E sad da malo teoretishemo.
Kao sto je opste poznato bregaste za turbo motore se znacajno razlikuju od bregastih za takve iste motore (recimo Saab 2.0L atmo i 2.0Turbo ili Audi) ali atmosferne.
E sada pitanje, da li je moguce ocekivati dobitak na karakteristikama ako se recimo atmosferac turbira i dodaju mu se bregaste od njegovog turbo brata?
Zasto pitam, moj auto ima prakticno blizance u S4 i RS4 2.7T-dobro nisu bas blizanci ali su im koreni isti i dosta delova.
Moj motor recimo ima iste izduvne bregaste kao S4 i RS4. Usisni ventili su mi isti kao kod S4 a izduv nam se razlikuje samo u tome sto su kod S4 izduvni ventili punjeni Sodijumom, tako da mogu (i verovatno hocu) da ih stavim bez problema.
A sada srz, moj motor sada ima kompressor, to je nesto slicno turbu u smislu sabijanja/nabijanja vazduha u cilindre. Da li bi moj motor imao koristi od usisnih bregastih (posto su nam razlicite) od S4 ili ne?
Kao sto je opste poznato bregaste za turbo motore se znacajno razlikuju od bregastih za takve iste motore (recimo Saab 2.0L atmo i 2.0Turbo ili Audi) ali atmosferne.
E sada pitanje, da li je moguce ocekivati dobitak na karakteristikama ako se recimo atmosferac turbira i dodaju mu se bregaste od njegovog turbo brata?
Zasto pitam, moj auto ima prakticno blizance u S4 i RS4 2.7T-dobro nisu bas blizanci ali su im koreni isti i dosta delova.
Moj motor recimo ima iste izduvne bregaste kao S4 i RS4. Usisni ventili su mi isti kao kod S4 a izduv nam se razlikuje samo u tome sto su kod S4 izduvni ventili punjeni Sodijumom, tako da mogu (i verovatno hocu) da ih stavim bez problema.
A sada srz, moj motor sada ima kompressor, to je nesto slicno turbu u smislu sabijanja/nabijanja vazduha u cilindre. Da li bi moj motor imao koristi od usisnih bregastih (posto su nam razlicite) od S4 ili ne?
Comment