Anti-lag?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Yugo_IHI_Turbo
    CBC Veteran
    • 04.05.2005
    • 185
    • Batajnica,Serbia

    Anti-lag?

    Zanima me na koji nacin radi Anti-lag sistem na aftermarket ECU?
    Znam da na WRC autima cim se pusti gas gorivo i dalje "ide" ,sagori negde u izduvu i od eksplozije pokrece radno kolo turbine.
    Ali serijske izduvne grane ne mogu da izdrze taj rezim vishe od 50-100km tako da sam ovaj nacin odmah odbacio.
    Kako jos moze?
    "If in doubt, flat out"
    Collin McRae
  • Rubi
    CBC Senator XXL
    • 06.05.2005
    • 519
    • Beograd

    #2
    Razliciti bypass/blowoff ventili - koji ce pri pustanju gasa (tj, pravljenju razlike pritisaka pre i posle leptira), pustiti pritisak iz usisne grane. Ovime wastegate ostaje zatvoren,ostaje pritisak u izduvu i turbina "vrti u prazno". Kad ponovo das gas, ventil se zatvara i turbina brze podigne pritisak u usisnoj, jer ne mora da savladava sopstenu inerciju.
    (\__/)
    (='.' This is Bunny. Copy and paste Bunny into
    (")_(") your signature to help him gain world domination.

    http://www.flickr.com/photos/rubinjoni/

    Comment

    • Yugo_IHI_Turbo
      CBC Veteran
      • 04.05.2005
      • 185
      • Batajnica,Serbia

      #3
      Hmm... ovo zvuci jako zanimljivo.
      To znaci kombinovanjem nekoliko by-pass ventila, sa razlicitom vrednosti pritiska pri kojoj otvaraju bi se prakticno mogla izbeci turbo rupa, naravno tokom voznje ne pri kretanju.
      Ali kakvu tu ulogu ima ECU?
      "If in doubt, flat out"
      Collin McRae

      Comment

      • Rubi
        CBC Senator XXL
        • 06.05.2005
        • 519
        • Beograd

        #4
        Nema nikakvu

        Blow-off ventil sluzi samo za smanjenje turbo-rupe prilikom menjanja brzine ili kocenja motorom. Radi mehanicki, na razlici pritisaka: ako postoji drasticna razlika pritiska pre i posle leptira gasa, on otvori usisnu, pa turbina umesto da nabija pritisak u zatvoreni leptir, ona ga "duva" napolje. Kao sto vidis, ovo resenje ne moze da pomogne da se savlada inercija same turbine, samo pomaze da se to ne izgubi u kratkim intervalima pustanja gasa.

        Pretpostavljam da postoji rizik da, ako ventil ostane otvoren kad pritisnes gas, turbina ne otvori prevodnicu i ode u prevrt.

        Siguran sam da neko od "turbadzija" ima instaliran jedan na svojim kolima, najbolje da saznas informacije iz prve ruke...
        (\__/)
        (='.' This is Bunny. Copy and paste Bunny into
        (")_(") your signature to help him gain world domination.

        http://www.flickr.com/photos/rubinjoni/

        Comment

        • Igor
          CBC Senator XXL
          • 30.12.2004
          • 394
          • DORCOL REPUBLIKA

          #5
          Blow-off sluzi za povecavanje turbo rupe jer izbaci pritisak nakon pustanja gasa iz sistema... umesto kao bypass da zadrzi u sistemu i kada promenis brzinu nastavi brze da puni jer nije pristisak koji si punio da bi isao auto nisi izbacio nakon saltanja... Blow-off je styling a ne tuning
          Saab 900 SE Cabrio 2.0 Turbo - B204L
          Saab 900 SE 2.x Turbo - B236R

          Comment

          • Black Knight
            CBC Senator XXL
            • 13.10.2004
            • 2020
            • Novi Beograd, kicblo

            #6
            Igore mislim da gresis...
            Injection is good,but I'd rather be blown!

