Dakle ovako, moj dobar drugar se interesuje za tuning menjaca.
Dakle ovako u pitanju je Audi A4 1.8 T iz 2001 godine automatik (tiptronik) presao 110000 km. On je na njemu vec radio chip tuning tako da sada ima ~ 195 ks mada nikad nije stavljan na dynojet, ali bi toliko trebalo da se dobije sa chipom
Znam da postoji tzv. cipivanje automatskih menjaca. Znam i da je mana toga sto se maksimalna brzina smanjuje u zavisnosti koliko povecas ubrzanje, koliko shvatam to je skracivanje prenosnih stepena.
Dakle da li kod nas neko radi taj chip tuning menjaca, ali ono sto je najbitnije koliko tu moze na ubrzanju da se dobije, da li se to uopste isplati. Racunam ako moze da se dobije sekunda do 100 kmh onda bi se to itekako isplatilo.
Posto ovde ima strucnjaka, mene licno informativno interesuje da li postoji tuning manuelnih menjaca i koliko tu moze da se dobije na ubrzanju a da se maksimalna brzina ne skrati nesto puno.
Da li je bolje raditi prvo chip motora pa tuning menjaca ili obrnuto.
EDIT: 008 Nivo tehnickog znanja ovog foruma daleko prevazilazi pitanje koje je postavljeno, te ovakvoj diskusiji na decijem nivou i bez minimalnog tehnickog znanja nema mesta.
Dakle ovako u pitanju je Audi A4 1.8 T iz 2001 godine automatik (tiptronik) presao 110000 km. On je na njemu vec radio chip tuning tako da sada ima ~ 195 ks mada nikad nije stavljan na dynojet, ali bi toliko trebalo da se dobije sa chipom
Znam da postoji tzv. cipivanje automatskih menjaca. Znam i da je mana toga sto se maksimalna brzina smanjuje u zavisnosti koliko povecas ubrzanje, koliko shvatam to je skracivanje prenosnih stepena.
Dakle da li kod nas neko radi taj chip tuning menjaca, ali ono sto je najbitnije koliko tu moze na ubrzanju da se dobije, da li se to uopste isplati. Racunam ako moze da se dobije sekunda do 100 kmh onda bi se to itekako isplatilo.
Posto ovde ima strucnjaka, mene licno informativno interesuje da li postoji tuning manuelnih menjaca i koliko tu moze da se dobije na ubrzanju a da se maksimalna brzina ne skrati nesto puno.
Da li je bolje raditi prvo chip motora pa tuning menjaca ili obrnuto.
EDIT: 008 Nivo tehnickog znanja ovog foruma daleko prevazilazi pitanje koje je postavljeno, te ovakvoj diskusiji na decijem nivou i bez minimalnog tehnickog znanja nema mesta.
Comment