Megane dci chip tuning

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sw.brick
    CBC Senator XXL
    • 09.10.2004
    • 8141
    • Beograd, barajevo-zemun
    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

    #16
    meni nije logicno jer se radi o razlicitim automobilima /razliciti motori i time posledicno i perofmansi.
    razlika je u ociglednih 400 kubika sto je ekvivalent 1 cilindra manjeg motora.

    tolika je i razlika u perofmansama.

    1.5 dizel je vec na krajnjim granicama, realno je pretpostaviti da je potrebno mnogo vise od 2.000evra u preradama da bi dostigao makar priblizno motor od 1.9.

    logicno je kada se zeli jaci motor u startu opredeliti se za jacu bazu motora, u krajnjem ako je sve drugo isto kubikaza povecava perfomanse.

    malo je motora cija je baza takva da mogu da podnesu izrazito naknadno povecanje snage i ostanu u okviru marginala pouzdanosti i efikasnosti rada. ne verujem da danasnji dizeli spadaju u takve.
    volvo
    945 SE turbo lpg
    344 GL lpg

    Comment

    • ToNcA
      CBC Senator XXL
      • 31.01.2006
      • 868
      • Klagenfurt am Wörthersee / Beograd
      • Mazda 6 2.0d

      #17
      Chip Tuning

      Mislim da smo malo otisli od pocetnog pitanja - ja sam samo pitao sta je sa garancijom kod chip tuning-a. Nasao sam chip koji 1.5dci dize na 125ks a i ikvivalentan BOX tako da sam samo pitaoi sata sa garancijom kog chip tuninga, ali posto sam sada nasao box, samo cekam da prodje period rrazrade motora - postedecu ge do nekih 4500 a posle javljam sta se desilo posle ugradnje box-a

      Hvala na trudu i vremenu da mi odgovorite!

      Na plin se kuva, na dizel se greje a na benzin se vozi - a ja krenuh da se bavim grejanjem...

      Comment

      • miljan bl
        CBC Član
        • 19.02.2006
        • 31
        • Banja Luka

        #18
        licno poznajem jednog chip tunera iz banja luke. covjek tvrdi da je to potpuno bezbjedno i da nema sanse da to naskodi masini. on chipove radi po "recepturi" neke njemacke firme, koja ima odlican pedigre. pored povecanja snage, njegovi chipovi smanjuju potrosnju i neskodljivi su za motor. neke masine su neiskoristene, pa se chipom njihova iskoristivost dovede na optimalan nivo.
        npr. 2.5tdi koji u passatu razvja 150ks, nakon chipovanja ima 225ks... sto je optimalno za taj motor. sa tim chipom presao je jedno 50000km bez ikakvih problema.

        Comment

        • Eon
          Moderator
          • 10.03.2005
          • 4225
          • Beograd-NBG-44
          • Superb 2.0 4x4 DSG

          #19
          Mislim da fabrika ipak moze bolje da ukomponuje ECU sa ostalim komponentama motora, nego neki tjuneri.... A to da su neki motori neiskoristenih resursa, necu ni da komentarisem....
          Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
          Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

          Comment

          • ToNcA
            CBC Senator XXL
            • 31.01.2006
            • 868
            • Klagenfurt am Wörthersee / Beograd
            • Mazda 6 2.0d

            #20
            Pa nebih rekao

            Originally posted by Eon
            Mislim da fabrika ipak moze bolje da ukomponuje ECU sa ostalim komponentama motora, nego neki tjuneri.... A to da su neki motori neiskoristenih resursa, necu ni da komentarisem....
            Ipak moram da te ispravim. Seti se samo VW-ovih TDI agregata sa 100, 110, 115 i 130 ks kod kojih je razlika samo u chipu. A taj isti 1.9 TDI je u nemackoj mogao da se naruci sa fabrickim chip tuning-om na 150. Znaci platis VW-u i oni ti urade chip po duplo visoj ceni ali ti garantuju da ne gubis garanciju!

            Slucajno znam lika koji ima fabricki cipovan odnosno chipovan kod VW-a u ovlascenom servisu i to tako narucen nov!

            Na plin se kuva, na dizel se greje a na benzin se vozi - a ja krenuh da se bavim grejanjem...

            Comment

            • ToNcA
              CBC Senator XXL
              • 31.01.2006
              • 868
              • Klagenfurt am Wörthersee / Beograd
              • Mazda 6 2.0d

              #21
              Box tuning

              Beko mi je pomenuo BOX. Kontaktirao sam onu firmu ciji ste mi sajt preporucili, jer na sajtu nemaju podatke o boxu za moj motor. Samo sajt nije azuriran inace imaju box koji motor dize na 126ks i obrtni momenat na 256Nm, a posto na srecu moj auto ima malo duzu petu onda mi dize i max brzinu na 190

              Na plin se kuva, na dizel se greje a na benzin se vozi - a ja krenuh da se bavim grejanjem...