            Comment

            • BOOST
              Founder - Admin od Začetka
              • 29.09.2004
              • 8726
              • Gislaved//Sweden
              • SAAB 9000 AERO R; SA

              #7
              Negresi, sto zovete blow-off misli se na izbacivanje u atmosferu, by-pass je ista stvar samo sto izbacije nazad pred turbinu te obrtaji ostaju jos visociji na turbini posto vrti u krug.
              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
              move your mind

              Comment

              • Black Knight
                CBC Senator XXL
                • 13.10.2004
                • 2020
                • Novi Beograd, kicblo

                #8
                hocu da kazem da mislim da nije ukras, vec da lepo i dobro moze da sacuva turbinu od kinetickih udara pa cak i povisenja temperature unutar mehanizma...

                u sakom slucaju
                Injection is good,but I'd rather be blown!

                Comment

                • Yugo_IHI_Turbo
                  CBC Veteran
                  • 04.05.2005
                  • 185
                  • Batajnica,Serbia

                  #9
                  Ok, i ja podrzavam da je bolji by-pass od bov-a i zato ga i ja stavljam.
                  Sad ste me zainteresovali sa ovom kombincijom bekoliko njih.
                  Videcu sta moze po tom pitanju da se uradi.
                  Nego...

                  Sve sam ja shvatio oko smanjenja rupe u voznji ali...
                  Vidim Nira,Motec... i razni sistemi imaju opciju ANTI-LAG.
                  Kako ona funkcionishe?
                  Ona sluzi verujem da neutralise rupu pri kretanju tj. pri niskim obrtajima.
                  "If in doubt, flat out"
                  Collin McRae

                  Comment

                  • Black Knight
                    CBC Senator XXL
                    • 13.10.2004
                    • 2020
                    • Novi Beograd, kicblo

                    #10

                    adekvatna turbina i resen problem.
                    Injection is good,but I'd rather be blown!

                    Comment

                    • BOOST
                      Founder - Admin od Začetka
                      • 29.09.2004
                      • 8726
                      • Gislaved//Sweden
                      • SAAB 9000 AERO R; SA

                      #11
                      Nemoze nijedna turbina ako je namenjena za extremne efekte vs. vol motora da bude bez rupe.

                      Moze da se rezonuje pametno i da se sve svede na minimume.
                      Koliko sam upoznat da si napao na TD04 i nema potrebe da juris za anti-lag systemom, response i slicno.

                      No evo da ti odgovorim kako funkcionise:

                      Prilikom pustanja gasa, leptir gasa ako je elektronski ostaje otvoren , gorivo i dalje ide u cilindre dok se paljenje baca na extremno kasno. Dakle, isto kao i kod lunch kontorle, sagorevanje se vrsi u izduvnoj grani.

                      To sve cini da dok menjas brzine motor driz i obrtaje koji su uprogramirani, obicno se ide na korak menjacha, dakle da padne za oko 1500 rpm od obrtaja kad se stisne kvacilo.

                      Motor dakle drzi turbinu pod pritiskom ali nema snage zato sto je paljenje jako jasno. Davanjem gasa opet system prelazi u normalu i uz mocnu detonaciju vata ubrzanje dalje. Detonacija biva izazana explozijom vishka nesagorelog goriva u prednjoj cevi auspuha. (dakle, varie se sva spojna mesta sistema za izduv inace moze zadnji lonac da pogodi neku shoverku iza tebe. Sistemi od prohroma su za preporuku.

                      Umesto ETC (elektronskog trotela moze da se radi sa IAC ventilima , apr komada u paraleli.

                      Nadam se da ti je skroz jasno kako sve radi i da ti je jasno da je vreme da dignes ruke od modifikacije takodje
                      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                      move your mind

                      Comment

                      • Yugo_IHI_Turbo
                        CBC Veteran
                        • 04.05.2005
                        • 185
                        • Batajnica,Serbia

                        #12
                        Ne svkako da nisam planirao da radim ovo sto si naveo, pa nema T3(iako se nikad ne zna ).
                        Jako zanimljivo zamisljeno i u stvari kao ono na WRC autima, mozda neke male razlike.
                        A TD04 svakako ne uzimam dok ne kupim novo ubrizgavanje.
                        Hvala na odgovorima, moze LOCK slobodno.
                        "If in doubt, flat out"
                        Collin McRae

                        Comment

                        Working...
                        X