Lanos mod, oil catch

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • APOGEE
    CBC Senator
    • 01.06.2005
    • 243
    • Beograd, Vracar

    Lanos mod, oil catch

    Neki dan mi M-Power, sto kazu, ubaci crva, rekavsi da motori na Lanosu imaju lose reseno preciscavanje uiljnih para, te su podlozni cestom prljanju dizni. Stvarno, kad covek pogleda, sa poklopca glave motora ide samo obicno gumeno crevo duzine 15-ak cm do u**** i nista vise. Mislim, bolje je spreciti nego leciti.

    Naravno, najlakse bi bilo zapusiti ulaz na usisu a na drugoj strani montirati pola metra creva i spustiti ga dole. Medjitim, ta varijanta mi nesto nije elegantna a nije ni ekoloska.

    Posto nemam bas prilike da vidim kako je to reseno na drugim automobilima, ima li neko ideju sa kog auta bih mogao da iskoristim postojeci fabricki filter odnosno separator uljnih para, tako da sistem bude zatvoren. U obzir dolazi kupovina novog ili polovnog sa Bubanj Potoka.

    U pitanju je GM Ecotec motor, 1,5 l, 8 ventila, slican Astrinim.
    Kia pro cee'd 1,6 CRDI 115hp 2010
  • vega
    CBC Senator XXL
    • 21.02.2006
    • 324
    • Beograd

    #2
    Pisano je vec o nekom SAABovom separatoru, iskopaj tacno o kom modelu se radi (dal valjda 95 turbo) Ima u Autosabu, cena oko 25 evra.
    Postoji i varijanta da se na crevo montira separator od kompresora, onaj mali plasticni ali to mi je nesto.... verovatno bi se brzo punio + ulaz i izlaz su mu malog promera + pitanje koliko dobro obavlja posao...
    Bolje je skinuti komplet sa nekog auta...
    ... and then the damn thing gone wild!

    Comment

    • vujke
      Admin
      • 29.09.2004
      • 1673
      • Mladenovac
      • Daewoo Lanos 1.5SX

      #3
      S tim da mu nece pasovati tek tako od bilo kog auta, potreban mu je jedan ulaz i dva izlaza, odnosno morace se snadje, racva ili tako nesto na izlazu.
      Razmisljam i sam o istom..samo nema se vremena
      while(!asleep()) {sheep++;}

      Comment

      • Sloba_NS
        CBC Član
        • 10.12.2005
        • 76
        • Novi Sad - Centar
        • Alfa 147 Selespeed P

        #4
        K&N iberlauf...

        Comment

        • BOOST
          Founder - Admin od Začetka
          • 29.09.2004
          • 8726
          • Gislaved//Sweden
          • SAAB 9000 AERO R; SA

          #5
          Jel se shalish il zezash
          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
          move your mind

          Comment

          • APOGEE
            CBC Senator
            • 01.06.2005
            • 243
            • Beograd, Vracar

            #6
            Na Bubanj Potoku sam pronasao nov novcat air filter, proizvodjac firma Konan electric co. ltd. iz Japana. Cena smesna, 10 evra, uradjen vrhunski, ceo od aluminijuma, na strani sa kontrolnom cevcicom koja pokazuje nivo taloga, na dnu ima sraf za ispust, prikljucci od 3/8 cola ciji spoljni precnik tacno odgorara promeru postojeceg creva. Samo sam ga vizuelno probao da li ima mesta za montazu u motornom prostoru i cini mi se da ce da legne taman. Preostaje mi samo da iz postojeceg creva izbacim sredisnji deo odredjene duzine, i eventuallno na gornju stranu dodam mali metalni nosac - zbog tezine, na poklopcu filtera vec postoje 2 rupe za to predvidjene. Jedino sad cekam da vreme malo otopli. Hvala svima na sugestijama.
            Kia pro cee'd 1,6 CRDI 115hp 2010

            Comment

            • M-power
              Moderator
              • 10.01.2005
              • 10060
              • Bg; Banovo Brdo
              • CorsaC, astra H,

              #7
              Kad budes mogao slikaj to.
              To date there has never been a faster car built for the public road and,
              it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

              Comment

              • APOGEE
                CBC Senator
                • 01.06.2005
                • 243
                • Beograd, Vracar

                #8
                Vazi, mada nemam kameru, ali zamolicu nekog da to odradi umesto mene.
                Kia pro cee'd 1,6 CRDI 115hp 2010

                Comment

                • sw.brick
                  CBC Senator XXL
                  • 09.10.2004
                  • 8141
                  • Beograd, barajevo-zemun
                  • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                  #9
                  prikljucci od 3/8 cola
                  AIR filter ??

                  za koju je primenu, tako mali precnik ogranicava bitno protok vazduha i disanje motora...ili je neka greska (sumnjivo mi vrlo posto je to usko i za vodovodnu cev-protok vode- a kamoli za vazduh).

                  za poredjenje fabricki leptir je reda 2 do 2 1/2 cola.
                  volvo
                  945 SE turbo lpg
                  344 GL lpg

                  Comment

                  • dieselman
                    CBC Senator XXL
                    • 14.11.2005
                    • 833
                    • tt

                    #10
                    Ako je 3/8 " ,onda je to verovatno predvidjeno za neki kompresor.

