Polozaj svecica

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Lucky
    CBC Veteran
    • 08.12.2004
    • 184
    • Prokuplje

    Polozaj svecica

    Na par mesta sam citao i cuo od nekoliko ljudi da se promenom ugla navoja svecice kod 128/138A bloka dobija na snazi, ima li neko takva iskustva?? Ili bar neko objasnjenje??

    Konkretan primer:

  • luka.l
    CBC Senator XXL
    • 30.09.2004
    • 490
    • Beograd
    • ВАЗ 21213

    #2
    Teoretski, samim pomeranjem svecice tesko da moze da se dobije neka snaga. U stvari, boljim pozicioniranjem koje onda stvara eventualno uslove za vecu kompresiju pre nego sto bi doslo do samodetoniranja....na primer...?
    - "Dobar dan. Dobro ste. Kako sam ja?"
    - "I vi ste dobro."

    Comment

    • Boki Ar
      CBC Senator XXL
      • 11.11.2004
      • 2827
      • Aranđelovac
      • Vektra

      #3
      Položaj

      Iskreno...ne bih ja izmišljao "mašinu za ispravljanje banana"
      Jesi video na trkama da je neko to radio...Ja ne..
      Pozdrav!
      BP
      ************

      Comment

      • Danilo
        CBC Senator XXL
        • 02.10.2004
        • 908
        • Beograd, Dorcol

        #4
        I ja sam cuo to isto. Konretno, cuo sam za cifru od +4-5ks za promenu ugla svecice...
        Ali niko nije znao da mi kaze za koliko se tacno menja ugao i gde?
        www.blindmanmotorsport.com

        Comment

        • Yugo_IHI_Turbo
          CBC Veteran
          • 04.05.2005
          • 185
          • Batajnica,Serbia

          #5
          Meni su rekli da sae dobija dosta.
          Inace ugao ne ide u stranu kao na ovoj slici.
          To su prvo isprobavali inzenjeri ako se dobro secam u fabrici 21. maj(ili kako se vec zove).
          Ja sam to saznao preko prijatelja koji je preko neke veze tamo dosao do jedne takve glave i male je jos obradio kanale,spustio je u ugradio kod sebe na auto.
          "If in doubt, flat out"
          Collin McRae

          Comment

          • sw.brick
            CBC Senator XXL
            • 09.10.2004
            • 8141
            • Beograd, barajevo-zemun
            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

            #6
            cuo sam za cifru od +4-5ks za promenu ugla svecice
            da bas ta cifra se pominje od strane NGK, ali, su navedeni i uslovi a to je da se dobija 4-5 KS na pocetnih 500KS znaci 1% maximum.

            za Jugo to je oko 0,5KS u idealnom slucaju, u realnom slucaju oko 0,2-0,3 KS.

            vrsi se postavljanjem podloski tako da krak svecice bude durgacije usmeren (prema zelji).

            i navedene su brojne stetne osobine koje prate taj eksperiment i preporuka NGK da se tako nesto ne radi osim ako 'ste profi racer i znate sta radite' .

            dali je vredno truda, stvar procene...tih pola konja mozda dobitka.
            volvo
            945 SE turbo lpg
            344 GL lpg

            Comment

            • Boki Ar
              CBC Senator XXL
              • 11.11.2004
              • 2827
              • Aranđelovac
              • Vektra

              #7
              Originally posted by brick
              cuo sam za cifru od +4-5ks za promenu ugla svecice
              da bas ta cifra se pominje od strane NGK, ali, su navedeni i uslovi a to je da se dobija 4-5 KS na pocetnih 500KS znaci 1% maximum.
              Evo najboljeg odgovora..
              Brick,alal vera
              Pozdrav!
              BP
              ******************

              Comment

              • M-power
                Moderator
                • 10.01.2005
                • 10060
                • Bg; Banovo Brdo
                • CorsaC, astra H,

                #8
                To sto si dobio sa uglom, ponistavas sa daljom svecicom zbog podloske.
                1:1
                To date there has never been a faster car built for the public road and,
                it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                Comment

                • Uros Piperski
                  CBC Senator XXL
                  • 31.01.2005
                  • 2978
                  • Beograd

                  #9
                  Bolje razmisli o zatvaranju postojeceg otvora i galerija za vodu ispod njega, i ugradnju dve manje svecice, jedna pored druge.
                  Opet mali dobitak zbog blizine dve svecice...


                  RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                  Comment

                  • dranix
                    CBC Senator XXL
                    • 04.10.2004
                    • 3079
                    • Antwerpen/Belgium
                    • Saab 9-3

                    #10
                    Upravo tako. Idealno mesto iskre je u sredini i nezaklonjeno u smislu strujanja u****ne smese a to je nemoguce da se izvede sto posto. Ono sto realno moze da se uradi je da se ubrza mesanje i kretanje smese sto je vec ugradjeno u konstrukciju svake glave motora. Nekad bolje, nekad losije a cesto znatno losije nego sto bi se moglo. Kad je brzina smese veca sagorevanje je i potpunije i brze a to je ideal. Svecica tu samo pali ili ne pali uopste ali i UVEK smeta strujanju sto je krajnje negativno. Tako mora iz prostog razloga sto svecica jednostavno mora da je tu fizicki prisutna. Finesa ima i oblika svecica koje prate konstrukciu glave i polozaj ventila ali to je kompetan sklop a ne banalno pomeranje polozaja svecice koji ne donosi skoro nista samo po sebi. Prirodna sklonost ljudi je da se olako frljaju ciframa pa cak i procentima ne razmisljajuci o tome koliko je to ustvari mnogo.

                    Comment

                    • Danilo
                      CBC Senator XXL
                      • 02.10.2004
                      • 908
                      • Beograd, Dorcol

                      #11
                      Originally posted by Uros Piperski
                      Bolje razmisli o zatvaranju postojeceg otvora i galerija za vodu ispod njega, i ugradnju dve manje svecice, jedna pored druge.
                      Opet mali dobitak zbog blizine dve svecice...
                      Yugo 1.1 Twin Spark...
                      www.blindmanmotorsport.com

                      Comment

                      Working...
                      X