Type R tuning

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DC2R
    CBC Senator XXL
    • 06.12.2005
    • 334
    • Perth Australia

    Type R tuning

    Evo danas sam isao u jedan tuning shop "Garage R" (specijalisti za honde) da vidim sta mogu da urade, mislim da sam odlucio sta da radim mada nisam 100% siguran.

    Moj prvobitni plan je bio da stavljam cam kit (TODA ili JUN) i novi comp ali danas su mi ljudi promenuli plan.
    Njihov predlog je sledeci
    Stitnik za air intake (zadrzava toplinu van filtera) $250
    Exhaust sistem $800
    HKS Adjustable Cam Gear $500 (sa instalacijom i tuningom)
    APEXi SAFC-II $800 (sa instalacijom i dyno tuningom)

    Kazu da bi sa mojih trenutnih 139KS na tockovima popeo snagu na oko 155KS na tockovima, sve to za $2350

    A za cam kit mi treba oko $4500 plus comp oko $1500 a za toliko vise para dobicu mozda oko 160-165KS na tockovima.

    Tako da sad neznam u kom pravcu da idem, ako idem sa jeftinijom varijantom i manje para onda mi ostaje vise love za bolje kocnice i suspenziju a ako bih isao sa skupljom varijantom onda nebi mogao nista drugu raditi osim toga.

    Mislim da mi jeftinija varijanta bolje odgovara, mada opet neznam, malo je glupo da pitam ali sta bi vi uradili???
    Nekako mi vise odgovara da mi je ceo auto kompletan nago da imam samo snagu.
  • Sasha
    CBC Senator XXL
    • 04.10.2004
    • 4126
    • Novi Sad

    #2
    Mislim da je mali dobitak naspram ulozenih para!!! U oba slucaja.
    www.arcs.org.rs/forum

    Comment

    • Yugo_IHI_Turbo
      CBC Veteran
      • 04.05.2005
      • 185
      • Batajnica,Serbia

      #3
      U potpunosti podrzavam tvoje misljenje!

      Stitinik od toplote 250$?!
      Misim sta reciiii e...!
      "If in doubt, flat out"
      Collin McRae

      Comment

      • Boki Ar
        CBC Senator XXL
        • 11.11.2004
        • 2827
        • Aranđelovac
        • Vektra

        #4
        tuning

        O čemu se radi ovde?
        Zar CIVIC nema fabrički 200KS?

        Comment

        • M-power
          Moderator
          • 10.01.2005
          • 10060
          • Bg; Banovo Brdo
          • CorsaC, astra H,

          #5
          Isao bi na prvuu jeftiniju varijantu zbog samog motora a za kusur uradio svasta.
          Dobitak svakako nije mali, sve su to renomirani provereni proizvodjaci a ne vlajkovic sportauspuff i chips tuning . Taj motor je vec dobro dignut u fabrici 100KS/L pa se dalje svaki KS skupo placa.
          Ali ja licno ne mislim da je skupo (uracunate su ruke) koje tamo kostaju
          To date there has never been a faster car built for the public road and,
          it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

          Comment

          • Kanarinac
            CBC Senator XXL
            • 08.10.2004
            • 2870
            • BG,Weedikovac

            #6
            Ne mozete porediti cene kod nasih dundjera koji ce da ti "nabudze" auto za 500 kinti i jos ti ostane kusur!
            Mislim sva imena tipa HKS,apexi i drugi dovoljno govore!Otidjite na njihove sajtove pa vidite cene.

            Mislim da bi se ipak ja odlucio za jeftiniju varijantu,odradio bi trapove i uzivao!I sa tih 155 ima da ide ko luda!

            I love my

            Comment

            • Saabo
              Moderator
              • 29.09.2004
              • 1724
              • Vrbas
              • SAAB 9000 2.3T STANDARD :D

              #7
              Pa dobro... nisu svi dolari isti... americki i australijski
              SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran ... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...

              Comment

              • srdjan_p
                CBC Senator XXL
                • 01.12.2004
                • 1915
                • ZR

                #8
                Re: tuning

                Originally posted by Dr Boca
                O čemu se radi ovde?
                Zar CIVIC nema fabrički 200KS?
                Ovo je Integra ...
                I ja sam za prvu varijantu.
                A N2O nije u opticaju?

                Comment

                • DC2R
                  CBC Senator XXL
                  • 06.12.2005
                  • 334
                  • Perth Australia

                  #9
                  Neznam koliko majstori u srbiji naplacuju svoj rad ali vamo je oko $40-$50 sat vremena, a ima koji naplacuju i vise, a orginalni delovi su skupi gde god da odes, znaci ako hoces kvalitetno moras da platis

                  Kao sto Juguar rece radi se o Integri , koja ima 200KS fabricki ali na motoru a ja pricam o snagi na tockovima

                  N20 zasada nije u opticaju, najvise zbog zakona, ilegalan je da se koristi na ulici jedino ako ides na stazu onda je ok, tako da cena od $1500 za nesto sto cu koristiti mozda par puta godisnje nije bas mala, a kako kazu nije bas zdravo ni za motor, pogotovo ako su veca ubrizgavanja.

