Sistem za paljenje vuche X Ampera?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sw.brick
    CBC Senator XXL
    • 09.10.2004
    • 8141
    • Beograd, barajevo-zemun
    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

    #31
    ok vidim ponesto, da li se jonsko ocitavanje vrsi za po dva cilindra pa na Smit-Triger integraciju nazad u Trionic ?

    vidim da je 400V sa tiristorskim okidanjem, very nice..

    da li se lako otvara ta kaseta mehanicki, da li bi mozda mogla da se koristi stvorena varnica distribuirana preko razvodne kape ?

    i odakle dobija 4 razdvojena impulsa za po svaki cilindar, iz ECU ili od crank senzora ?

    da vidim da li bi mogao da primenim prepravljenu kasetu mozda..
    volvo
    945 SE turbo lpg
    344 GL lpg

    Comment

    • BOOST
      Founder - Admin od Začetka
      • 29.09.2004
      • 8726
      • Gislaved//Sweden
      • SAAB 9000 AERO R; SA

      #32
      Da sa po 2 cilindra za detekciju koji je cilindar u fazi paljenja, dakle prvo radi detekcuju umesto senzora bregaste , kad zna koji pali onda zna i sta treba da radi na tom cilindru za sledeci krug motora. Dakle adaptira se i nauci da nedovede motor u nezeljen rezim rada.

      Uliveno sve u bakelitu , ima da se kopa
      No ako te bas zanima, imas na novom SAABu 9-3SS 2003> zasebne bobine za CDI , na starom SAABu 9000 T16 iz godine 1988 (samo ta godina) zaseban DI box koji radi sa istim senzorom kao i EZK, dakle ceo trigsignal ocitavanjaq je indentican
      Distribucija triger signala ide iz BOXa sa 4 nezavisna kanala.
      Na CDI bobinama imas i izlazni signal za knock detekciju te ukoliko mozes da napravis jedan window u odredjenom broju stepeni radilice, i jedan kernel za uporedjenje signala, sta je knock sta nije, brlo si blizu svom trionicu
      No, pravi Trionic je adaptivan i prema stanju svecica i raden je kernel za upravo SAAB motor.. tako da ima posla ali nije nemoguvce.
      Da sam na tvom mestu presao bi na samostalni DI box, program za remaping od njega imam , vrlo jednostavno mozes da se poigras sa tackom paljenja i nastelujes sistem optimalno za svoje pogonsko gorivo
      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
      move your mind

      Comment

      • sw.brick
        CBC Senator XXL
        • 09.10.2004
        • 8141
        • Beograd, barajevo-zemun
        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

        #33
        uh, mnogo novosti za jedan dan...kako cu da spavam a jos sam pod temperaturom prehladjen.
        1988 godina, dobitni broj.

        ok, sjajne info.
        volvo
        945 SE turbo lpg
        344 GL lpg

        Comment

        • sw.brick
          CBC Senator XXL
          • 09.10.2004
          • 8141
          • Beograd, barajevo-zemun
          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

          #34
          malo sam bacio pogled sta radi Mecel AB, ali su info naravno vrlo sture.
          volvo
          945 SE turbo lpg
          344 GL lpg

          Comment

          Working...
          X