Neki dan mi M-Power, sto kazu, ubaci crva, rekavsi da motori na Lanosu imaju lose reseno preciscavanje uiljnih para, te su podlozni cestom prljanju dizni. Stvarno, kad covek pogleda, sa poklopca glave motora ide samo obicno gumeno crevo duzine 15-ak cm do u**** i nista vise. Mislim, bolje je spreciti nego leciti.
Naravno, najlakse bi bilo zapusiti ulaz na usisu a na drugoj strani montirati pola metra creva i spustiti ga dole. Medjitim, ta varijanta mi nesto nije elegantna a nije ni ekoloska.
Posto nemam bas prilike da vidim kako je to reseno na drugim automobilima, ima li neko ideju sa kog auta bih mogao da iskoristim postojeci fabricki filter odnosno separator uljnih para, tako da sistem bude zatvoren. U obzir dolazi kupovina novog ili polovnog sa Bubanj Potoka.
U pitanju je GM Ecotec motor, 1,5 l, 8 ventila, slican Astrinim.
Naravno, najlakse bi bilo zapusiti ulaz na usisu a na drugoj strani montirati pola metra creva i spustiti ga dole. Medjitim, ta varijanta mi nesto nije elegantna a nije ni ekoloska.
Posto nemam bas prilike da vidim kako je to reseno na drugim automobilima, ima li neko ideju sa kog auta bih mogao da iskoristim postojeci fabricki filter odnosno separator uljnih para, tako da sistem bude zatvoren. U obzir dolazi kupovina novog ili polovnog sa Bubanj Potoka.
U pitanju je GM Ecotec motor, 1,5 l, 8 ventila, slican Astrinim.
Comment