MALI ISTORIJAT BMW TRKACKIH MOTORA

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • *Egon*
    CBC Senator XXL
    • 31.12.2004
    • 1232
    • Beograd, Dorcol, N 44

    MALI ISTORIJAT BMW TRKACKIH MOTORA

    BMW M60 1966



    BMW M12 1973



    BMW M13 1983



    BMW P84 2004



    BMW P86 2006


    Garaza
    1996 SAAB 900 NG Cabrio
  • M-power
    Moderator
    • 10.01.2005
    • 10060
    • Bg; Banovo Brdo
    • CorsaC, astra H,

    #2
    To date there has never been a faster car built for the public road and,
    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

    Comment

    • Miljan3
      CBC Veteran
      • 10.12.2005
      • 156
      • under my car

      #3
      evo gledajte sta je BMW imo 1966 godine a da vidimo sad sta su drugi imali???
      Pa stvarno ovo je cisti sex gledat u ove masine
      05' GSX-R 750(yosh,K&N,PCIII...)
      03' inf. G35-Greddy TT narucen
      95' M3 turbo-Prodat
      97' M3-4 vrata automatik
      95 M3 PTG widebody(3.2 masina +vortech supercharger)

      Comment

      • Sasha
        CBC Senator XXL
        • 04.10.2004
        • 4126
        • Novi Sad

        #4
        Sta su drugi imali?
        Neki su tako nesto imali mnogo ranije.....
        www.arcs.org.rs/forum

        Comment

        • SaL
          CBC Veteran
          • 12.01.2006
          • 121
          • Srbija

          #5

          Ave victorius !!!!!!!!!

          Prevelika slika nije u skladu sa pravilnikom

          Jos malo pa, cew biti neshto i od mene...

          Comment

          • overspeed
            CBC Senator XXL
            • 24.05.2005
            • 2779
            • Kosovska Mitrovica

            #6
            Samo da dodam: "stari" V10 je ulazio u "kritichnu zonu" (u smislu vibracija) na nekih 13 - 14 k rpm. Ovaj V8 ce, zbog drugachije sekvence paljenja, ulaziti u "kritichnu zonu" na 17 - 18 k rpm, shto ne znachi i maksimum ostvarivih obrtaja. Heinz Paschen, Tehnichki direktor tima koji je razvio novi motor, kazhe da on nije "evolucija, nego revolucija", i da ce od svih novo-razvijenih F1 agregata ove godine biti u samom vrhu shto se tiche lakoce dostizanja i odrhavanja jako visokih obrtaja motora.

            Obzirom na zabranu varijabilnih sistema u**** od nove sezone mislim da ce ovaj podatak itekako znachiti, narochito na "krivudavim" stazama tipa Monte Carlo...

            Josh samo da se BMW Sauber F1 tim "dokopao" malo boljih vozacha... Villeneuve je totalan promashaj...

            Moj komentar na slike: "lepota poroka"
            http://www.bmw.tv

            Comment

            • Yugo_IHI_Turbo
              CBC Veteran
              • 04.05.2005
              • 185
              • Batajnica,Serbia

              #7
              ta drugo reci osim impresivno!!!
              Posebno za M13

              Samo nikako mi nije jasan ovaj usisni leptir na ulazu turbine.
              Sta se dobija tako necim?
              Pretpostavljam da motor sa tim ispod 3/4000rpm ne moze ni da radi(sto i nije vazno za F1, ali po ulici... )
              Koji turbo koristi M13?
              "If in doubt, flat out"
              Collin McRae

              Comment

              • cedo
                CBC Član
                • 13.01.2006
                • 98
                • Crna Gora B A R

                #8
                @overspeed
                Zar nisu svi bolidi F1 ograniceni na 800 konja?
                Gas ne pustaj ni za zivu glavu
                MOG'O BI DA POGINES !

                Comment

                • Miljan3
                  CBC Veteran
                  • 10.12.2005
                  • 156
                  • under my car

                  #9
                  Originally posted by Sasha
                  Sta su drugi imali?
                  Neki su tako nesto imali mnogo ranije.....
                  ma hajde sada don't hate,svi mi znamo da ti potajno zelis da imas BMW umjesto Alfe
                  05' GSX-R 750(yosh,K&N,PCIII...)
                  03' inf. G35-Greddy TT narucen
                  95' M3 turbo-Prodat
                  97' M3-4 vrata automatik
                  95 M3 PTG widebody(3.2 masina +vortech supercharger)

                  Comment

                  • 206
                    Admin od ispočetka :)
                    • 09.12.2004
                    • 9548
                    • Beograd
                    • 206

                    #10
                    Originally posted by cedo
                    @overspeed
                    Zar nisu svi bolidi F1 ograniceni na 800 konja?
                    Odakle ti ovo?

                    Motori F1 su bili ograniceni iskljucivo na 3.000ccm i V10 konstrukciju, nikada nije postojalo ogranicenje snage. Najbolji F1 V10 motori su pred kraj prosle sezone imali blizu 1.000KS.
                    The difference between men and boys is the price of their toys

                    Comment

                    • Sasha
                      CBC Senator XXL
                      • 04.10.2004
                      • 4126
                      • Novi Sad

                      #11
                      Originally posted by Miljan3
                      Originally posted by Sasha
                      Sta su drugi imali?
                      Neki su tako nesto imali mnogo ranije.....
                      ma hajde sada don't hate,svi mi znamo da ti potajno zelis da imas BMW umjesto Alfe
                      To je samo da ne bude zabune(ujedno i odgovor na tvoje pitanje), a i nije tema da postavljam slike motora drugih brendova iz '30-tih
                      Potajno zelim mnogo sta ali nista ne ide u pravcu severo-zapada
                      www.arcs.org.rs/forum

                      Comment

                      • SaL
                        CBC Veteran
                        • 12.01.2006
                        • 121
                        • Srbija

                        #12
                        Mislim da su svi komentari suvisni, pa cak i moj, slike govore same za sebe!!!!

                        JET AGAIN, AVE VICTORIUS!!!!
                        Prevelika slika nije u skladu sa pravilnikom

                        Jos malo pa, cew biti neshto i od mene...

                        Comment

                        • TsUnAmI
                          CBC Član
                          • 14.10.2005
                          • 25
                          • Beograd

                          #13
                          Zashto su svi motori na slikama 4-cilindrichni?



                          btw. BMW RULES
                          Once you feel Hayabusa, there is no turning back...

                          Comment

                          • *Egon*
                            CBC Senator XXL
                            • 31.12.2004
                            • 1232
                            • Beograd, Dorcol, N 44

                            #14
                            TsUnAmi, slabo ti brojis te cilindre
                            Garaza
                            1996 SAAB 900 NG Cabrio

                            Comment

                            • TAZZ
                              Banovan
                              • 30.05.2005
                              • 1409
                              • NBGD,SERBIA

                              #15
                              Vala jest Egon slabo ...
                              Po pitanju F1.... BMW je imao koje vetj sezone na pochetku tada stravichnih 900 KS pri nekih trichavih 19.000 RPM.... Mislim da je bila 2003 ili 2004. Pre 2003.... Znam da su iz Ferarija zazirali od mashine... samo WILLIAMS nije to mogao da isprati sa shasijom... EBG...

                              Comment

                              Working...
                              X