Sistem za paljenje vuche X Ampera?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    Sistem za paljenje vuche X Ampera?

    Cao !

    Primecujem da chesta tema diskusije bude sistem za paljenje.

    Sad, ovako, malo me zagolicalo i interesuje me da li neko ima predtavu koliko ztruje povlaci (max load) jedan moderan sistem za paljenje?
    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind
  • *IvanT*
    CBC Senator XXL
    • 30.01.2005
    • 3234
    • Srbija, Beograd, Kara

    #2
    Pa trebalo bi da bude negde od 150-200A.
    http://www.lovatogas.co.rs

    Comment

    • 206
      Admin od ispočetka :)
      • 09.12.2004
      • 9548
      • Beograd
      • 206

      #3
      Koji, DI ili obican?

      Ne vise od 15 ampera, verovatno blize 10.
      The difference between men and boys is the price of their toys

      Comment

      • BOOST
        Founder - Admin od Začetka
        • 29.09.2004
        • 8726
        • Gislaved//Sweden
        • SAAB 9000 AERO R; SA

        #4
        DI, dakle nesto od CDI tipa npr
        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
        move your mind

        Comment

        • Valent Vudriga
          CBC Senator XXL
          • 02.04.2005
          • 2778
          • USA

          #5
          Osim casnih izuzetaka, 5-8 A. Koji je slucaj s Trionic-om?

          Comment

          • jaksa
            CBC Senator XXL
            • 23.10.2004
            • 701
            • Novi Beograd, SC

            #6
            E ja sam hteo da isprobam 1 grejac (za dizel, 1 od 4) koji mi stoji u kutiji sa alatom da li radi, i mislio sam da mogu da to uradim sa obicnim punjacom za akumulator , doduse onim jacim od 12A.

            Kako sam ga spojio na kleme, punjac zamalo nije strefio shlog , skala je odmah otisla na max, a trafo je poceo da zuji i odmah sam ga diskonektovao.

            Grejac radi, malo (vise) se je i zagrejao

            Mogu misliti koliko A vuce ceo sistem sa jednim grejanjem, pa sa drugim grejanjem (zimi), pa sa verglanjem...

            Comment

            • 206
              Admin od ispočetka :)
              • 09.12.2004
              • 9548
              • Beograd
              • 206

              #7
              Misli se na sistem paljenja svecica, coil pack, DI kasetu...
              The difference between men and boys is the price of their toys

              Comment

              • *IvanT*
                CBC Senator XXL
                • 30.01.2005
                • 3234
                • Srbija, Beograd, Kara

                #8
                Evo malo za razmisljanje?...

                izvor auto data
                u pitanju je npr. SAAB 9-5 2003 2.3 Aero

                http://www.lovatogas.co.rs

                Comment

                • BOOST
                  Founder - Admin od Začetka
                  • 29.09.2004
                  • 8726
                  • Gislaved//Sweden
                  • SAAB 9000 AERO R; SA

                  #9
                  50A no, obratite paznju , ima sistema koji su induktivni i uzimaju visoku struju za punjenje bobina dok energija varnice bude mizerna.
                  Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                  move your mind

                  Comment

                  • 206
                    Admin od ispočetka :)
                    • 09.12.2004
                    • 9548
                    • Beograd
                    • 206

                    #10
                    Reda 100-120 mjoul
                    The difference between men and boys is the price of their toys

                    Comment

                    • BOOST
                      Founder - Admin od Začetka
                      • 29.09.2004
                      • 8726
                      • Gislaved//Sweden
                      • SAAB 9000 AERO R; SA

                      #11
                      IvanT >>

                      To je najlosiji primer peak vrednosti sa niskim naponom DWELL, dakle pri visokim obrtajima dolazi do chestih praznjenja kondenzarora.
                      Jednostavno glavna zica nestize da donese struju, dakle + ka DI kaseti, te napon napajanja padne na 5-6V i pri tome STRUJA dakle AMP rastu.
                      To je podatak ne iz frbarike , dakle ne SAABov vec negde neko merio.
                      Kad su svi kontakto OK struja neprelazi 50A i DWELL nije ispod 11V
                      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                      move your mind

                      Comment

                      • BOOST
                        Founder - Admin od Začetka
                        • 29.09.2004
                        • 8726
                        • Gislaved//Sweden
                        • SAAB 9000 AERO R; SA