              Comment

              • Wiz
                CBC Senator XXL
                • 30.09.2004
                • 3104
                • Nish

                #22
                sa 126 ks bi trebao bar preko 200 nesto mi je tu sumnjivo

                Comment

                • sw.brick
                  CBC Senator XXL
                  • 09.10.2004
                  • 8141
                  • Beograd, barajevo-zemun
                  • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                  #23
                  pored povecanja snage, njegovi chipovi smanjuju potrosnju i neskodljivi su za motor
                  aha, bas glupi silni inzenjeri sirom sveta i fabrika jer kod njih uvek rast snage povecava i apsolutnu potrosnju.
                  ma dajte ljudi da se ne zavitlavamo, ne postoji perpetum mobile i takve bajke o "recepturama" razno raznih samozvanih tjunera su se do sada pokazale nista vise nego marketingom.
                  retke su tjuning kuce koje uspevaju da prevazidju sve probleme i zaista ostvare bolje rezultate (merljive, ponovljive, na vecem broju auta) od fabrickih resenja.

                  i naravno ti koji to znaju ne dele "recepture"vec cuvaju znanje i masno naplacuju, posto podaci i jesu ono sto vredi i do cega se jako tesko stize dugotrajnim, komplikovanim i skupim ipistivanjima i testiranjima za svaki tip motora pojedinacno.

                  kada bi se tim magicnim receptom recimo hipoteticki samo odrzala snaga i smanjila aspolutna potrosnja makar 5% to bi bila ogromna usteda koja ne biostala neprimecena od strane fabrika i svih ostalih posto se gomila para ulaze u razvoj ciji se dobici mere cesto promilima ustede goriva.

                  jednostavno ceo taj markerting hype je protutnjao kroz IT industriju pre par godina i opset se vratilo stanje na normalu- samo ozbiljan razvoj u koji se ulaze znanje donosi i napredak u perfomansama, onim merljivim i ponovljivim.

                  ostalo, pa ribolovacke price nisu nista novo

                  sve se moze tjunirati ali su rezultati najvise zavisni od same baze i mehanickih limita motora, elektronika nije nepoznat pojam inzenjerima koji konstruisu motor i svi (bukvalno svi) koji imalo imaju dodira sa elektronikom mogu sami da "chiptjunuju" do mile volje vrlo lako...problem su trajno odrzivi rezultati u svim uslovima eksploatacije kroz koje prolazi i proci ce taj motor, i standardno gorivo na koje se moraju podesiti.
                  a po pravilu ko god nudi chip tjuning izbegava pitanje garancije berz ogranicenja kilometraze, izbegava podatke o potrosnji i podatke o obrtnom momentu uz obavezne ekoloske parametre koje ostavi motor iza sebe.
                  max. efekat motora na max. obrtajima kao brojka vrlo malo ili gotovo nista ne govori o eventualnim dobicima, motor u autu nije elekrro motor pa da se vrti uvek na max obrtajima


                  to chip tjuniranje se radi decenijama u drugim oblastima primenjene elektronike, odnosno flesovanje memorije novim parametrima rada u razno raznim uredjajima.

                  i tu, dobar softver/podaci se jako dobro cuvaju i masno se placaju kao retko znanje.
                  volvo
                  945 SE turbo lpg
                  344 GL lpg

                  Comment

                  • sw.brick
                    CBC Senator XXL
                    • 09.10.2004
                    • 8141
                    • Beograd, barajevo-zemun
                    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                    #24
                    Seti se samo VW-ovih TDI agregata sa 100, 110, 115 i 130 ks kod kojih je razlika samo u chipu
                    odakle takva informacija, tvrdnja ?
                    sam VW je napravio potpuno razlicite motore i onaj od 130KS i onaj od 100KS nemaju skoro nikakve dodirne tacke u kljucnim sistemima kao sto su usisni, ubrizgavanje, pumpa visokog pritiska, izduvni sistem ukljucujuci i ptpuno razlicitu turbinu, radni parametri, itd.

                    ono sto je zajednicko je dizel gorivo i maticna oznaka fabrike VW, sve ostalo je bitno razlicito i radi se o razlicitim tipovima motora.
                    i nista od toga nije chip tjunirano, sve standardne verzije sa police/auto salona.
                    volvo
                    945 SE turbo lpg
                    344 GL lpg

                    Comment

                    Working...
                    X