Limiter broja obrtaja na E36?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • overspeed
    CBC Senator XXL
    • 24.05.2005
    • 2779
    • Kosovska Mitrovica

    Limiter broja obrtaja na E36?

    Prochitah na jednom engleskom forumu da "stock" ECU na svim starim trojkama (pricha se o E36) limitira brojeve obrtaja.

    Zna li neko da li je to istina, i ako jeste na kojim obrtajima je limit? Konkretno me interesuje za 318i, tj. za sve benzinske "budget" modele, redne 4-cilindrashe, kod kojih "crveno" pochinje na 6200 rpm?

    10x =]
    http://www.bmw.tv
  • boolero
    CBC Veteran
    • 07.10.2004
    • 175
    • Beograd

    #2
    Ako imam ja na Kadetu bilo bi glupo da bengula nema

    Ne znam tacno kad je limit...al trabao bi da je neshto preko crvenog...
    OTS

    Comment

    • BOOST
      Founder - Admin od Začetka
      • 29.09.2004
      • 8726
      • Gislaved//Sweden
      • SAAB 9000 AERO R; SA

      #3
      od 82 je standard na svim BMWima.. u ruci razvodnika do Motronika, kasnije soft reshenje.
      Varira od 6300-6500rpm u zavisnosti od modela do modela..

      PS.. nemoj da a trazis sa autogasom, sa benzinom ok
      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
      move your mind

      Comment

      • KRVOLOK
        CBC Član
        • 20.06.2005
        • 32
        • Gradiska

        #4
        e36 318i ima na 6450
        www.smchiptuning.com najnize cijene u ex YU

        Comment

        • M-power
          Moderator
          • 10.01.2005
          • 10060
          • Bg; Banovo Brdo
          • CorsaC, astra H,

          #5
          Kako si i sam rekao kod BMW-a je limit uvek tu gde pocinje crveno polje (puna farba)....sto je kod tebe 6250 o/min koliko se secam
          To date there has never been a faster car built for the public road and,
          it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

          Comment

          • overspeed
            CBC Senator XXL
            • 24.05.2005
            • 2779
            • Kosovska Mitrovica

            #6
            Hvala svima

            @ Boost:

            PS.. nemoj da a trazis sa autogasom, sa benzinom ok
            Zbog siromashe smeshe plina na visokim rpm ili...

            Mada mi je IvanT skrenuo pazhnju na to, tako da kad vozim na LPG ne idem nikad preko 5 k rpm, ali, tek iz interesovanja (shta cu, volim da znam i ono shto ne moram ):

            shta mozhe da se desi ako "preteram"?! Pretpostavljam nishta dobro

            10x
            http://www.bmw.tv

            Comment

            • Ivvan
              Moderator
              • 29.09.2004
              • 1574
              • Nis
              • SAAB 9000

              #7

              Boost je mislio da ne trazis na plinu jer nema limit, kad dostigne limit on ugasi dizne(koje su vec ugasene)
              Turbos make torque,and torque makes fun

              Comment

              • civi
                CBC Senator XXL
                • 26.07.2005
                • 1492
                • Pozarevac

                #8
                Mislis zagasene
                Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
                - Kako to misliš, kočim?

                Comment

                • Srdjan
                  CBC Senator XXL
                  • 30.09.2004
                  • 2416
                  • Bajina Basta/Beograd

                  #9
                  Originally posted by Boost
                  PS.. nemoj da a trazis sa autogasom, sa benzinom ok
                  Zasto?
                  Originally posted by Overspeed
                  Mada mi je IvanT skrenuo pazhnju na to, tako da kad vozim na LPG ne idem nikad preko 5 k rpm, ali, tek iz interesovanja (shta cu, volim da znam i ono shto ne moram ):

                  shta mozhe da se desi ako "preteram"?! Pretpostavljam nishta dobro

                  10x
                  Sta ti je IvanT tacno rekao? Ja sam ga terao i na 6000-6500 i nista, sto bi limitirao obrtaje ako vozim na gas... Eno Honda tera njegovu hondu i na vece obrtaje, mozda i na 7000 pa jel mu bilo sta??? Prvi put cujem za ovako nesto...
                  Lancia Kappa 2.0 20v

                  Comment

                  • *IvanT*
                    CBC Senator XXL
                    • 30.01.2005
                    • 3234
                    • Srbija, Beograd, Kara

                    #10
                    Mozda je nesporazum u pitanju.

                    Prilikom voznje na gas (osim sa sekvencijalnim sistemom), nema limitacije broja obrtaja, tako da treba obratiti paznju da se ne pretera sa obrtajima.

                    Zaneseni zvukom, lako mozete da "naterate" motor na 8.000-10.000 rpm-a.
                    To vec nije dobro po standardne motore.

                    E, to se zove LPG tuning!
                    http://www.lovatogas.co.rs

                    Comment

                    • BOOST
                      Founder - Admin od Začetka
                      • 29.09.2004
                      • 8726
                      • Gislaved//Sweden
                      • SAAB 9000 AERO R; SA

                      #11
                      Ko zna zna , jeftin LPGTEC
                      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                      move your mind

                      Comment

                      • Srdjan
                        CBC Senator XXL
                        • 30.09.2004
                        • 2416
                        • Bajina Basta/Beograd

                        #12
                        Znaci nesporazum! E sad mi je laknulo... Overspeed dzaba si ga mazio... Ovaj lpg je bolji nego sto sam mislio, svakim danom uvidjam njegove prednosti...
                        Lancia Kappa 2.0 20v

                        Comment

                        • overspeed
                          CBC Senator XXL
                          • 24.05.2005
                          • 2779
                          • Kosovska Mitrovica

                          #13
                          LPG-Tec

                          Nije nesporazum, nego sam se ja loshe izrazio... Ivan mi je samo skrenuo pazhnju na ovo shto navodi, jer mi je to bilo prvo iskustvo sa LPG pa sam imao jedno 200 k pitanja za njega... Samo nisam bio siguran da li sa LPG motor ima ili nema limita...

                          Moracu da nabavim novi cajger, neki sa skalom do 10000 rpm
                          http://www.bmw.tv

                          Comment

                          • BOOST
                            Founder - Admin od Začetka
                            • 29.09.2004
                            • 8726
                            • Gislaved//Sweden
                            • SAAB 9000 AERO R; SA

                            #14
                            I nove ventile i klipove
                            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                            move your mind

                            Comment

                            • sw.brick
                              CBC Senator XXL
                              • 09.10.2004
                              • 8141
                              • Beograd, barajevo-zemun
                              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                              #15
                              kod mene limiter i na LPG uredno pocne da gasi motor na okruglo 6.000 rpm, svaki put... a tako lepo prede motoric

                              i niej sekvencijalni, obican prastari vakumuski, cak i bez emulatora.
                              volvo
                              945 SE turbo lpg
                              344 GL lpg

                              Comment

                              Working...
                              X