meni nije logicno jer se radi o razlicitim automobilima /razliciti motori i time posledicno i perofmansi.
razlika je u ociglednih 400 kubika sto je ekvivalent 1 cilindra manjeg motora.
tolika je i razlika u perofmansama.
1.5 dizel je vec na krajnjim granicama, realno je pretpostaviti da je potrebno mnogo vise od 2.000evra u preradama da bi dostigao makar priblizno motor od 1.9.
logicno je kada se zeli jaci motor u startu opredeliti se za jacu bazu motora, u krajnjem ako je sve drugo isto kubikaza povecava perfomanse.
malo je motora cija je baza takva da mogu da podnesu izrazito naknadno povecanje snage i ostanu u okviru marginala pouzdanosti i efikasnosti rada. ne verujem da danasnji dizeli spadaju u takve.
razlika je u ociglednih 400 kubika sto je ekvivalent 1 cilindra manjeg motora.
tolika je i razlika u perofmansama.
1.5 dizel je vec na krajnjim granicama, realno je pretpostaviti da je potrebno mnogo vise od 2.000evra u preradama da bi dostigao makar priblizno motor od 1.9.
logicno je kada se zeli jaci motor u startu opredeliti se za jacu bazu motora, u krajnjem ako je sve drugo isto kubikaza povecava perfomanse.
malo je motora cija je baza takva da mogu da podnesu izrazito naknadno povecanje snage i ostanu u okviru marginala pouzdanosti i efikasnosti rada. ne verujem da danasnji dizeli spadaju u takve.
Comment