Originally posted by SAAB PoWeR
Oil catch can
Collapse
X
-
Ma kako da nema, verovatno nisi primetio da sam ranije javio kakvo se masno djubre sakupi u filteru. Na oko 1700 do 1800 km filter cistim a u njemu oko 1/3 zuckaste guste mase nalik na senf ili majonez. Masa je toliko gusta da nece da istekne kad se filter okrene naopako. Ostatak cini vodenasta tecnost zuto-braonkaste boje. Do sada sa sa kolima presao preko 60K km, dizne jos nisam cistio. na benzinu auto ide super (btw imam ugradjen plin) tako da predpostavljam da su dizne ok.Originally posted by M-powerAPOGE ne rece ima li kakvog efekta. Pogotovu me zanima ono za dizne, prljaju li se manje
Pozdrav,
Kia pro cee'd 1,6 CRDI 115hp 2010
Comment
-
-
I onda taj majonez nadje zgodno mesto u iber crevu (krivinu ili sl.) gde se natalozi i kad temperatura padne na -5 i nize to fino preko noci zaledi, posle nabije pritisak u bloku, izgura sipku za ulje i ispljuje ulje po celoj izduvnoj...Originally posted by APOGEE... a u njemu oko 1/3 zuckaste guste mase nalik na senf ili majonez. Masa je toliko gusta da nece da istekne kad se filter okrene naopako.
Doduse bilo mi je sumnjivo otkud sad miris pecenog susama niotkuda
... and then the damn thing gone wild!
Comment
-
-
Ja sam imao isti problem. Zaledio se majonez u iberu i nakon 10 min voznje izbacio je cep od ulja. A kako sve mora da ide po zlu taj se cep uglavijo kod mehanizma za gas i kad si stisnuo gas do kraja tamo je i ostaoOriginally posted by vegaI onda taj majonez nadje zgodno mesto u iber crevu (krivinu ili sl.) gde se natalozi i kad temperatura padne na -5 i nize to fino preko noci zaledi, posle nabije pritisak u bloku, izgura sipku za ulje i ispljuje ulje po celoj izduvnoj...Originally posted by APOGEE... a u njemu oko 1/3 zuckaste guste mase nalik na senf ili majonez. Masa je toliko gusta da nece da istekne kad se filter okrene naopako.
Doduse bilo mi je sumnjivo otkud sad miris pecenog susama niotkuda 
Comment
-
-
VW Golf MK1 2.0 16V (u izradi)
Comment
-
-
@ Boost
Vec sam ovde
pitao al ajde ponovo:

nije mi bas najjasnije sta je "ulaz" a sta "izlaz" iz OCC.
Ja sam stavio da je "A" ulaz iz kartera a "B" izlaz prema TB/usisnoj grani.
Da li je to OK ili sam pogresio? Tnx.Pozdrav / Zloran
Comment
-
-
Comment
-
-
Re: OIL CATCH CAN???
Ja otvorih novu apsolutno istu temu jer ne upotrebih search
Kako se OCC pokazao kod dizelasa. Konkretno vozim Vektru B 2.0DI 16v sa turbom bez interkulera. Pre pola godine sam cistio usisnu i to je za nepoverovati koliko je djubreta sastrugano i skinuto iz nje. Da li bi primena OCC-a resila problem prljanja usisne?
Ako vredi gde moze da se nabavi kod nas da se ne zezam i pravim.
Hvala
EX OPEL KADETT E C14NZ TUNED WITH LPG EQUIPMENT BY IVAN T
NOW OPEL VECTRA B 2.0DI 16V (X20DTL)
SVE PROLAZI PA CAK I DOZIVOTNA ROBIJA
Comment
-
-
Re: OIL CATCH CAN???
Na eBay-u uvek imas, ako neko moze da ti kupi, a mislim da to nije neresiv problem."Sometimes it seemed like the more you drove the less money you had. I remember one time Buck Baker and Lee Petty and I had to put our money together just to split a hot dog and a Coke."
- Lousie Smith
Comment
-
-
Re: OIL CATCH CAN???
Aha, pa navatacu nekog da mi kupi. A koliko sam skapirao kod mene bi se postavio izmedju oduska na poklopcu i turbine.
Gledajuci neke japose bez turba kod njih ide sa oduska na "plenum", tj izmedju ako se dobro secam i ako sam zapamtio pravi izraz.
Ima li nekih negativnih uticaja po samu turbinu postavljanje OCC-a?EX OPEL KADETT E C14NZ TUNED WITH LPG EQUIPMENT BY IVAN T
NOW OPEL VECTRA B 2.0DI 16V (X20DTL)
SVE PROLAZI PA CAK I DOZIVOTNA ROBIJA
Comment
-
-
Odg: Re: OIL CATCH CAN???
Tuneri, moze neki odgovor iako je proslo ohohohooo?
EX OPEL KADETT E C14NZ TUNED WITH LPG EQUIPMENT BY IVAN T
NOW OPEL VECTRA B 2.0DI 16V (X20DTL)
SVE PROLAZI PA CAK I DOZIVOTNA ROBIJA
Comment
-
-
Odg: OIL CATCH CAN???
Nije moguće da na netu ne postiji poprečni presek tog čudesa, na mnogim automobilima je to standardan deo. Nemam dva da pretesterišem jedan da se vidi ali to je obična limenka ne vidim šta tu ima da košta 400 evra pa makar je pravio božić bata.
Takodje mislim da ova solucija od kompresora neće da valja na turbo motoru a ako je 3/4 cola ili 19mm koliko bi trebali biće prevelik verovatno.
Moj ima 4 ulazaizlaza.. Ulaz sa dekle i odlazak na filter ili na nešto pre turbine FI 19, mali vakum sa usisne grane i cev za odvod ulja u karter. Ja sam dodao nepovratni ventil na vakum da ne duva pritisak kad "upali" turbo.
Comment
-
-
Odg: OIL CATCH CAN???
Ovo je dobar link za samogradnju....
Comment
-




Comment