Next step HW tuning

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    Next step HW tuning








    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind
  • M-power
    Moderator
    • 10.01.2005
    • 10060
    • Bg; Banovo Brdo
    • CorsaC, astra H,

    #2
    ai kakve su prepravke te uljane?
    O cemu se radi!
    To date there has never been a faster car built for the public road and,
    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

    Comment

    • Nenad
      CBC Senator XXL
      • 06.01.2005
      • 1364
      • BBgd/Mow

      #3
      Lici na vakuumnu pumpu.
      Boost or bust...

      Comment

      • Nenad
        CBC Senator XXL
        • 06.01.2005
        • 1364
        • BBgd/Mow

        #4
        Da li radis na kocnicama? Ili na boljem vrtlozenju vazduha koji ide u komore za sagorevanje?
        Boost or bust...

        Comment

        • Boki Ar
          CBC Senator XXL
          • 11.11.2004
          • 2827
          • Aranđelovac
          • Vektra

          #5
          Šta ćemo ako se ovom pumpom gura ulje ..drugde... menjač..na pr.?

          Ili služi za dodatni vakuum ,gde je to potrebno...?

          Comment

          • Nenad
            CBC Senator XXL
            • 06.01.2005
            • 1364
            • BBgd/Mow

            #6
            Ne sme da se javi, znaci da smo ga provalili
            Boost or bust...

            Comment

            • M-power
              Moderator
              • 10.01.2005
              • 10060
              • Bg; Banovo Brdo
              • CorsaC, astra H,

              #7
              Ma vec je pokvario igracku
              To date there has never been a faster car built for the public road and,
              it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

              Comment

              • BOOST
                Founder - Admin od Začetka
                • 29.09.2004
                • 8726
                • Gislaved//Sweden
                • SAAB 9000 AERO R; SA

                #8
                Vaccum pumpa je sa SAABa 9-5 sa automatskim menjachem, postavljena u glavu i sa pogonom sa bregaste osovine.
                Ulje ulazi u pumpu i dihtuje je i ide zajedno sa vazduhom koji je i****n iz serva za kocnice u glavu pored osovine pumpe.
                Ova je preradjena i sa protokom i sa evakuacijom, te ce imati funkciju da crevo iberlaufa bude zakaceno na nju i da sve uljane pare i gasove evakuira i tera u oil catch tank, koji ce separirati ulje i vracati ga u karter a chisti gasovi biti gurani u auspuh na dogorevanje. Dakle, kuiste motora ce u cilju brze koagulacije ulja biti pod izvesnim vacumom i blowby efekat koji zna da stvori nadpritisak u karteru ce biti eliminisan.
                Motor ce dobijati dakle samo cist vazduh.
                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                move your mind

                Comment

                • zoranbg
                  CBC Senator XXL
                  • 23.03.2005
                  • 4098
                  • Rooster's Hill , Beog
                  • Grande Punto 1.2

                  #9
                  Zar na taj nacin , neces smanjiti pritisak ulja u motoru,to jest losije ce da se podmazuje??
                  zasto preostale gasove nevratis u motor na dogorevanje a ne u auspuh?
                  Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

                  Comment

                  • overspeed
                    CBC Senator XXL
                    • 24.05.2005
                    • 2779
                    • Kosovska Mitrovica

                    #10
                    zasto preostale gasove nevratis u motor na dogorevanje a ne u auspuh
                    Koliko ja shvatam, upravo je to sa namerom izbegnuto. Motor dobija chistiji vazduh, bez povratnih nesagorelih gasova iz motora, shto znachi vishe kg efektivno sagorelog vazduha po jedinici vremena. A to mozhe jedino da poboljsha performanse.

                    Ili sam neshta propustio...
                    http://www.bmw.tv

                    Comment

                    • Nenad
                      CBC Senator XXL
                      • 06.01.2005
                      • 1364
                      • BBgd/Mow

                      #11
                      Nisi koliko ja znam, dogrevanje je samo zbog ekologije i teoretskog smanjenja habanja nezagrejanog motora.
                      Boost or bust...

                      Comment

                      • BOOST
                        Founder - Admin od Začetka
                        • 29.09.2004
                        • 8726
                        • Gislaved//Sweden
                        • SAAB 9000 AERO R; SA

                        #12
                        Smanjenje pritiska u sistemima sa overloadom, umesto da idem na nikasil verziju za low friction, ici cu na berziju sa karikama koje su low friction, sto ce dati povecan blowby. Moram da evakuiram te gasove sto zbog jasnih razloga tako i zbog same turbine da bi evakuacija ulja bila nesmetana.
                        Drzanje vacuma ne nekom redu od oko -0,3-0,45 bara isto tako daje povecanje performansi.
                        Pritisak ulja nije problem, nisu bas svi motori isti
                        Suvi karter ima vacuumiranje do -1 bar chesto, i motori se spremaju za takve radne uslove. Do -0,45 bara sa mokrim karterom nije problem.
                        Pumpa se vrti na 1/2 rpm u odnosu na motor i ima podmazivanje uvek za razliku od resenja aftermarketa gde je rok trajanja pumpe i pored carbonfibera ogranicen na jednu sezonu.
                        Inace aftermarket pumpe leze na nivou cena od 450$ , 550-600$ za ceo sistem, dok meni bult-on verzija ispada 150? sa sigurnosyi pogona na nivou godina

                        Pumpa koju koristim ima kapacitet od -0,9 bara capremine 3 litre na minut.
                        Modifikacija je radjena da je protok povecan na nivo -0,6 bara 14 litara , minut.
                        Simulativno je protok vazduha kroz pumpu reda 0,4L vazduha po krugu pumpe tako da je odrzavanje podpritiska koji je postignut laka stvar racunajuci da ce jedan bleed regulatorski ventil biti prisutan u celoj igri.
                        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                        move your mind

                        Comment

                        Working...
                        X