                    Comment

                    • vega
                      CBC Senator XXL
                      • 21.02.2006
                      • 324
                      • Beograd

                      #11
                      To sa Bubnja je nesto kao na slici. Ovaj je sa eBay-a, ima ih na tone, cene vec od 10tak $. Prikljucci su uglavnom od 9 ili 15 mm pa sta kome odgovara... Pristojno izgleda, a vredi li necemu ne znam ...

                      ... and then the damn thing gone wild!

                      Comment

                      • APOGEE
                        CBC Senator
                        • 01.06.2005
                        • 243
                        • Beograd, Vracar

                        #12
                        Pre par nedelja konacno sam namestio air filter, odnosno oil catch kako ga vec zovemo. Brick, odlicno si mi skrenuo paznju na 3/8 cola sto iznosi u precniku oko 9,5 mm. Naime, mesingani prikljucci koji se usrafljuju na filter imali su dosta ''mesa'' pa sam ih razbusio na 12 mm. Moglo je i na 13 ali nisam imao dovoljno siroku burgiju, ako je nadjem uvek mogu da to kasnije doradim.
                        Rupa od 12 mm daje poprecni presek od 113 mm2. Kako je sira ulazna plasticna cev na usisnoj grani unutrasnjeg precnika 11 mm tj. poprecnog preseka 95 mm2 a uza precnika 3 mm tj. povrsina preseka od 7mm2 , sto daje zajedno oko 102 mm2, mislim da i pored odredjenog faktora prigusenja u samom filteru, sam protok uljnih para i ventilacija motora se nece nesto drasticno poremetiti.

                        Iz sredine creva iberlaufa, izbacio sam parce duzine 6 do 7 cm gde sam umetnuo filter pricvrstivsi ga sa dve selne. Deo iberlaufa na kojem je racvanje stavio sam na izlaznu stranu filtera. Na donju stranu solje filtera sam nalepio prstenasto parce gume, za svaki slucaj da filter ne bi eventualno u voznji lupkao po nosacu alternatora koji se nalazi direktno ispod. Ovako, filter fakticki visi na samom crevu iberlaufa a videcu jos u eksploataciji, da li treba da dodam jos jedan zicani nosac sa gornje strane, posto za to ima mogucnosti a i vec sam ga bio pripremio. Inace, da je filter malo vecih dimenzija, morao bi da se montira na neko drugo mesto, najverovatnije na pregradu motornog prostora sto bi zahtevalo posebno profilisana gumena creva i iskomplikovalo ugradnju.

                        Sacekacu da predjem jos koju stotinu km pa da otvorim i vidim sta se nakupilo u filteru. Gledacu da ovih dana nahvatam sina da ovo slika mobilnim i baci na forum.
                        Kia pro cee'd 1,6 CRDI 115hp 2010

                        Comment

                        • APOGEE
                          CBC Senator
                          • 01.06.2005
                          • 243
                          • Beograd, Vracar

                          #13
                          Danas nadjem interesantan link, home made oil catch tank primenjen na Hondi, sa lepim slikama. Po mom misljenju, filter je malo mali, ali ga zato izgleda cesce prazni. Verovatno je osetljiviji na ostecenja jer je od pleksija ili tako nesto. Takodje, tip je ostavio protok kroz prikljucke, po meni smanjenog promera, ja sam kod mene razbusio sa 9,5 na 12 mm, jer su kod mene oba prikljucka aksijalno postavljeni i to je bilo moguce izvesti. U svakom slucaju nije lose kao ideja.

                          Ja moj jos testiram, i valjda cu uskoro da bacim slike na forum.

                          Evo linka http://www.pbase.com/rsrock/oil_catch_can
                          Kia pro cee'd 1,6 CRDI 115hp 2010

                          Comment

                          • mirdza
                            CBC Senator XXL
                            • 14.03.2005
                            • 2437
                            • Katowice (PL) / Banja Luka
                            • AGP / W126

                            #14
                            nesto mi pade na pamet...a montiranje malo veceg filtera za gorivo na iberlauf? da li bi to radilo? mislim naravno na stare tradicionalne filtere (prozirni plasticni)
                            Zovem se Miroslav i pravim igračke.

                            Comment

                            • APOGEE
                              CBC Senator
                              • 01.06.2005
                              • 243
                              • Beograd, Vracar

                              #15
                              mirdza, mislim da to ne bi moglo jer su isuvise mali i imaju prikljucke malog poprecnog preseka.
                              Kia pro cee'd 1,6 CRDI 115hp 2010

                              Comment

                              Working...
                              X