DASTEK - Kocnica, diagnostika - Juzna Afrika

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • FiatGroup
    CBC Senator
    • 11.06.2005
    • 228
    • Rijeka

    DASTEK - Kocnica, diagnostika - Juzna Afrika

    Za bilo koju diagnostiku i rijesavanje svih problema na automobili potrebno je imati samo jedan jedini GLAVNI proizvod.
    DASTEK kocnica (valjci) koju su jedni od najpreciznijeih uredjaja napravljen su kao ALAT!

    Od dodatne opreme dovoljno je imati jedan dobar Multimetar, (10-15god) ispitni kompjuter (TV) s osciloskopom.. (BOSCH).
    WB Sondu.
    Najjednostavnija EGT sonda koja isto moze biti prikljucena na MultiMetar.
    Svi automobili (DISEL - PETROL) se mogu rijesiti bez OBD jedinice..


    Vise detalja mozete vidjeti na adresi http://www.quartermile.ws/forum/viewthread.php?tid=2430

    Pitanja mogu biti postavljena i ovdje.

    p.s.
    Zakljucak s treninga.. Na nekadasnjim prostorima ex Jugoslavije nije moguce pronaci valjani pristup rada oko diagnostike i TUNING na motorima koje smo usvojili u DASTEKU.



    *************************************
    The best is the enemy of the good
    The proof of the pudding is in the eating
    *************************************
  • FiatGroup
    CBC Senator
    • 11.06.2005
    • 228
    • Rijeka

    #2
    Jos jedna razvojna grana DASTEKA

    DASTEK POWER razvija svoje TURBO Kitove; Plug and DRIVE. (ne gubi se garancija)

    Primjer

    Diesel:
    E270 CDI(2003)- Power Plug
    Before425 Nm130KW After522Nm153KW

    Petrol:
    Subaru WRX STi
    Before:222Nm 218bhp After:305Nm 275bhp

    Just Plug and DRIVE :xexe:

    *************************************
    The best is the enemy of the good
    The proof of the pudding is in the eating
    *************************************

    Comment

    • FiatGroup
      CBC Senator
      • 11.06.2005
      • 228
      • Rijeka

      #3
      Malo prosirenje informacija...

      *************************************
      The best is the enemy of the good
      The proof of the pudding is in the eating
      *************************************

      Comment

      • 206
        Admin od ispočetka :)
        • 09.12.2004
        • 9548
        • Beograd
        • 206

        #4
        Kako se, konkretno, podesavaju mape paljenja na nekom ECU-u koji ima tu mogucnost, kokretno koristeci DASTEK dyno? Motor ima EGT senzor, WB lambdu, dodatni senzor za korekciju goriva prema temperaturi izduva, kompletno programabilan ECU i nema knock senzor. Koji su parametri za podesavanje paljenja, odakle poceti? Kako dalje od pocetka, da li se radi naslepo trial&error ili ima neki sled stvari, kako izbeci da motor ode u detonaciju, kako se zna dokle se sme ici sa pretpaljenjem? Imam upravo takav problem, mape goriva cu i napraviti nekako, za paljenje ce vec malo teze ici...
        The difference between men and boys is the price of their toys

        Comment

        • Nenad
          CBC Senator XXL
          • 06.01.2005
          • 1364
          • BBgd/Mow

          #5
          Koliko ja znam pazis na temperaturu izduva posto ona ima gornji limit koji ne sme da se predje+ pazis na detonaciju. Polako guras napred paljenje.
          Kad se dodje do maksimuma na kojem pocinju detonacije predpaljenje se vraca za 1-2 stepena.
          Provera mapa goriva i manja korekcija da bude na ivici siromasne sve do visokih obrtaja a onda moze i malcice u bogatu,pogotovo ako je auto sa turbom,kompresorom.
          Dobro bi bilo da se ovo radi na 92-95 benzinu a onda u eksploataciji da se koristi 95-98.
          Boost or bust...

          Comment

          • 206
            Admin od ispočetka :)
            • 09.12.2004
            • 9548
            • Beograd
            • 206

            #6
            Sorry sto i sam malo offtopicharim, ali ima li ko pojma koja je otprilike gornja sigurna (normalna) granica temperature izduvnih gasova na malo jace navijenom atmosfercu (~100KS/l)?
            The difference between men and boys is the price of their toys

            Comment

            • FiatGroup
              CBC Senator
              • 11.06.2005
              • 228
              • Rijeka

              #7
              Originally posted by 206
              Kako se, konkretno, podesavaju mape paljenja na nekom ECU-u koji ima tu mogucnost, kokretno koristeci DASTEK dyno? Motor ima EGT senzor, WB lambdu, dodatni senzor za korekciju goriva prema temperaturi izduva, kompletno programabilan ECU i nema knock senzor. Koji su parametri za podesavanje paljenja, odakle poceti? Kako dalje od pocetka, da li se radi naslepo trial&error ili ima neki sled stvari, kako izbeci da motor ode u detonaciju, kako se zna dokle se sme ici sa pretpaljenjem? Imam upravo takav problem, mape goriva cu i napraviti nekako, za paljenje ce vec malo teze ici...
              tempratura za stabilnost motra nebi smjela ici preko 750° u uvjetima stvarnog opterenja u voznji,
              Nenad je blizu... konji pocnu padati prije nokanja....
              S WB omjer je varirajuci.. predalzem za N/A 12.7 turbo dosta dugacije
              *************************************
              The best is the enemy of the good
              The proof of the pudding is in the eating
              *************************************

              Comment

              • Nenad
                CBC Senator XXL
                • 06.01.2005
                • 1364
                • BBgd/Mow

                #8
                Ako se dobro secam generalni maksimum je 950-980 C i to su temperature koje postizu ne sva turbo vozila. Turbo su obicno oko 850-900 C a atmosferci negde oko 700-750.
                Naravno sto je smesa bogatija to je temperatura niza i obrnuto, siromasna smesa visoka temperatura.
                Boost or bust...

                Comment

                • FiatGroup
                  CBC Senator
                  • 11.06.2005
                  • 228
                  • Rijeka

                  #9
                  u koje ti temperature nabi... da li ti volis sebe, predpostavljam bas i ne.. kako onda ocekivati da ti volis motor usto da ci imalo potrajati... a te temperature nece donijeti nikakve sretne performanse
                  *************************************
                  The best is the enemy of the good
                  The proof of the pudding is in the eating
                  *************************************

                  Comment

                  • kutija
                    CBC Veteran
                    • 30.11.2005
                    • 100
                    • Split,Hrvatska

                    #10
                    2 206: bilo bi najbolje da mozes osluskivat knock sa slusalicama i napravit kako je nenad rekao.
                    Samo se nadaj da aftermarket klipovi ili nesto drugo nece izazivat prevelike smetnje i da ces knock moc cuti...

                    Samo bih nadopunio neneada sto se tice smanjenja EGT-a dodavanjem goriva.....dodavanje goriva da do odredene granice(9.5,10:1 AFR) jel nakon ovoga se dodavanjem goriva povecava EGT ....npr. kod turbo auta ni kriv ni duzan dobijes anti-lag funkciju za koju definitivno turbine(osim one u WRC-u ili neke custom made) nisu konstruirane tj. ne bi trajale dugo...

                    Takoder i kod paljenja vrijede granice....povlacanjem paljenja unazad(retard) se povecava EGT, a pomicanjem paljenja unaprijed(advance) se smanjuje EGT...

                    Ako negdje grijesim molio bih da me se ispravi...
                    Koje su granice se najbolje vidi ako imas EGT pa se igras...

                    Comment

                    Working...
                    X