Pitanje o bregastim

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Nenad
    CBC Senator XXL
    • 06.01.2005
    • 1364
    • BBgd/Mow

    Pitanje o bregastim

    E sad da malo teoretishemo.

    Kao sto je opste poznato bregaste za turbo motore se znacajno razlikuju od bregastih za takve iste motore (recimo Saab 2.0L atmo i 2.0Turbo ili Audi) ali atmosferne.
    E sada pitanje, da li je moguce ocekivati dobitak na karakteristikama ako se recimo atmosferac turbira i dodaju mu se bregaste od njegovog turbo brata?

    Zasto pitam, moj auto ima prakticno blizance u S4 i RS4 2.7T-dobro nisu bas blizanci ali su im koreni isti i dosta delova.
    Moj motor recimo ima iste izduvne bregaste kao S4 i RS4. Usisni ventili su mi isti kao kod S4 a izduv nam se razlikuje samo u tome sto su kod S4 izduvni ventili punjeni Sodijumom, tako da mogu (i verovatno hocu) da ih stavim bez problema.

    A sada srz, moj motor sada ima kompressor, to je nesto slicno turbu u smislu sabijanja/nabijanja vazduha u cilindre. Da li bi moj motor imao koristi od usisnih bregastih (posto su nam razlicite) od S4 ili ne?
    Boost or bust...
  • Boki Ar
    CBC Senator XXL
    • 11.11.2004
    • 2827
    • Aranđelovac
    • Vektra

    #2
    Zna li se razlika u "fazama"? Ako te druge brege imaju duže vreme otvorenosti ,dobijaš,svakako...

    Comment

    • M-power
      Moderator
      • 10.01.2005
      • 10060
      • Bg; Banovo Brdo
      • CorsaC, astra H,

      #3
      Gde god sam gledao valve timing a jedno vreme sam pratio faza kod usisne u slucaju istog valve timing-a kao kod atmosferca je zakasnjena i do 10o ali isto prati i izduvna. Sve iz razloga jer ima rezultata pri punjenju i kada krene klip da gura zbog turbo pritiska.
      Gde geometrija motora dozvoljava raniju fazu tu sam video da je koriste koliko mogu i po 10 tak stepeni ranije u odnosu na isti atmosferski motor i drze se dugog preklapanja ventila da bi bolje proterao sagorele gasove.
      Sigurno je da ima razlike kad su u pitanju faze izmedju motora gde turbina predstavlja prepreku gasovima i tvog kompresora al opet verujem da je razlika dosta primetna i tu.
      I da idu i sa vecim liftom na Intlet.
      Ali opet boost je za ovo specijalista pa cekamo..........
      To date there has never been a faster car built for the public road and,
      it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

      Comment

      • BOOST
        Founder - Admin od Začetka
        • 29.09.2004
        • 8726
        • Gislaved//Sweden
        • SAAB 9000 AERO R; SA

        #4
        Hm.. u pitanjuje kod turbo motora da se smanji overlap tako da je preklop sto manji jer je protivpritisak veci od pritiska , tako da bi izduvni gasovi krenuli nazad kontra smeru u**** bez obzira na to sto turbina gura.
        Kod tebe je jedan faktor zajednicki sa sa overloadom ali ne i sve.

        Iz razloga da tvoj motor nema opterecenje na izduvu u vidu turbine, treba da se ophodis sa njim kao sa atmosferskim motorom, bilo bi pogresno da stavis turbo usisnu na sve to.
        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
        move your mind

        Comment

        • M-power
          Moderator
          • 10.01.2005
          • 10060
          • Bg; Banovo Brdo
          • CorsaC, astra H,

          #5
          Boost da te pitam. To za preklapanje je i meni jesno, cilj je sto manje ali par puta sam naleteo na extremne ispade. U cemu se tu radi.
          Evo jednog primera.
          Intlet Exhaust
          Uno 1372 Opens... 7 o BTDC 37 o BBDC
          Closes... 35 o ABDC 5 o ATDC

          Dok:
          Turbo 1372 Opens 14 o BTDC 36 o BBDC
          closes 44 o ABDC 6 o ATDC

          Zasto je ovde ovako mislim toliko duga duracija intlet + prerana + celih 20o preklapanja.
          To date there has never been a faster car built for the public road and,
          it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

          Comment

          • BOOST
            Founder - Admin od Začetka
            • 29.09.2004
            • 8726
            • Gislaved//Sweden
            • SAAB 9000 AERO R; SA

            #6
            Namreno ogranicenje da bi kontrolisao temperaturu sagorevanja, prigusenje sa izduvnim gasovima da nebi samodetoniro.
            To je nacin pasivne borbe protiv samodetonacija iz mladih turbo dana
            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
            move your mind

            Comment

            • Boki Ar
              CBC Senator XXL
              • 11.11.2004
              • 2827
              • Aranđelovac
              • Vektra

              #7
              Originally posted by M-power
              Intlet Exhaust
              Uno 1372 Opens... 7 o BTDC 37 o BBDC
              Closes... 35 o ABDC 5 o ATDC

              Dok:
              Turbo 1372 Opens 14 o BTDC 36 o BBDC
              closes 44 o ABDC 6 o ATDC
              Koliko se sećam,a sećam se dobro...(neke stvari pamtim kao slon ).na mom Unu-Turbo kod jedne popravke zaptivača na izduvnoj grani i samoj turbini,posle merenja faza ventila,nezadovoljan vidjenim..ugradio sam novo bregasto vratilo sa fazama 11-53 us. i 52-12 iz. ,rampe i visina izdizanja su ostali isti.i posle toga auto je "leteo"...imam VHS snimke.U to vreme,pre više od 10 god. nisam znao puno o ovim stvarima...no..sa pritiskom turbine od 1 bar i 3bara pritiska goriva,bez blokade autić je zaista bio "projektil".Pošto se moja "turbo-era" završila 1997,molio bih za neki komentar,obzirom da su faze prethodnog vratila bile nešto kao ove što je M-power "dao..a to je tada meni izgledalo "vrljavo i bezveze"...

              Comment

              • cedo
                CBC Član
                • 13.01.2006
                • 98
                • Crna Gora B A R

                #8
                Interesuje me za juga.U pitanju je bregasta sa uskim bregovima,od starog keca.Zasto kazu da auto ide bolje sa tom bregastom?
                Gas ne pustaj ni za zivu glavu
                MOG'O BI DA POGINES !

                Comment

                Working...
                X