                  Comment

                  • Miljan3
                    CBC Veteran
                    • 10.12.2005
                    • 156
                    • under my car

                    #10
                    koje dolare ti koristis?tih vasih 250 koliko je to americkih?
                    ako su to nekim slucajem americki(cisto sumljam)mogu ti ja spremit citav turbo kit odavde za te pare jes da je polovan ali je Greddy(sp?)i sa njim ides oko 12 sec na 1/4 milje (402 metra),to mi jedan drug prodaje bio na njegovoj hondi
                    05' GSX-R 750(yosh,K&N,PCIII...)
                    03' inf. G35-Greddy TT narucen
                    95' M3 turbo-Prodat
                    97' M3-4 vrata automatik
                    95 M3 PTG widebody(3.2 masina +vortech supercharger)

                    Comment

                    • DC2R
                      CBC Senator XXL
                      • 06.12.2005
                      • 334
                      • Perth Australia

                      #11
                      Dolari su australski, neznam tacno koliki je odnos ali znam da je australski slabiji 100%. Za turbo nisam zainteresovan, mogu ja odavde da narucim iz japana bolt on turbo kit za nekih $3500, plus comp ali nisam bas za turbo, vise volim vtec u NA formi, znam da turbo daje vise snge i da bi bio dosta brzi ali veruj mi vamo u Pertu (zapadna australija) nisam video jos ni jednu turbo hondu da nije imala problema, ovek se nesto sj*be a kako kazu nema ko da ih tunira kako treba, znam da je u americi dosta popularno stavljati turbo na honde ali vamo su se vise okrenuli japanskom tuningu, tu jest da zadrzavaju honde u NA formi.

                      Comment

                      • -Vedran-
                        CBC Senator XXL
                        • 03.10.2004
                        • 3255
                        • Beograd

                        #12
                        Prva varijanta definitivno!
                        Bolje je sve proporcionalno raditi nego samo jednu stvar...
                        Ni ja nisam za te turbo honde,mogu one lepo da idu i non turbo...
                        Power of dreams !!!

                        Comment

                        • Miljan3
                          CBC Veteran
                          • 10.12.2005
                          • 156
                          • under my car

                          #13
                          Originally posted by MUGEN_1981
                          Dolari su australski, neznam tacno koliki je odnos ali znam da je australski slabiji 100%. Za turbo nisam zainteresovan, mogu ja odavde da narucim iz japana bolt on turbo kit za nekih $3500, plus comp ali nisam bas za turbo, vise volim vtec u NA formi, znam da turbo daje vise snge i da bi bio dosta brzi ali veruj mi vamo u Pertu (zapadna australija) nisam video jos ni jednu turbo hondu da nije imala problema, ovek se nesto sj*be a kako kazu nema ko da ih tunira kako treba, znam da je u americi dosta popularno stavljati turbo na honde ali vamo su se vise okrenuli japanskom tuningu, tu jest da zadrzavaju honde u NA formi.
                          Da da razumijem sta kazes,ovde su se svi okrenuli turbo ili supercharger jer recimo sa prilicno malo para dobijes puno snage,ali zato svak obezbjedi jos jedno auto za rezervu jer vazda moras nesto stavljat novo i prepravljat a jos ako nemas nekog da ti uradi ECU perfect onda si sjeban
                          ako ostajes N/A onda je i moj predlog to pod jedan apexi je fina igracka ja sam ga koristio prije u jednom autu dobar je,za taj intake mozes i sam napravit stitnik ili kupi jos malo cjevi i stavi CAI i onda mozda posto si resio dovod goiva sa apexi mozda bi trebo vidit nesto za svecice struju malo bolju,neznam koristiteli vi MSD ili ne?
                          Anyway good luck A kasnje mozes stavit i malo spreja kad ti zatrebadne i ima da leti
                          05' GSX-R 750(yosh,K&N,PCIII...)
                          03' inf. G35-Greddy TT narucen
                          95' M3 turbo-Prodat
                          97' M3-4 vrata automatik
                          95 M3 PTG widebody(3.2 masina +vortech supercharger)

                          Comment

                          • DC2R
                            CBC Senator XXL
                            • 06.12.2005
                            • 334
                            • Perth Australia

                            #14
                            Bas sam za taj stitnk razmisljao da uradim nesto sam, koji bi matrijal preporucili za pravljenje??

                            Comment

                            • Lukas
                              CBC Veteran
                              • 22.10.2004
                              • 180
                              • Slovenija

                              #15
                              Turbo kit a tuning nije nijedan zdrav za vjek motora ako to vec gledas

                              Comment

                              Working...
                              X