                        #12
                        dwelltime tabela
                        rpm.........501...........1 200.........3 999........6 000....... 7 500......8 499
                        volt
                        15.00.......10.0.......... 4.0........... 2.0........... 2.0........... 2.0........... 1.5
                        14.00........10.0......... 4.0........... 2.0........... 2.0........... 1.9........... 1.4
                        13.00........10.0......... 4.0........... 2.0........... 2.0........... 1.7........... 1.3
                        12.00........10.0......... 4.0........... 2.0........... 2.0........... 1.5........... 1.3
                        11.00........10.0......... 4.0........... 2.0........... 2.0........... 1.3........... 1.3

                        Crna DI kaseta o kojoj je pricano TK3,6
                        Podatci mereni u labaratoriji SAABa .
                        dwelltime V11.00 je 50A i tu je max opterecenje.
                        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                        move your mind

                        Comment

                        • dranix
                          CBC Senator XXL
                          • 04.10.2004
                          • 3079
                          • Antwerpen/Belgium
                          • Saab 9-3

                          #13
                          206,
                          To nije mizerna energija. Sve preko 80mJ je vec dovoljno.
                          Moderne bobine imaju otpor primara 0,2-0,3 oma a neke i znatno manje ali se normalno ne ugradjuju serijski u vecinu automobila. Potrosnja sistema zavisi pre svega od broja obrtaja motora jer se kondenzator ne puni dok se prvo ne okine (i isprazni) preko bobine.
                          Kod najklasicnijeg induktivnog sistema paljenja je struja 5-6 ampera a isto i kod CDI ako se puni jednim odmerenim impulsom. Ako se CDI puni pretvaracem napona (12 na 350v) onda se desava da kad se napuni kondenzator na unapred zadat napon (obicno 350v) koci se sistem punjenja i ne trosi nista vise dok se ne okine kondezator i isprazni i samim tim ponovo ukljuci pretvarac jer napon na komparatoru padne. Isto zavisi koliko ce se brzo prazniti tj. koliko cilindara mora da upali i na kojim obrtajima motora kao i koliki je kapacitet kondenzatora od koga zavisi energija varnice ali treba imati vremena da se skroz napuni ako se motor jako brzo vrti pa je to glavni limitirajuci faktor. Takodje ni ovde struja ne prelazi 10 ampera. Ja ne znam da objasnim tih 50 ampera nikako kod CDI paljenja osim ako nema jos nekog potrosaca koji nema direktne veze sa punjenjem kondenzatora i njegovim praznjenjem. Mozda ako je sinhronizovano vise kompetnih sistema pa razdeljeno po cilindrima ima vec struje potrosnje, ali 50A?

                          Comment

                          • dranix
                            CBC Senator XXL
                            • 04.10.2004
                            • 3079
                            • Antwerpen/Belgium
                            • Saab 9-3

                            #14
                            Pretece me Boost ali bar nisam bio "pod uticajem" novih podataka.

                            Sta bi bilo Boost kad bi se stavila 6 kvadrata zica?
                            Da ne preterujem vise ali do ove debljine jos ide lako.


                            I za tebe vazi: Koristi edit.

                            Comment

                            • sw.brick
                              CBC Senator XXL
                              • 09.10.2004
                              • 8141
                              • Beograd, barajevo-zemun
                              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                              #15
                              nesto mi nije jasno, kakve veze ima struja (u Amperima) sa dwell ( u stepenima odnosno ugao) ?

                              ok, moze se desiti da nije dobro odmeren presek kabla prema struji koja tece kroz njega pa je veliki pad napona i termicko opterecenje (dzulova toplota) njega sto je i bezbednosno kriticno ali brzina doticanja struje je uvek konstantna i uopste ne zavisi od njene kolicine.

                              uostalom, lako se primenom Kirhofovih pravila izracuna/premeri gde je problem sa doturom struje, i adekvatno resi zamenom ili paralelovanjem kablova.

                              dwell (ili ugao sistema paljenja) je iz sasvim druge price i vezan je za tajming svecica prema bregastoj odnosno ventilima i obicno je oko 60% jedog impulsa okidanja sto se smatra da je dovoljno da se napuni bobina kod induktivnih sistema.
                              za CDI bi struja trebala da bude manja, jer se puni kondenzator a on nema efekat samoindukcije u kontra smeru koji postoji kod bobine (mada je slabo izrazen).

                              ne vidim zasto bi bilo potrebno za CDI sistema vise od 5-8A za punjenje kondenzatora. e sad ako ima vise sistema, onda zbirna ukupna struja se sabira prema broju sistema paljenja mada opet zasto bi ikada radilo recimo 4 CDI sistema istovremeno kada se zna da samo jedna svecica zahteva varnicu u jednom konkretnom trenutku dok su ostali cilindri bez varnice.

                              neko trik pitanje ??
                              volvo
                              945 SE turbo lpg
                              344 GL lpg

                              Comment

                              Working...
                              X