i sve tako do 140-145+ km/h, kada ja (16V) prebacim iz trece u cetvrtu..! Provereno!

                  Comment

                  • overspeed
                    CBC Senator XXL
                    • 24.05.2005
                    • 2779
                    • Kosovska Mitrovica

                    #10
                    Pazi, lepo ti je M rekao kakva je situacija... Zetec motori (narochito 1,6)nisu napravljeni za neke visoke performanse, a narochito ne za low-budget tuning. Chak shta vishe, stariji motori Forda (pre Zeteca) su bili pogodniji za tuning, ako se secash starog Escorta Coswortha, na primer... Iz lichnog iskustva mogu da ti preporuchim neki dobar izduv kao najjeftinije i najefektnije reshenje. Ja sam na Fiesti XR2i sa 1,6 CVH 8V motorom, 110 KS, dobio par konja zamenom komplet izduva i grane, shto se vidno osecalo u vozhnji, pre svega zbog male tezhine auta. Mozhesh da idesh na K&N, ali ce pozitivnog efekta biti samo ako se postavi pravilno, shto se retko srece u praksi... Chak ni chip tuningom necesh dobiti neshta narochito, auto bez turba se ne isplati chipovati, realno gledano. E sad, ako si raspolozhen da i pored svega ulazhesh mozhesh izvuci nekih 12-15 KS kombinacijom svega navedenog. Ja mislim da to nije vredno investicija, ali to je ipak tvoj auto, tako da... =]

                    U svakom sluchaju zhelim ti ugodnu vozhnju
                    http://www.bmw.tv

                    Comment

                    • Sloba_NS
                      CBC Član
                      • 10.12.2005
                      • 76
                      • Novi Sad - Centar
                      • Alfa 147 Selespeed P

                      #11
                      Gde si nabavio izduvnu granu i koja je forma (bila) 4-1 ili 4-2-1?

                      Meni je sve od izduvne grane, koja je fabricki 4-2-1, uradio Bata sportauspuff, protocno, 50 mm.

                      Takodje, imam i K&N pecurku RC-2770, a postavio sam je tako sto sam na polovini usisnog creva iz kutije u EFI, odsekao i postavio pecurku tako da stoji malo iznad mesta gde iz "nosa" prima vazduh.
                      Sta ti podrazumevas pod pravilnom montazom?

                      Comment

                      • sw.brick
                        CBC Senator XXL
                        • 09.10.2004
                        • 8141
                        • Beograd, barajevo-zemun
                        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                        #12
                        pravilna montaza znaci da je van motorskog prostora, tamo gde je hladni gusci vazduh.

                        bilo gde ispod haube ima samo pogorsanje efekta u odnosu na fabricko resenje (ne svako, ono malo kvalitetnije gde se vazdhu dovodi van motorskog prostora).

                        pri celoj prici, sam filter vazduha nije usko grlo usisnog sistema, potpuno j enebitno da li je KN, obicni papirni ili da nema nikakvog filtera protok fluida je odredjen precnikom (kapacitetom) leptira i spojnih creva/cevi a to je kod proseecnog auta obicno reda oko 350-400KS sto se vazduha i fabrickog filtera tice.

                        tako da KN ili slicno ima drugacije efekte, ne podize snagu motora jer ne upumpava vecu masu vazduha u cilindre.

                        podrazumeva se da obicni fabricki filter nije totalno zapusen ili slicno tesko zapusten motor.
                        volvo
                        945 SE turbo lpg
                        344 GL lpg

                        Comment

                        Working...
                        X